Jeg lurer på en ting ang healing. Normalt, eller – dvs tidligere, når jeg sendte healing så var jeg ikke så opptatt av hva som hendte. Jeg tenkte mer at energiene går der de skal, og min jobb var bare å holde døren åpen på et vis (kortversjonen). Nå når jeg sender healing så gjør jeg det litt annerledes, og ber om hjelp fra universet og mine hjelpere. Jeg bruker å "forberede" personen eller dyrets hjelpere på min kontakt ved å fortelle dem på forhånd at jeg vil prøve å tune meg på vedkommende ved en senere anledning, og om det er noe de vil jeg skal vite så står de fritt til å kontakte meg underveis.
Så langt er alt såre vel. Men, det som har hendt i det siste, og som får meg til å vegre litt for å sende healing (det hender nemlig ikke om jeg har hands-on healing) er at jeg "mister" den jeg sender healing til. Forrige gang det hendte var det med en hest. Jeg (vi) jobbet med halschakraet dens, og plutselig "mistet" jeg hele hesten. Det dukket plutselig opp en åpning, et slags hull i et stort hvitt lys, høyt over hodet mitt, og opp dit dro hesten i en rasende fart. Jeg fulgte på en måte etter, men turde ikke og slapp taket. Jeg "fikk tilbake" hesten etterpå, og selv om jeg følte at dette var ekkelt i og med at jeg ikke visste hva som skjedde, så hadde jeg ingen negative følelser rundt episoden. Hesten hadde det også fint i ettertid, og all informasjon som kom opp i løpet av healingen stemte. Hestens eier fikk kontaktet veterinær, og hesten ble behandlet medisinsk for de tingene "jeg" så under healingen. Jeg valgte å ikke la denne episoden der hesten "forsvant" lagre seg på minnet, i det minste ikke så detaljert, og fortsatte i min vanlige verden med de tingene jeg normalt driver med.
Dette hadde vært et engangstilfelle, om det ikke var for at dette "hullet" dukker opp igjen og igjen under healingene jeg foretar. Noen ganger er det bare intenst lys, andre ganger er det mønster og farger. Felles for opplevelsene er at det alltid er en åpning i dette lyset og at de jeg behandler er ønsket inn i dette "hullet". I går hendte det noe nytt, som er årsaken til at jeg skriver innlegg her i dag. I går ville disse "noen" ha meg med opp igjennom denne åpningen.... Jeg har ikke idé om hva som er der bak, og jeg burde helt sikkert ha stolt på kreftene som er både visere og mer erfaren enn meg selv – men det våget jeg altså ikke.
Når jeg får hjelp til å fjerne blokkeringer o.l hos dem jeg behandler, så stanser jeg selv å puste. Jeg vet ikke om at jeg gjør det, før jeg tar meg selv i å puste inn på samme måte som om man har svømt under vann. I går da "de" ville ha meg inn i dette hullet kjente jeg at jeg ikke pustet. Jeg var helt rolig, jeg visste at jeg hadde hjelp og det trolig ikke kom til å hende noe skummelt og farlig. Allikevel velger den bevisste delen av meg å få panikk. Jeg var uansett alene i huset, og om jeg skulle flippet helt, besvimt, hva enn, så er det ikke så morsomt å ikke ha noen der som kan dra en tilbake til RL.
Så, derfor spør jeg dere i og med at jeg har fått det for meg at dere er kjempegode på fasiter
Hva finnes inni denne åpningen? Hva vil hende om jeg slipper taket og drar dit? Er det noen som helst sjanse for at den fysiske delen av meg selv vil få en ubehagelig reaksjon?