Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
jeg vil be om at dere på sonen som kansje kan hjelpe setter av en liten stund for et medmenneske.
dær er en som har heppatitt c og fått vite at det er kreftsvulst i levra.
har prøv å gjøre ting men det blir ikke bedre .
kan noen komme med gode forslag . og seriøst be for denne personen,
han trenger det etter alt han har gjennomgått i sitt liv.
da det endelig så lyst ut for denne person - var det et nytt fall.
håper det er noen dær ute.
spre det gjærne til andre som kansje kan
takker på forhånd
oakmann
GjenopprettetMedlem
Skal selvfølgelig prøve å hjelpe.  :wub: Kan dog ikke love noe, men skal gjøre alt jeg kan.
GjenopprettetMedlem
Bad tromma mi om hjelp til denne her, og kommer til å gjøre det samme i morgen. Merket at det var flere som var med samtidig som meg, for det ble plutselig en intens lukt av salvie i stua mi. Det merkelige var at jeg fikk opp et tydelig bilde av en ravn oppe i et tre som bare satt og ventet og stirret intenst på meg. Fikk også opp en folkemengde som løste seg opp i intet, foran en bygning som kunne likne på et sykehus. Vanskelig å si, fordi dette bildet var en blanding av blått og grått. Håper bare ikke mannen selv har gitt opp. Men som sagt, skal i morgen formiddag opp i den hulen jeg har snakket om i en tidligere tråd, skal sende healing derfra. Så får vi bare be om at det ordner seg, ingen har fortjent så mye motgang ! Stoler på at tromma vet hvor mye og hva som skal sendes, selv er jeg fattig i denne sammenhengen.

Varme tanker i natten fra meg
Anonymous
Hvis tidspunktet er uvesentlig, skal jeg tromme og sende alt godt jeg makter når jeg kommer hjem idag (karnsje litt søvn først).

Lys og varme fra meg! :wub:
GjenopprettetMedlem
Tror ikke at tidspunket er vesentlig her, men at folk faktisk stiller opp og vil hjelpe. Et medmenneske trenger vår hjelp, og det skal han få. Spiller ingen rolle om vi kjenner ham eller ikke. Så folkens, still opp, for dette er viktig.

Varme tanker på morgenkvisten  :wub:
GjenopprettetMedlem
jeg har spilt på vargan/munnharpe for levra hans.håper det hjelper.
GjenopprettetMedlem
Trommer for personen om god bedring :wub:
Anonymous
takker for at det er noen som er med
oakmann
AdsBot [Google]
Jeg vil gjerne sende kraft til denne personen.
Kan du oppgi navn? Fornavn eller klengenavn?
Det gjør det lettere å få kontakt, synes jeg
GjenopprettetMedlem
Synes det er lettere å oppnå kontakt når jeg har et navn jeg også. Men da jeg skulle prøve i dag måtte jeg jobbe skikkelig for å i det hele tatt få sendt ham healing. Det var motstand der, og den var sterk. Men, som alltid når jeg har bestemt meg for noe, har jeg aldri til hensikt å gi meg, så jeg fikk da sendt.

Forresten: Ravnen som dukket opp i natt, kom i dag også. Da vi kom ut av hulen fløy det en ravn i sirkler over. Bad om assistanse fra kraftdyret hans, så kanskje det er noe der?

Kommer ikke til å gi meg på dette, skal ta fram tromma i kveld også etter leggetid for ungen. Da blir jeg alene her i stua, og vil mer enn gjerne bruke kvelden min på denne måten.

Klem  :wub:
Anonymous
personen heter albert og er 50 år
og bor i nord- trøndelag
ved grong
GjenopprettetMedlem
Takker for opplysningene, setter igang ved ellvetida, så får vi bare håpe på litt mindre motstand denne gangen.

Varme tanker  :wub:
GjenopprettetMedlem
Sender healing.
Anonymous
takker alle som e med
ska treff han om 6 daga vil da snakke med han å gi tilbakemed.
men bare fortsett å sende healing.
sammen er vi sterke.
oakmann :respect:
:respect:
GjenopprettetMedlem
Stå på Albert :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Kraft å lys fra ogna.
Må de gode makter hjelpe Albert i Grong!
GjenopprettetMedlem
Fortsetter å sende :wub: Må alle gode krefter være med å hjelpe til, slik at den stakkars mannen får det bedre. :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Har sendt det jeg kan av god energi

Varme tanker
GjenopprettetMedlem
går det bedre med Albert? :wub:
GjenopprettetMedlem
Fortsetter å sende :wub: Føler at han trenger alt vi kan gi og mer til
GjenopprettetMedlem
Tente ett lys og sendte en bønn om helbredelse.
GjenopprettetMedlem
Skal tromme i kveld, håper at han kan bli bedre etter hvert  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Vil bare løfte denne litt høyere opp. Føler at det trengs. Denne mannen ligger fortsatt på lista over folk jeg sender healing til hver dag, og der kommer han til å være til jeg får beskjed om det motsatte. Så hvis det finnes en sjel som har lyst til å hjelpe, for all del gjør det.