Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle dere!

Jeg håper det er noen som føler seg kallet til å hjelpe min søster Marit. Hun har fått "dødsdommen" og legene har gitt henne opp, nå har de henne kun på "oppbevaring".
På nyåret fikk hun diagnosen og allerede da var svulsten i tykktarmen spredt seg, cellegiften virker ikke. Og nå har hun ikke så mye til liv. Opplever møtet med sykehuset som veldig vanskelig, da de også ikke har noe håp for henne.

Så derfor kjære alle dere, ber jeg om hjelp. Om dere vil sende lys, healing, ganding, eller hva det enn måtte være av posetiv energi er vi meeeeget takknemmelige for det!!

:eusa_pray: :eusa_pray:

Og er det noen som har en formening om hvordan gjøre denne tiden best mulig for henne, er jeg åpen for forslag! Evnt noe om hvordan gjøre passasjen fra liv til død enklest mulig for henne?

Tusen tusen takk!!

Fra en sliten men håpfull
Maanesol
GjenopprettetMedlem
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
Anonymous
Kjære deg. En spontan bønn om lys og kjærlighet er sendt for din søster. Ønsker henne alt det beste. :wub:
FAST Enterprise [Crawler]
Kjære Maanesol!
Har sendt din søster mye lysenergi, håper det kan hjelpe.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
:eusa_pray: Sender det jeg har av energi
GjenopprettetMedlem
Tusen takk!!! !! Hun takker sammen med meg! Hun tok sin siste reise i torsdag klokken 13.25, hun drog med et smil. Det er det noe av det vakreste og noe av det vondeste jeg noen gang har opplevd. Jeg tror det har gjort at jeg ikke lenger er redd for døden :eusa_clap: :eusa_clap:

Lys og kjærlighet til dere alle!
Lev å la leve i din sannhet.
Maanesol
Anonymous
Lys og kjærlighet til deg også Maanesol  :wub:
W3 [Sitesearch]
:wub: Lys og kjærlighet  :wub:
GjenopprettetMedlem
Nothing really dies.
Anonymous
En vakker og sterk hendelse. Takk for at du deler. Det beveget meg dypt. :wub:
GjenopprettetMedlem
Kjære Månesol  :wub: Det er en kraftfull tid vi går i møte. Fullmåne og høst. Slutten på noe og begynnelsen på noe nytt. Slik er det jo med livet og døden eller sykdom også. Når noen dør sies det å være en god og lys opplevelse for den personen det gjelder. Det er de gjenlevende som må bære sorgen, og det tar tid å fordøye den. Det er også tungt å være pårørende til en som er alvorlig syk og kanskje har store smerter. Døden kan da kanskje være en lettelse?

Det jeg mener å si er at sykdom og død er noe vi må akseptere. Symptomer (sykdom) er kroppens eget språk. I følge østens filosofi er tykktarmen sønnen til lungene. Den sinnsstemningen som er relatert til disse organer er sorg. Har din søster en "ufordøyd" sorg i dette eller andre liv?

Jeg sender lyspiler til din søsters mørke felt i tykktarmen og kraftlys til hele henne. Ikke vær redd - mediter på svulsten - man frem kroppens eget forsvarsverk og rensesystem. Immunforsvaret - mikrohjelpere har stor kraft som krigere mot fremmede og syke celler - rydd dem av veien og bli frisk. For den syke er det viktig å si til seg selv - jeg vil bli frisk.  :wub: