Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke så lett for å spørre om dette, for jeg tenker det er mange som trenger mer hjelp en meg!

Men jeg våger meg alikevel, for nå er det ganske tungt. I noen år nå, har jeg vært igjennom mange tunge ting, mye sykdom og depresjon i familie, en vond seperasjon, å nå nylig har jeg mistet en god venninde, som gikk bort fra oss alt for tidlig. Jeg har vært ganske flink til å bearbeide ting selv, men nå har det stoppet opp. Har fått det skikkelig i kroppen, i nakken og skuldre, rygg og hofter. Sliter mye med magen også, samt en del andre tingen. Nå greier jeg ikke slappe av i det hele tatt. Har fått fysioterapi, men det hjelper der og da. Har lest litt om chakraene, å det kan stemme en del om de plager som følger der av blokkeringer. Jeg greier ikke konsentrere meg om dagen, noe som fører til at jeg ikke greier å reise mer.....jeg bare farer vilt rundt i tunnelen, ser åpningen....men kommer ikke ut. Det er ganske frusterende. Jeg greier heller ikke å visualisere, fordi konsentrasjonen ikke er som den var.

Mitt ønske er, å kunne få den dårlige energien bort, bli roligere i kroppen, senke skuldrer.....å ikke minst få vite hvordan det føles å ha chakraene i balanse. Det vet jeg ikke hvordan er. Vet vel ikke helt hva jeg skal spørre etter, for jeg har ikke så god grei på dette, men ønsket om å klare å konsentrere meg er stor, fordi jeg føler jeg må videre i min utvikling. Jeg har også en spesiell ting jeg vil gjøre, som jeg har ventet med i mange år......men den knekken jeg fikk etter min vennindes bortgang.....så vil jeg ikke.....redd for å ikke være "klar" til å ta i mot, hvis det er noe som venter meg.

Så.....er det mulig å spørre om noen kan hjelpe meg?......Healing og rensing av mine chakraer? Eller hva nå som måtte trenges for å "løse" meg opp :icon_redface:
GjenopprettetMedlem
Hei vennen!

Har nettopp vært der selv....
Og jeg ønsker indelig noen her inne vil hjelpe deg, som de har hjulpet meg.
Jeg kan sende deg healende tanker og visualisering....

Alt godt til deg!  :wub:
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":

Hei vennen!

Har nettopp vært der selv....
Og jeg ønsker indelig noen her inne vil hjelpe deg, som de har hjulpet meg.
Jeg kan sende deg healende tanker og visualisering....

Alt godt til deg!  :wub:

Takk.......http://digilander.libero.it/le.faccine/ ... 023006.gif[/img]
GjenopprettetMedlem
Hvor fikk du den klemmen fra???
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":

Hvor fikk du den klemmen fra???

Øhh...herfra...om det er lov å legge ut???
http://digilander.libero.it/le.faccine/ ... amici.html
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Jeg har ikke så lett for å spørre om dette, for jeg tenker det er mange som trenger mer hjelp en meg!

Men jeg våger meg alikevel, for nå er det ganske tungt. I noen år nå, har jeg vært igjennom mange tunge ting, mye sykdom og depresjon i familie, en vond seperasjon, å nå nylig har jeg mistet en god venninde, som gikk bort fra oss alt for tidlig. Jeg har vært ganske flink til å bearbeide ting selv, men nå har det stoppet opp. Har fått det skikkelig i kroppen, i nakken og skuldre, rygg og hofter. Sliter mye med magen også, samt en del andre tingen. Nå greier jeg ikke slappe av i det hele tatt. Har fått fysioterapi, men det hjelper der og da. Har lest litt om chakraene, å det kan stemme en del om de plager som følger der av blokkeringer. Jeg greier ikke konsentrere meg om dagen, noe som fører til at jeg ikke greier å reise mer.....jeg bare farer vilt rundt i tunnelen, ser åpningen....men kommer ikke ut. Det er ganske frusterende. Jeg greier heller ikke å visualisere, fordi konsentrasjonen ikke er som den var.

