Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg ser det er mange som sliter nå, og det føltes riktig for meg også å be om hjelp. Nå er det vanskelig å samle seg om å skrive, men det er tungt, jeg sliter med å være håpefull og optimistisk. Det har gått så lang tid, og jeg synes jeg står i stampe, selv om små forbedringer har skjedd.
Hjertet føles så tungt, jeg puster tyngre, og tårene er der hele tida. Faste holdepunkter er liksom smuldret bort, er egentlig gankse motløs.
Kan liksom ikke sitte her på biblioteket heller å gråte mens jeg skriver, så dette blir en kort bønn.
Håper på litt hjelp.

GjenopprettetMedlem
Jeg skal tenke på deg i bønnene mine

Anonymous
Takk Jimango

Anonymous
Kjære Perle, jeg skal sende healing og masse varme tanker på mine gode dager.

Anonymous
Mange takk Fønix! Det gleder meg.

FAST Enterprise [Crawler]
Hei Perle!
Jeg har tent lys for deg nu og sender litt fjernhealing samtidlig.
Kristine

GjenopprettetMedlem
Jeg så et frø som dalte ned og la seg i ditt mørke. Dette frøet inneholder trygghet, kjærlig varme, glede og styrke. Jeg så at det begynte å vokse, det vokste ganske fort oppover og oppover, det ble meget frodig og levende grønt og i sterk livsglede.
Jeg vil holde deg i dagene som kommer....

UlveMor
GjenopprettetMedlem
Synes det er flott at du kan be om hjelp og støtte i en vanskelig tid

I kveld når roen har senket seg her skal jeg sende deg healing, lys og kjærlighet.
Ta godt vare på deg selv

GjenopprettetMedlem
Måtte lyset fylle ditt hjerte

GjenopprettetMedlem
kjære Perle, jeg lukker øynene og ser at i mørket er det noen små lysglimt. De er skjøre og vakre og jeg tenker at det er barnet i meg som ser englestøv - og jeg puster på det- sender det til deg. Du vet - som barn kan vi gjøre alt! En uskyldig strøm av små lysende perler til deg. Du er verdifull! Og vakker! Og alt er i orden, også det tunge. La tårene komme, og kjenn at du blir båret en liten stund hos meg. Lille venn. Store du. Vi er to. Her er mange. Du er ikke alene!
Stor klem, mira
Anonymous
Dytter opp

Anonymous
Jeg har savnet dine innlegg idet siste. Du er så flink til å gi treffende og levende tilbakemeldinger.
Bare la gråten komme - selv om du er på biblioteket. Hvorfor ikke? Det er ok. Ofte tåler omgivelsene mer enn vi tror...du slipper gråten løs - og dermed slipper du den, litt etter litt, ut i det fri.
Vi på sonen skal bære deg, du er i mine tanker.
GjenopprettetMedlem
En perle er ikke alltid perfekt,
noen er kantet,
noen er oval,
noen er matt,
noen er runde,
noen er hvite,
noen er svart,
none er mer sjelden en andre,
men en ting har de til felles:
De er unike!!
Og det er også du Perle.
Unik

GjenopprettetMedlem
Du herlige skjønne perle!!!

Sender de varmeste tanker til deg!
Forsøk å ta tak i selv de minste lysglimt.
Forsøk å mediter over at du blir fyllt med healende skinnende lys som fyller hele deg...
Overgi deg til universets krefter... og vit at du blir hjulpet.
Savner deg og dine givende innlegg!
Varm klem

Anonymous
Lys og varme tanker fra Kira!

GjenopprettetMedlem
Krafttanker til deg...
psbot [Picsearch]
kjærlighet fra meg.....
GjenopprettetMedlem
Kjære perlevenn
Æ fikk det førr mæ at du treng å blåse ut og trekke inn frisk pust, som ei nisa med små dykk langs land.
Bildan og lydan var i hvertfall helt klare i sin tale.
Gråt på mi skulder

Anonymous
Kjære alle dere!

Nå låner jeg pc-en hos en venn, er alene og har latt gråten komme uhemmet. Det var en overveldende opplevelse å lese alle de gode meldingene fra så mange! Dere aner ikke. Det betyr uendelig mye for meg. Jeg strever mye i ensomhet og har vanskelig for å be om hjelp. Så dette gjør godt, kan jeg love. Skulle gjerne svart hver og en av dere, men det blir litt mye. Vit at jeg tar alles ord til hjertet, - og jeg gråter gjerne på din skulder, ceno..

Å jo, Masha, omgivelsen tåler det nok om jeg gråter offentlig

- det er jeg som er skjør, og det kan bli litt heftig når jeg først slipper følelsene løs. Skulle gjerne fulgt din oppfordring, men jeg er nok for sky. takk for dine ord.
Takk Samin, og Takk Mira - dine healende og kjærlige ord fikk meg til å stortute.

Takk Ulvemor for frøet som vokser, takk Sjelevenn for healende lys.

Takk Kira, Takk Kristine, Takk Wolf, Takk ædni, takk kariwe, takk masi!

Herregud det er deilig å la takksigelsene flomme!
Skulle hatt en regnbueikon her - og masse stjerner!
GjenopprettetMedlem
Kjære Perle, du trenger da ingen regnbueikon eller stjerne,
DU er ei stjerne av ei Perle som lyser i alle regnbuens farger

GjenopprettetMedlem
Til Perle,
du for meg ukjente sonemenneske.
I stillhet sender eg en tanke og noen gode-gode energier
med vinden.... De er dine.
Eg ser;
dører som åpnes. Våg å gå....
Cyberklem frå
Livvil
GjenopprettetMedlem
Hei!
Tar deg, Perle med i tankene i kveld.
Tenner lys for deg.
Klem, fargerik
Anonymous
Takk livvil og fargerik for deres omtanke.

GjenopprettetMedlem
Hei Perle...
Det er så godt å se deg igjen....Har savnet deg og dine innlegg

. Sender mer en gjerne mange varme tanker, lys & kjærlihget.
Stoooor klem fra Silva...