Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Fønix har hjulpet mange her inne på sjamansonen.
Hun trenger selv hjelp av oss nå.
I de siste månedene har utmattelsen hennes økt.
Små anstrengelser kan føre til total tap av energi. Svimmelhet, kvalme, øresus og trykk på øynene er noen av symptomene som følger med.
Problemene kan delvis skyldes lavt stoffskifte, men diagnosen er uklar.
Jeg er blitt glad i din lyse skrivestemme og din sans for humor, Fønix!
La oss slå en ring om Fønix og prøve å få energien tilbake for henne!
Anonymous
Slutter meg helhjertet til denne ringen!!!
Skal tenke på deg og sender deg gode energier nå og i dagene framover.
GjenopprettetMedlem
Selvsagt skal jeg bidra

Alt godt til deg Fønix
GjenopprettetMedlem

Jeg er definitivt med på denne lysringen rundt Føniks....som har hjulpet meg masse.....

Anonymous
Ja, den her tullsjura må vi ta godt vare på.
Gjør plass...æ e med!

GjenopprettetMedlem
Jeg slutter meg til sirkelen Fønix og ønsker for deg at den gode kraften og letthet i hverdagen får komme på plass
Anonymous
fokuser på det som tapper deg.
se de blokeringene du har.
å vit at vi e med deg
ha en fin start på renselsen.

GjenopprettetMedlem
Urter en kan bruke vid lavt stoffskifte er
Nesle (urtica dioica), Marikåpe (alchemilla vulgaris) og Åker-snelle (eqisetum arvense).
De vil høye stoffskiftethvis det er lavt, har ingen virkning på normal stoffskifte.
Marikåpe: 2 teskjeer til en kopp, hell kokende vann over og trekk 5-10 min.
Nesle: 2 tsk / kopp. legg urten i vann, kok opp og trekk i 5-10 min
Åker-snelle: 2 tsk / kopp. Lag teet som marikåpe eller nesle.
Drikk 3 kopper /dag.
Drikk tre uker gjør opphold en uke fortsett så hvis det trengs.
Gunilla
GjenopprettetMedlem
Hei, Fønix.
Tenner et lys,
Sender gode tanker til deg.
I lys og kjærlighet.
Klem, fargerik
GjenopprettetMedlem
Healing, lys og masse varme tanker fra meg til deg, Fønix
Klem

Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Jeg slutter meg til sirkelen rundt deg Fønix :wub:
Man må annerkjenne det å være nede,
tillate seg å hvile og hente styrke.
Fra dette punkt går det kun oppover -->
Healingklem fra
Samin
Sensis [Crawler]
En lyspil fra meg til deg, inn i mørket, dypere inn i mørket, for det er stedet å utforske.
Så ser jeg at Gunilla har sendt inn en urteresept.
Jeg anbefaler Gunillas urter.
Hun elsker dem, dyrker dem, kjenner dem og selger dem.
Jeg vet at hun har hjulpet mange.
Takk Gunilla for din kunnskap.
Mvh. Ailo
AdsBot [Google]
Jeg sender deg varme tanker Fønix

Husk at du er et stort menneske som orker å være til for andre, selv om du er langt nede.
Nå kan du sende dette store hjertet ditt, bare til deg selv. For nå er det
du som trenger det mest.
Stor klem fra meg
W3 [Sitesearch]
Hell & lykke

Ser du sola så gå ut og la dens stråler treffe deg

GjenopprettetMedlem
Lys og kjærlighet
ble sendt,
energier kom fra
flere plan.
Klem, fargerik
GjenopprettetMedlem

FOr deg.
Nutch/CVS [Bot]
Jeg vil være med i sirkelen med lys og kjærlighet.
Hilsen
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Hei!
Jeg henger meg på,og selv om jeg ikke er healer,så sender jeg
kraft til å se framover og få hjelp av helsevesenet..
Stoffskiftet er en underlig sirkel av fysiske og psykiske faktorer som samarbeider,og stress er en kjempedårlig faktor i så måte. Dette vet jeg av egen erfaring.
Mange strever mye her til lands ,før de får en skikkelig diagnose angående stoffskiftet.Dessverre.
Jeg ber deg få sjekket om du har tegn til autoimmune sykdommer.
Noen har ofte veldig høgt stoffskifte,for så å få permanent for lavt-til slutt.
Og som noen damer i min slekt,går stoffskiftet noen ganger både opp og ned.
Det er nyttigt å få en helhetlig us. på et sykehus med egen avd. på endokrine sykdommer.
Men det stemmer at ustabilt stoffskifte kan gi de symptomene som er nevnt og at en føler seg helt bånn.
Men vanligvis er det ikke så alvorlig som det føles,vis det er en trøst.
Anonymous
"Final Tribe":
Stoffskiftet er en underlig sirkel av fysiske og psykiske faktorer som samarbeider,og stress er en kjempedårlig faktor i så måte. Dette vet jeg av egen erfaring.
Mange strever mye her til lands ,før de får en skikkelig diagnose angående stoffskiftet.Dessverre.
Jeg ber deg få sjekket om du har tegn til autoimmune sykdommer.
Jeg har diagnosen lavt stoffskifte, og må ta medisin hver dag.
Tusen takk dere fantastiske sjeler her inne

