Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei sjamaner og sjamanlærlinger  :respect:

Har noen lyst å gi meg fjernhealing?

Trenger du å vite hva jeg trenger å heale?

Mvh Ole Morten
GjenopprettetMedlem
Trenger vel egentlig ikke vite det, men det hadde vært kjekt med en tilbakemelding da. Hvis jeg ikke vet blir det en sånn generell healing, hvis ikke jeg får opp noe spesielt (og det hender...), hvis jeg vet kan jeg målrette, og det vil virke bedre. Skal se litt på det etterpå, blir vel ikke før rundt omkring åttetida. :wub:
GjenopprettetMedlem
@Alias: Såklart jeg vil gi tilbakemelding :)

Det er spesifike ting jeg trenger å heale, men det ligger i psyken og dermed veldig vanskelig å forklare.
Jeg forteller mer en gjerne om det er noe du lurer!

I 8-tiden ja, høres bra ut?
Er det noe spesiellt du vil jeg skal gjøre mens det pågår?
GjenopprettetMedlem
Ok, så var jeg ikke helt på viddene likevel. Har tenkt på deg mens jeg kjørte ungen i barnehagen. Var tilbake litt tidligere enn forventet, så om du vil kan vi ta det ganske snart. :wub:

Hvis du har hvit salvie, så renser du deg selv med den, og legger deg ned. Slapp godt av, du skal bare ta imot det som kommer. Ha gjerne et stort glass vann ved siden av deg, drikk det etterpå. Det får deg effektivt ned på jorda igjen. Navnet som du undertegner med, er det det du heter eller? Får med meg at du sliter en del, husk på det er en mening med at akkurat DU finnes, uten deg ville det ikke vært balanse :wub:

Varme tanker fra Laila :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Laila.  :icon_biggrin:

Jeg skal gjøre meg klar, og legge meg ned.
Ja, navnet mitt er Ole Morten.

Jeg tok kjente jeg tok imot varme tanker, og prøver å sende noen tilbake  :w00t:

-Ole Morten
GjenopprettetMedlem
Ok, har sendt deg litt healing nå. Men det som er så rart er at med det samme jeg startet å sende, begynte tårene å renne, bare på det høyre øyet. Det var tydelig at jeg tok inn noe som ikke kom fra meg selv. Noe sier meg at du skal ha healing i flere omganger, skal forsøke å få sendt deg litt mer i porsjoner utover dagen. Husk bare på at du er verdifull slik du er :wub:

(Men det kunne vært moro å få vite om du merket noe, og i tilfelle hvordan. Kan gjerne ta resten på PM hvis du ikke vil legge det ut her.)

GjenopprettetMedlem
Jeg har så og si aldri meditert før, så jeg kunne ikke gjøre annet enn å ligge tilbake og slappe av:)

Jeg lå ikke mer en i 5-7 minutter før jeg fikk en sterk følelse av at jeg hadde ligger lenge nok.
Jeg valgte å følge den "følelsen" og sette meg opp og drikke vannet.

Da la meg ned og slappet av, tenkte jeg burde konsentrere meg om noe, men fikk "svar" om at jeg skulle slappe av og la sinnet og tankene fare. Da sa det med lange ord; "jeg må finne en veileder, en lærer. Veeeileeeeder, veeeeileder..."

Jeg tenkte at jeg kunne møte deg i tankene, en plass "over" meg, jeg tenker nå navnet ditt omigjen og omigjen, men så ble jeg ble avbrutt av bevisstheten min. Det mest bemerkelsesverdige var at det føles innemellom ut som om noen "nappet" i hjernen min, og da reagerte øynene (øyenlokkene) mine ved å trekke seg sammen i rykninger. Det nappet og bevegde seg liksom i hjerne, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde ligget lenge nok.

Takk, Laila fikk du frem noe, eller?
GjenopprettetMedlem
"Alias":

Ok, har sendt deg litt healing nå. Men det som er så rart er at med det samme jeg startet å sende, begynte tårene å renne, bare på det høyre øyet. Det var tydelig at jeg tok inn noe som ikke kom fra meg selv. Noe sier meg at du skal ha healing i flere omganger, skal forsøke å få sendt deg litt mer i porsjoner utover dagen. Husk bare på at du er verdifull slik du er :wub:

(Men det kunne vært moro å få vite om du merket noe, og i tilfelle hvordan. Kan gjerne ta resten på PM hvis du ikke vil legge det ut her.)

Ja, det er godt mulig at jeg trenger healing i flere omganger. Jeg har slitt med psyken ganske lenge.
Jeg har tenkt i det siste at det ville være best om jeg lærte å heale meg selv, og at jeg må oppsøke naturen på ny.

Det med å lære å heale meg selv, kan være grunnlaget for den stemmen som sa til meg: "jeg må finne en veileder, en lærer. Veeeileeeeder, veeeeileder... veeeeiiii..."?

Jeg føler meg uansett bedre enn før healingen, så tusen takk!
Jeg føler meg roligere, blidere, friksere og våknere.

Takk Laila, jeg skal være åpnen for det som kommer til meg i dag.
Fikk du noe ut av det jeg skrev om opplevelsen i forrige post?

Som sagt, om du lurer på noe så kan du spør.
GjenopprettetMedlem
Tror det kan være smart med en veileder ja. Fikk også opp at du burde bruke mer tid i naturen, hente kraft der. Og meditasjon er kjekt, ikke tenk på at du skal prestere noe, men la tankene og sinnet føre deg dit du skal. Husk imidlertid på å jorde deg først, det er viktig. Og lag deg beskyttelse. Jeg har renset deg med salvie også nå, og lagt inn beskyttelse til deg slik at det holder i dag. Du er nå omgitt av en boble av hvitt lys, alt negativt som blir sendt mot deg vil prelle av, mens du mottar det positive...

Tror du skal bare akseptere her og nå at du er annerledes enn A4-gjengen, du tar inn ting, og det er ikke fantasi. Samme hva du har fått høre tidligere. Let i deg selv, og du vil finne svar, kanskje ikke med det samme, for noen ganger trengs tid for å modne. Kommer til å sende deg mer i løpet av dagen, skal alikevel ut på en healing i dag. Det vil si, jeg har ei venninne som sliter. Driver ikke med dette profesjonellt eller noe, det er bare noe jeg gjør for å hjelpe andre. Åpne opp for kraften i deg selv du, men i ditt eget tempo. Og veileder/lærer kan finnes overalt, det gjelder å ha alle sanser åpne. Naturen er den kraftigste læreren vi har, kanskje meditere ute i naturen???

Hvis du lurer på noe, er det bare å sende en PM, skal forsøke å svare deg så godt jeg kan. ;)

Vennlig hilsen Laila
GjenopprettetMedlem
Tusen takk, Laila!  :eusa_pray:

Jeg skal få meg en tur i skogen i dag, jeg får se hvor det fører meg.

Takk for renselsen og beskyttelsen.
Jeg kontakter deg garantert på PM!

Prøver å sende deg en varm, god tanke!!
-Ole Morten
GjenopprettetMedlem
Håper det gikk bra :wub:
GjenopprettetMedlem
"ørnen":

Håper det gikk bra :wub:

Takk ørnen, det håper jeg og!
GjenopprettetMedlem
he he, det går bra med meg vet dere. Men jeg var oppe så sinnsykt tidlig i morges, halv seks, på tross av at jeg satt oppe halve natta og sendte healing. Og så var det fullmåne, med tromming selvfølgelig :wub: Fikk hentet en hel masse kraft, og det er nok det som gjør at healingen også virker såpass sterk. Har mest trening på fjernhealing, men det kommer seg vel etter hvert. SÅ jeg må bare ærlig innrømme at nå har jeg faktisk sovet... :shock: :lol:

Skal snart dra ut på den healingen jeg snakket om, så er jeg vel hjemme igjen i firetida. Men skal sende innimellom. Vet hva det vil si å være ny og usikker på evnene sine. Er da temmelig ny på dette selv også, har ikke "drevet" med healing lenger enn siden i august...

Varme tanker og ønske om en fortsatt fin dag :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei!

Du må tro at det finnes et lys, i den andre enden av den mørke tunnelen av tunge og vansklige tanker.

Lyset er håpet.

Mens jeg tenkte på om jeg kunne være til hjelp for deg, dukket en hvit snøugle og engleenegi for 2 og 5 chakra opp, jeg kan sende deg noen varme tanker hvis du vil.

Fargerik
GjenopprettetMedlem
"fargerik":

Hei!

Du må tro at det finnes et lys, i den andre enden av den mørke tunnelen av tunge og vansklige tanker.

Lyset er håpet.

