Forum /
tilbake / Jeg tilbyr diverse tjenester - treningsprosess ang aa hjelpe andre
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg vil tilby tjenester uten aa ta betaling for det,men sier ikke nei takk til
“gaver”. Jeg har faatt hjelp av flere her inne paa sonen og andre steder og oensker aa gi noe tilbake til verden ved aa hjelpe. En enorm trang til aa LIT THE FIRE
skape en gnist i folks skaperevner. Aa skape det en vil i livet sitt er mulig. Om man virkelig faar inspirasjon paa en eller annen maate.
Jeg kan ikke love noen verdens ting
utenom at jeg vil gjoere mitt beste
og klarer jeg aa skape gnister i ditt sinn og sjel angaende
hva det skal vaere
inspirere deg til noe
saa er jeg veldig happy
Mission accomplished.
Det er en treningssak for meg – jeg har blitt veldig inspirert til aa bruke mine erfaringer
Og kunnskap til aa hjelpe andre paa forskjellige maater.
Healing
Raad
Veiledning
Om det meste. Spoer hva du vil.
Jeg oensker aa tenne,trigge,skape gnist og faa deg til aa si:
Aa naa har jeg det. Skape en gnist i ditt sinn – en slags ide.
Jeg har stor empati for barns verden. Lever meg veldig inn i den og oensker aa
Vaere med aa vekke til livs voksne som sliter med aa finne tilbake til den “barnlige” livsgleden, som innebaerer endel kreative egenskaper.
Jeg mener det er en slags grunnmur i ens skaperkraft – aa bruke ens kreative kraft
Om man kan kombinere det beste av det aa vaere barn og som moden voksen person med endel refleksjoner i ens sinn.
SENDE PM
SENDE EMAIL
SKRIVE SMS
RINGE VIA MOBIL
+ EVT ET PRIVAT MOETE
Jeg tar ikke noe for dette – men gaver sier jeg ikke nei takk til.
Det er bare aa ta kontakt.
Jeg biter ikke
Jeg glefser ikke
Jeg er snill som et lite barn
Barnets aand er sterkt forankret
I mitt sinn
Og jeg liker aa leke og det skaper ogsaa
Inspirasjon til aa utvikle ens kreative egenskaper
Fokusere i ens bevissthet paa barnets aand
Og jobbe med aa stille inn den frekvensen
Brenner jeg for
FM 007
Med rett til aa le og leke
Og skape gnister som gjoer at ens skaperkraft og livsglede faar
komme mer til syne
det er noe jeg brenner for
FIRE FIRE
Burn burn burn
Flames of Love
Calgary Flames
Ser du at jeg er i det poetiske hjoernet
Jeg skaper noe
Min skaperkraft er levende
Og jeg har faatt loenn for aa
Lese endel boeker,sett paa spesielle tv-programmer og dvd-filmer – serier,
Reflektere over endel erfaringer i fortiden inkl barndommen
Gjoer at jeg er veldig sensitiv og empatisk av meg
Kan leve meg inn
Selvstudium loenner seg og spesielt om man har
En solid dose med minne
Husker godt endel ting fra barndommen
Jeg kan reflektere endel
Og leve meg inn i deres hverdag
Og en spesialitet jeg har er aa hjelpe andre til
Aa vekke til live lekegleden,livsgleden og skapergleden.
Aa jobbe med aandelige prosesser
Saa er det viktig aa
Leke med Naturens rytmer og kraft
Jeg har endel kontakter angaende planteseremonier
Verden over og ang reiser til diverse steder Inkl. Peru
Det er godt aa dele
Ens kunnskap og visdom
Og leke litt med det
Jeg vet ikke alt
Viktig aa vaere ydmyk
Det laerer Naturens agenter
I aller hoeyeste grad
Mother Earth
Jeg har ogsaa store strategiske og organiseringsevner.
Jeg elsker aa loese problemer
En slags problem-solver
That is me
Yeah – use my knowledge and experience
I can sense it very well
It will not cost you anything
only alot of sacrifice
TOTALLY SURRENDER
Jeg elsker aa spille mange roller
komiske roller
alvorlige dramaroller
klovnen i meg lever
i aller hoeyeste grad
jeg er ogsaa musikalsk av meg
liker aa nynne mange laater
og har mange solide cder
som jeg kan brenne som kan skape
gnister i ditt sinn og bevissthet
Jeg kan endel om alternative terapimetoder
Alternativ medisin
Er noe jeg har endel erfaringer med
Jeg vet hva som virkelig kan hjelpe
Til en viss grad
Jeg har endel gode erfaringer
Og husker det godt
Mitt minne er tydelig og klart
Endring av bevissthetstilstander
Er jeg vant med
Og det skaper endel healing og
Renselsesprosesser som kan vaere
Med aa skape gnister i skaperkraften
Hva man sender ut i ens sinn og hjerte ut
I verden kommer tilbake
Og en vil faa endel alternativer presentert
BELIEVER
Viktig aa ha stor tro paa sin skaperkraft
En kan ikke skape noe om man ikke virkelig har tro
Og entusiasme paa det en oensker eller
Droemmer om aa drive paa med
Ikke Noel
Go for it!Anonymous
Jeg skal også motta MEDISINKORT - kraftdyr med beskrivelse via bok fra Arwen.no. Og jeg har gode erfaringer med slike kort og tror det vil hjelpe folk på det stedet de er nå. Og om noen ønsker hjelp til noe så vil jeg også automatisk trekke et medisinkort til ære for deg.

