Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I dag, tirsdag 17. oktober, sies det at jorden blir belyst av en helt spesiell ultrafiolett stråle som skal hjelpe oss å finne nye løsninger på jordens problemer - dvs. hjelpe oss å forandre våre negative tankesystemer, som får oss til å motkjempe hverandre. Som mottager for denne høyfrekvente energien,  trengs min. 1 million mennesker, som er i stand til å høyne tankene sine og se positivt på fremtiden,  og som kjenner en takknemlighet over livet.

Er du en av disse, vil jeg anbefale deg å sette deg ned på høydepunktet,
som er kl. 17.10 og meditere og ta inn din medfølelse for jorden og alle som lider under menneskenes begrensede tanker og forestillinger. 
GjenopprettetMedlem
Takker for tips, Wolf  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg fikk tilsendt dette fra en bekjent i Frankrike idag,
så det vandrer rundt 8)
GjenopprettetMedlem
Skal sette i gang :wub:
Anonymous
Ok skal gjøre mitt beste  :wub:  :eusa_pray:
Anonymous
Jeg så ikke dette innlegget før nå, men faktisk så har jeg merket forandringer i meg selv. idag i forhold til mine relasjoner som er litt vanskelige følelsesmessig som jeg har jobbet med en stund. Idag er dette mye lettere, det skjer samtidig med at jeg lånte en bok om tibetansk medisin og livsvisdom.

Jeg har lest noe mer om oktober-energier her: www.starchildglobal.com/starchild/october2006.html
Var inne der og sjekket om det var idag det jeg hadde lest tidligere der. Det var det ikke, men tenkte det allikevel kunne være av intresse.
GjenopprettetMedlem
Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til dette da jeg fikk epost fra en venn i England om denne strålen som skulle komme fra høyere dimensjoner.. Men energiene som jeg fikk inn i går var ikke til å ta feil av...wow  :w00t:

Der kom det inn masse nytt til vår verden, ja. Og etter revolusjonerende personlige opplevelser i Peru, kom dette nærmest som en prikk over i-en. Sterkt  :respect:  :wub:

Ønsker alle en fin dag  :wub:
Høyfrekvent hilsen Inger Lise :P
GjenopprettetMedlem
For et kikk :respect:
GjenopprettetMedlem
Dette bekrefter mine visjoner og kommunikasjon med utenomjordiske.
De driver å helbreder jorden,etterhvert som vi ødelegger den.
Sjamaner fra det yttre rom.
:respect: