Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, jeg har en god venn som trenger hjelp!
Han har akutt nyresvikt og har fått diagnosen som betyr at han egentlig burde gå til dialyse.

Men foreløbig holder han seg oppe på mirakuløst vis..
Hadde vært fint om noen kunne sende han noen Healende tanker!
Han har skrevet diktet jeg har lagt inn tidligere.. (min venn Eirik)
GjenopprettetMedlem
Prøver. (Plages med nyrene sjøl.) Tenker i hvert fall tanker av typen 'compassion'. Likte diktet hans. God morgendag.
GjenopprettetMedlem
Gullris (solidago virgaurea) er veldig sterkende for nyrene.
Bruker den selv da nyrene er en av mine svake punkter. De pleier å hjelpe straks.
.Veit dog ikke hvordan det er da en er så dårlig at en trenger dialys.
1-2 teskjeder til en tekopp. slå kokende vann over urtene, trekk i 5 -10 min. sil og drikk. da jeg kjenner nyrene mine drikker jeg kanskje 5 kopper om dan.
Gunilla
Anonymous
Jeg formidler healing til Erik i kveld.
Takk for nydelig dikt!
gro
Anonymous
En bekjent av meg var alvorlig nyresyk og kurerte seg helt ved hjelp av eplesidereddikk. Et par-tre spiseskjeer tre ganger daglig, gjerne i et glass vann.
Jeg sender varme og rensende tanker.
GjenopprettetMedlem
Det jeg tror Eirik trenger mest hjelp til å er varme tanker om nyretransplantasjonen han fårhåpentligvis får gjennomført fra sin far.
De har nå gått til utredning i lang tid uten å ha fått noen svar om det vil kunne gå eller ikke.
på forhånd takk for all støtten
Mvh jimango
GjenopprettetMedlem
Sender varme tanker og gode ønsker til Erik i kveld...
Anonymous
ska ha tromming i morra kveld og på torsdag ska ta han med i bønnene
GjenopprettetMedlem
Min venn eirik har nå fått vite at nyren til faren passer til han og at han vil kunne få den i løpet av året...
Mest sansynlig etter den normale ferien...
Så nå spørs det bare hvor mye medisiner de må gi han for at nyren skal tas opp av kroppen..
Og de medisinene svekker imunforsvaret for resten av livet.. så det er ikke over enda...
Bing [Bot]
et eldre ektepar jeg kjenner har levd sammen i flere ekstra år etter at mannen fikk en nyre fra sin kone. Han var en av de første som fikk operert inn nyre her i landet og det er noen år siden nå. Håper og tror at din venn får den hjelpen han trenger nå.Sender gode tanker til din venn.