så slenger jeg på noen til
Jeg våknet i dag med en hodepine av en annen verden (jeg tar meg den frihet å skrive i sytestil i dag), intense smerter i øynene, kjevene. Så jeg har tilbringt dagen på sofaen. Mens jeg lå der i en døs, så jeg blå lysglimt, en intens høy tone "borret" gjennomtrengende i hodet mitt. Så kom der liksom et "teppe" av mørkblått energi, som jeg forsvant inn i, der kunne jeg hvile. Smerten forsvant
En behagelig varsom energi la seg om hjertet mitt, det er som om det er en liten fugl som flagrer rundt der.
I går kveld/natt kom det en iskald vind, og jeg ble iskald på hendene. Det virket også som om noen holdt på med ventre skulder og arm.
Det kribler av en god/lykke energi i meg nå.
For en uke siden spurte jeg om årsaken til hvorfor jeg var blitt så lat. Jeg fikk et syn av en underlig skapning. det var som å se djevelen sjøl. Han lå på gulvet med hodet vendt mot meg, han var lite pen for å si det mildt. Han laget en hånlig grimase til meg.
Jeg ble så forskrekket over å se dette synet, at jeg forsvant fort ut av det, ellers ville jeg nok ha geipet til ham. Men spørsmålet mitt er, kan han representere da noe symbolt? Er han dette negative i meg, som jeg må få ut av systemet? Jeg fikk forresten et nytt syn like etter ham, jeg så stedet der mine forfedre stammer fra. og jeg så videre hus som stod i brann der.
Jeg har hatt god tid til å tenke over livet mitt i det siste. Aetat har fått meg til å innse, at det kansksje er best å gå over på uføretrygd. Jeg har nå sagt ja til det, jeg er veldig deppa for det. Jeg vil UT og jobbe. Men jeg har stresset fælt med å skulle bli til noe, få meg mere papirer på skolegang. så går alt bare til dundas.
Det jeg egentlig har lyst til er noe helt annet, og kanskje er det meningen at jeg skal gjøre det. Tiden får vise.
Tusen takk nok en gang, jeg er veldig takknemlig

SEO Crawler
Alle de beste ønsker til deg!
Måtte du få styrke og kraft og ny inspirasjon!
Jeg har også tro på urtene gunilla nevner. Har tro på urter generelt. Prøv!

Nutch/CVS [Bot]
Du skriver ikke at kulden kom samtidig med djevelen på gulvet men i beretningen din står begge deler likesom ved siden av hverandre. Derfor kom jeg til å tenke at "djevelen" kunne være sjeletyven. Og da er det kanskje ikke langt til stallokampen.
Hva tenker du om dette?
Hilsen
Gåååja
Anonymous
Jo, det er absolutt noe å tenke over, jeg har hørt om det, men er ikke helt sikker på hva det vil innebære.
FAST Enterprise [Crawler]
Takk til dere alle som vil hjelpe Fønix (min tullsjurdatter)

Jeg har prøvd å gjøre så godt jeg kunne, med healing, det har nok hjulpet en stund, men hun trenger så mye mere. Så igjen , tusen takk

Kristine
GjenopprettetMedlem
Sitat fra Liljee...
Jeg sender deg varme tanker Fønix
Husk at du er et stort menneske som orker å være til for andre, selv om du er langt nede.
Nå kan du sende dette store hjertet ditt, bare til deg selv. For nå er det du som trenger det mest.
Stor klem fra meg
Jeg synes disse ordene fra Liljee var så riktig!!!
Sender deg varme helende tanker, Fønix og en stoooor klem!