Og skrive utdypende hva jeg får opp av kraftdyr og hva det vil si. Kanskje det er et hint om noe som du vil forstå her og nå. Og jeg kan trekke et kort uansett om du bare vil ha det. Ikke nøl med å spørre da
Jeg trakk et englekort i Sverige og den sa
"STAND FOR WHAT YOU BELIEVE IS RIGHT - DO NOT LOOK BACK".
Den satt så det ljomet,fordi jeg trengte det der og da og jeg har også hatt gode erfaringer med kort sånn ellers. Det gir en tips,ideer og inspirasjon underveis i livet.
Anonymous
Jeg kan snuse rigiditet,uærlighet, mangel på lekenhet,selvhøytidelighet, misunnelse, sårbarhet,manglende livsglede
og gnist,ego-dominatorånden,kverulantånden,skeptikeråndenen.
Det er ugler i morsen sier Mikke Mus til Langbein. Gosh!
Pass deg, jeg er en sporhund,snus,snufs,snus,snufs,
detektiv David Spirit of Eyes of the Truth,
kan spore opp mange ting,riste på dem,provosere,leke,fornemme, bruke latterlige metoder og heale.
Ærlighet varer lengst er mitt motto. Intuisjonen og min røde snufsete nese er mitt våpen.
TJOLABALOOKAZOOMAHOY!
Hva kan jeg stå til tjeneste med?

GjenopprettetMedlem
Hei!
Eg lurer på om du kan gjere noko for meg?
Eg er blitt hekta på Sjamansonen.
Det er SVÆRT fengslande og interessant,MEN:
Eg har ikkje noko sosialt liv lengre.
Mosjon blir det mindre med,og det går utover jobben og tastaturet ser ut som ein svinesti.
Dette har ridd meg som ei mare i ca. 2 mnd.
Eg vil ikkje ut,men kan det vere muleg å roe det litt?
Eg prøver å sjå for meg meg sjølv som ein passiv,stirrande hare,men så sprett eg oppi hatten igjen.

Anonymous
"Final Tribe":
Hei!
Eg lurer på om du kan gjere noko for meg?
Eg er blitt hekta på Sjamansonen.
Det er SVÆRT fengslande og interessant,MEN:
Eg har ikkje noko sosialt liv lengre.
Mosjon blir det mindre med,og det går utover jobben og tastaturet ser ut som ein svinesti.
Dette har ridd meg som ei mare i ca. 2 mnd.
Eg vil ikkje ut,men kan det vere muleg å roe det litt?
Eg prøver å sjå for meg meg sjølv som ein passiv,stirrande hare,men så sprett eg oppi hatten igjen. 
Har du ingen urmann å leke med der du bor?Eller en venninne som kan være med å inspirere deg til å gjøre fysiske aktiviteter?

Du har vel et nettverk av venner eller?
GjenopprettetMedlem
Eg har desverre få,men FOR sporty venninner... Eg er lei av å leike med urmenn.(Ynskjer meg ein
seigurmann.) Nettverket raknar eller varierer,og restane fanger meg visst ikkje opp.
Det er heilt greitt.Eg likar det slik for tiden.