Mens jeg tenkte på om jeg kunne være til hjelp for deg, dukket en hvit snøugle og engleenegi for 2 og 5 chakra opp, jeg kan sende deg noen varme tanker hvis du vil.

Fargerik

Heisann fargerik :)
Takk for rådene!

Jeg vet bittelitt om chakra, men ikke nok til å forstå hva du mener med det du sier her.
Men det er veldig interessant, og jeg tar det til meg.

Send meg gjerne noen varme tanker.
Jeg er åpen, beskyttet og renset med salvie i dag.

Mvh Ole Morten
GjenopprettetMedlem
Hei igjen.

Varme tanker ble sendt til deg.

En engel kom,
med et blått skjær av lys,
uglen bar med seg penn og ark.

Gjør pennen om til din venn og la tankene du har,
komme ut av den,
la arket være ditt øre.

Brenn dem opp og du er et stykke på vei.
Gi aldri opp.

Med varme hilsner fra fargerik.
GjenopprettetMedlem
"fargerik":

Hei igjen.

Varme tanker ble sendt til deg.

En engel kom,
med et blått skjær av lys,
uglen bar med seg penn og ark.

Gjør pennen om til din venn og la tankene du har,
komme ut av den,
la arket være ditt øre.

Brenn dem opp og du er et stykke på vei.
Gi aldri opp.

Med varme hilsner fra fargerik.

Takk for de varme tankene, fargerik  :respect:
Jeg skal gjøre som snøuglen sier, det er gode råd!

Hva mente du med at du såg engle-energi og snøuglen dukket opp i forbindelse med 2. og 5. chakra?
2. og 5. er seksual-chakraet (gul) og hodet (filolett) ikke sant?
GjenopprettetMedlem
"Alias":

Skal snart dra ut på den healingen jeg snakket om, så er jeg vel hjemme igjen i firetida. Men skal sende innimellom. Vet hva det vil si å være ny og usikker på evnene sine. Er da temmelig ny på dette selv også, har ikke "drevet" med healing lenger enn siden i august...

Varme tanker og ønske om en fortsatt fin dag :wub:

Jeg er ganske usikker på evnene mine. Har jo blitt lært hele livet at vi ikke har evner, og om du skulle ha noen evner er du unormal og skummel.. Men den beste måten å bli sikrere og bedre på er å selv erfare og utforske.

Jeg har forresten følt meg veldig varm i dag, samboeren min sier at det ikke er varmt i leiligheten så det er meg.
Det kan best forklares som milde hete-tokter som bølger seg i kroppen. Og i tillegg er koker beina mine, som å stå på et gulv med varmekabler. Slik har det vært i perioder i dag, begynte etter kl. 12 en gang.

-Ole Morten.
GjenopprettetMedlem
Hei igjen!

Det blå lyset og det jeg fikk, er i forbindelse med halschakra, kommunikasjon og sette ord på tanker og følelser.

Bruk pusten din bevisst og ta den med helt ned til område rundt 2 chakra.

Kan bare si at jeg i dag, på en måte fikk på øret at jeg måtte inn på healingsonen og resten vet du. Veldig mange som vet mye mer om dette enn meg. Jeg gjorde bare det jeg fikk på øre og varme tanker ble sendt til deg.

Mange hilsner fra fargerik
GjenopprettetMedlem
"fargerik":

Hei igjen!
Det blå lyset og det jeg fikk, er i forbindelse med halschakra, kommunikasjon og sette ord på tanker og følelser.
Bruk pusten din bevisst og ta den med helt ned til område rundt 2 chakra.

Interessant..  Dette er jeg på måter bevisst på.
Jeg erfarer vansker med å sette ord på følelser og tanker ja.
Kanskje det er viktigere og mer sentralt i problemene mine enn jeg har trodd?

Kan bare si at jeg i dag, på en måte fikk på øret at jeg måtte inn på healingsonen og resten vet du.
Veldig mange som vet mye mer om dette enn meg.
Jeg gjorde bare det jeg fikk på øre og varme tanker ble sendt til deg.

Mange hilsner fra fargerik

Ikke sikkert at det alltid er erfaring opg kunnskap som betyr noe.
Det var du som fikk på øret å stikke innom healingsonen

Kanskje en hvit snøugle med blokk og papir og varme tanker er det jeg trenger i dag? :o

Takk skal du hvertfall ha, fargerik!