Mitt ønske er, å kunne få den dårlige energien bort, bli roligere i kroppen, senke skuldrer.....å ikke minst få vite hvordan det føles å ha chakraene i balanse. Det vet jeg ikke hvordan er. Vet vel ikke helt hva jeg skal spørre etter, for jeg har ikke så god grei på dette, men ønsket om å klare å konsentrere meg er stor, fordi jeg føler jeg må videre i min utvikling. Jeg har også en spesiell ting jeg vil gjøre, som jeg har ventet med i mange år......men den knekken jeg fikk etter min vennindes bortgang.....så vil jeg ikke.....redd for å ikke være "klar" til å ta i mot, hvis det er noe som venter meg.

Så.....er det mulig å spørre om noen kan hjelpe meg?......Healing og rensing av mine chakraer? Eller hva nå som måtte trenges for å "løse" meg opp :icon_redface:

Våger meg på en liten "kremt"....Nå som jeg endelig turte å spørre :redface:
Anonymous
Kan godt ta en healing på deg :wub:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Kan godt ta en healing på deg :wub:

:w00t: Kan du?.............http://digilander.libero.it/le.faccine/ ... 023006.gif[/img]
GjenopprettetMedlem
Hei
Har tenkt litt på deg

Lenge siden venninne død?
Veit ikkje om stemmer - men tenker kvile?
Om kort tid etter død - kanskje sorg:
- konsentrasjon kan då vere vanskelig -visu likeså  ???

Tenkte og: har du hatt lege sjekk i det siste .
- altså koss e d med "almentilstanden"?

Og så blir eg liksom mest interessert i magen din!

mvh
GjenopprettetMedlem
"mion":

Hei
Har tenkt litt på deg

Lenge siden venninne død?
Veit ikkje om stemmer - men tenker kvile?
Om kort tid etter død - kanskje sorg:
- konsentrasjon kan då vere vanskelig -visu likeså  ???

Tenkte og: har du hatt lege sjekk i det siste .
- altså koss e d med "almentilstanden"?

Og så blir eg liksom mest interessert i magen din!

mvh

Takk for interesse!

Nei, det er ikke lenge siden jeg mistet min venninde, ganske nylig rett og slett. Det er selvfølgelig noe som uten tvil er med på dette med å ha mistet konsentrasjonsevnen. Men dette har vart lenge, før dette triste. Grunnen til at jeg spurte om hjelp nå, er fordi jeg har store smerter i skuldrene og ryggen. Å jeg greier overhode ikke slappe av. Har tatt helsjekk for ikke så lenge siden, å alt var bra. Men sliter en del med kronisk urinveisinfeksjon og ustabil mage.... :P
GjenopprettetMedlem
ok. Takk for "oppklaring" etc
Veit ikkje om d gir noen mening, men det er som om eg høyrer gråt,
- kanskje en liten jente? som gråter, ved magen din, i magen din, bak magen din? altså ryggen??
Så og hørte ruskevær - storm, regn - naturens sterke krefter...

Ser hva du skriver om aku behov - så tenker litt på din rygg og skuldre før det er natt...

Beste ønsker for deg
mvh
GjenopprettetMedlem
Sender deg en lyspil som kjenner sitt mål. Slapp av og følg pilen/lyset. Nå er det fullmåne også. God tur  :idea:
GjenopprettetMedlem
Har sendt deg fjernhealing,ekstra sterkt nå,da det er fullmåne :wub:
GjenopprettetMedlem
:w00t: oiiiii, så flott! :w00t:

Tusen takk, dette setter jeg stoor pris på :wub:
GjenopprettetMedlem
Det er det vi er her for,å hjelpe værandre,med det vi kan :wub:
GjenopprettetMedlem
du kan komme til meg å få behandling. har jobbet mye med disse problemer du nevner, gode reultater, ta kontakt hvis du ønsker, har en 2 dagers behandling med masasje urter oljer trommereise healing, det kost 2000,- m mat og overnatting
GjenopprettetMedlem
Oi Oakmann....... :w00t:

Dette hørtes flott ut. Skal tenke på deg og dette tilbudet  :biggrin:

Stoor klem Silva!