Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ja, Føniks hjalp meg, å det gjorde så godt.  :wub:

Jeg kjente kribling og stikking i kroppen og hode.....en svak trekk ved føttene, å en hærlig følelse i kroppen. Jeg følte meg godt stelt med :innocent2:

Jeg så noen få bilder, men var ganske omtåket.....jeg så en dame med langt mørkt hår, helt ned til rompa.....hun bar på et barn. Dette var i en murbygning, fikk følelsen av slott/borg eller lignende. Jeg så at det var veldig gammelt, får følelsen av middelalder.
Jeg så en trone, i tre...en flott trone, å jeg satt i den en liten stund.

Jeg så løven min, ikke klare bilder, men den er der, hele tiden. Jeg så også andre mennesker, noen store noen små, men hvet ikke hvem de var.

Men som sagt, var jeg en del omtåket, å husker ikke stort. Kroppslig merket jeg en stor smerte, men behagelig smerte i hjertesonen.

Men...det var først når jeg skulle legge meg for nattan, at det skjedde......de vakreste bilder jeg har sett......
Jeg så meg selv på en altan, en vakker buet hvit balkong.  Jeg hadde på meg en vakker hvit kjole, å så utover horisonten. med hendene plassert på balkongen, ser jeg elven som glitrer nedenfor meg, jeg ser skog og fjell, nydelig blå himmel med noen få bomullskyer på.

Så begynner jeg å synge.... :o ikke ord, men bare lyd...... så hører jeg løven min brøle høyt og lenge.....fuglekvitter blander seg i sangen min, å i ren skjær glede, løfter jeg mine hender mot himmelen, å ser opp på den vakre blåfargen....

fra himmelen kommer det ned to sterke hvite lysstråler.....de trenger inn i hver håndflate, jeg ser hvordan de farer gjennom kroppen min, å hvordan de trenger seg ut av hver av chakraene mine.....for så å ende opp i hodet, å begge strålene slår seg sammen, å fra hodet mitt står det en sterk lysstråle rett opp....

Så står jeg plutselig med et sølvfat over hodet, på den ligger det langstilka lilla store blomster. Jeg tar en blomst å setter stilken først inn i et hull under ene fotbladet, som er åpent så bare blomsten syns. En lysstråle, lukker blomsten inni meg....så andre foten....så det nederste chakraet og oppover......jeg slutter med å sette den siste blomsten i kronechakraet, å lysstrålen lukker den inn i meg......så blir jeg svøpt inn i et fantastisk hvitt lys, mens jeg synger....... :wub: Å løven brøler sitt siste brøl, denne natten.... :w00t:

Tusen så hjertelig takk, Føniks!
GjenopprettetMedlem
:biggrin: Så herlig, Silva !

God klem til deg!
GjenopprettetMedlem
Wow!  :wub:
Anonymous
:eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
ca når opplevde du dette?
GjenopprettetMedlem
"mion":

ca når opplevde du dette?

Hmm, sånn rundt to, halv tre......husker ikke helt......hvordan det? :)
GjenopprettetMedlem
Nei ja - el ja nei
Det er jo ofte ett mysterium dette med healing/helbredelse...

Tenkte to ganger på deg i går: ca 0030 og litt framover
deretter ca 0130 om noe tid framover...

Og så har du liksom vore så nær el i alle fall nær i mine tanker i hele dag

så rart...'

mvh
GjenopprettetMedlem
"mion":

Nei ja - el ja nei
Det er jo ofte ett mysterium dette med healing/helbredelse...

Tenkte to ganger på deg i går: ca 0030 og litt framover
deretter ca 0130 om noe tid framover...

Og så har du liksom vore så nær el i alle fall nær i mine tanker i hele dag

så rart...'

mvh

Hmmm, alle monner drar jo, heter det...Takk for omtanken din  :wub: