Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noe av det vanskeligste eg kan gjøre er å be om hjelp.

Men jeg gjør det likevel; denne gangen.

Har voldsomme muskel smerter fra korsryggen og ned, noe som gjør meg bevegelseshemmet.Jeg er så inderlig avhengig (i disse dager) av å være fungsjonerende...
Noen som kunne tenke seg å hjelpe?  *ber pent*
GjenopprettetMedlem
Det jeg kan gjøre er å sende varme helbredende tanker :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk. 
.. tusen takk.  *glad*
GjenopprettetMedlem
Sender fjernhealing :wub:
GjenopprettetMedlem
takk.

Wolf og Ørnen; tusen takk.

Eg fikk meg en flott reise innover, og kom raskt i kontakt med deler av meg selv som trengte RO.
Så ved å sette ned tempoet, gikk alt så mye bedre.

Nok en gang; tusen takk.  :wub:
GjenopprettetMedlem
kanskje yoga kan fungere? man har egne øvelser for spenninger i korsryggen. Et veldig vanlig sted å ha spenninger. Der fins mange bra bøker på bibl. Her kan man finne den som passer en selv best, til enhver tid. Det er bra dersom har anledning til å sette av tid til øvelser regelmessig. f.eks. en time, tre ganger i uken el.l. Timene kan gjøres hjemme, eller hos yogainstruktør, avhengig av hva man foretrekker.
GjenopprettetMedlem
Prøv å finne ut om det finnes noen bra psykosomatiske fysioterapauter der du bor.
Det går ut på å lære å bevege kroppen i forhold hva den er ment å gjøre, samt lære kroppbevissthet
F.eks så beveger mennesker i afrikanske mennesker seg mye mer rytmisk enn vi nordboere,
vi beveger oss mer som tinnsoldater.
De løser opp mens de spaserer, mens vi "dunker" støtbølger opp i ryggsøylen
Mine korsryggsproblemer ble kraftig forbedret ved hjelp av dette.
Det er bare å bli bevisst at man egentlig går rundt og er forknydt.
Rist på rompa, senk skuldrene.
Gi slipp på spenningene
Varme tanker
Anonymous
du har blokeringer i hoften og energien din strømmer ikke rett :icon_neutral: ??? :lol:
GjenopprettetMedlem
Takk for all hjelp.

Blokkeringene er blitt mindre, det jobbes mye med de. Yoga var et godt tips. Det førte til helsebot på flere nivåer.

Takk igjen. :)