Det er nettstaden her som er så dragande.
Det er akkurat som om pc`en er blitt ei slags krystallkule!
Eg meiner,eg går jo tur i skogen. Stirrar mot månen også. Føler meg veldig i ett med dei elementa.
Men eg er hekta
her.GjenopprettetMedlem
Jammen,du trur eg tullar,du!
Eg lurer på,korleis de andre greier å slå av pc`en i det heile tatt?
Er det berre eg som har gått inn i ein mindre sunn tilstand?
Eg legg merke til at andre her er borte ei tid,og kjem att.Er det fordi de ikkje har tilgang på pc?
Eg håper du kan legge opp ei fornuftig treningsliste til meg?
Dette er rein avhengighet.
Send den gjerne på PM.
GjenopprettetMedlem
Sjamansonen virker litt slik. Det som d kanskje burde gjøre var å sette deg et mål. F.eks " Jeg skal maksimalt være inne på sonen 1 time hver dag, og legge inn maksimalt 2 innlegg pr dag".
Den sjamanistiske måten å si det på kan være "Dette er noe du skal lære noe av". Avhengighet er en vanskelig ting, men den eneste som faktisk kan gjøre noe med det for deg, er deg selv.
GjenopprettetMedlem
Takk!
Som du ser,har eg venta på svar....
Det fine er at TV er forbi for meg. Ingen interesse meir.
Men derimot har eg utvikla noko som ligner på psoriasis på venstre alboge,av konstant kontakt m/pc-bordet.
Forresten,gyngestolen er teken i bruk.Den knirker grusomt.
Det rare var at eg etterpå fekk vite at den HADDE tilhøyrt slekta.....
Men heldigvis ei sidegrein.
Anonymous
"gidgeroo":
Det som d kanskje burde gjøre var å sette deg et mål. F.eks " Jeg skal maksimalt være inne på sonen 1 time hver dag, og legge inn maksimalt 2 innlegg pr dag".
Dette rådet tar jeg til meg.
Jeg fant også ut i dag at det går an å stille inn på utlogging etter en time. En grei funksjon hvis man har det med å glemme tiden...
Dette var forøvrig mitt 3. eller 4. innlegg i dag så da må jeg ta kvelden.
Anonymous
Jeg er inne på min MULTIDIMENSJONELLE KANALFREKVENS - alle verdens hjørner spiller jeg - alle galakser - univers - solsystemer. Det er bare å spørre i vei - enkle spørsmål generelt eller på pm!Jeg er her for deg!
Anonymous
Ok, da spør jeg et enkelt spørsmål, hvis jeg får lov? Hvem er det lille blå vesenet som svinser rundt meg?
Anonymous
"Fønix":
Ok, da spør jeg et enkelt spørsmål, hvis jeg får lov? Hvem er det lille blå vesenet som svinser rundt meg?

Et søt lite blå vesen. Det lurer jeg også på. Du lurer på det og jeg lurer på det. Er det en ånd?ja, en eller annen ånd. Hva kan jeg sense videre? En delfin? Er det et dyr? Hva sier den deg?Hva føler du selv den har for egenskaper?Hva tror du selv?Jeg tror, men du tror også. Du vet - jeg vet. Feel the energy - feel the blue energy. Det er en veldig ren farge. Still deg mer inn på det. Gå ut i Naturen. Jord deg bedre. Du trenger mer jording for å stille deg skikkelig innpå dette lille blåe vesenet. Som er en hjelper fra Universet. Den vil hjelpe deg på din vei. Den har med noe til deg. En gave. Vil du se?Ja, du kan se. Men det er viktig å jorde deg skikkelig. Vanne dine blomster. Vanne dine røtter. Return of Innocence. Løp ut i Naturen(et hemmelig sted) naken..bare for deg selv en liten tid...så kanskje du får etterhvert tune deg mer innpå hvem det er. Du er nødt til å være litt crazy for å tune deg mer inn på denne lille blåe karen. Mulig at det er en slags vanngreie der...vannelement. Følelser i sving hos deg. Spenende. Jeg gleder meg til å høre hva du har fått opp nå ang hva kan det være for noe. Og om du går ut i Naturen osv.
Anonymous
ønsker å takke deg for en enestående kjærlighetskraft fra deg å din tromme som jeg var så heldig å få mota i dag for meg var det unikt, kraftige saker fikk alt jeg trengte på min vei videre,andromeda galaksen var ivertfall med i dag med mye mer,har bare en ting å si til deg :respect:

for ditt arbeide klem bast
Anonymous
"Bast":
ønsker å takke deg for en enestående kjærlighetskraft fra deg å din tromme som jeg var så heldig å få mota i dag for meg var det unikt, kraftige saker fikk alt jeg trengte på min vei videre,andromeda galaksen var ivertfall med i dag med mye mer,har bare en ting å si til deg :respect:
for ditt arbeide klem bast
Takk du har også inspirert meg og dine ord etterpå var akkurat det jeg trengte. Jeg gav deg noe - du gav meg noe. Vi kan dele det vi erfarte. Til en viss grad. Et snev av sannheter. Jeg er glad jeg hjalp deg et stykke på din vei - og at du fikk meg til å være mer bevisst på noe. Jeg elsker deg. Du elsker meg. Vi elsker alle. Og vi elsker Moder Jord. May the force be with you,Bast.
Bast,at last you can feel more alive again
forever young in your consciousness
is it not good to feel the power of drums?
Anonymous
jeg var på teveltunet for noen år siden,det var mitt første møte med andromeda galaksen samtidig bled det åpnet en portal til det blå folket,har ikke fortalt dette til mange,kanaliseringen kom igjennom lilli bendris,mange fikk puste problemer,da de sa nå har dere bedt om det så lenge så nå går vi inn å det skjer igjennom hjerte,energien var kraftfull,de sa den ville spre seg som ringer i vannet,jeg må høre på opptaket før jeg kan utale meg videre,jeg tror de er heldige de som for møte det blå folket møt det med kjærlighet de har sikkert et budskap til dere har hørt i ettertid om flere som har sett dem ved sengekanten,som bled litt satt ut det er ikke så rart at man reagerer når man aldri har hørt om dem jeg ønsker dem vellkommen til å kontakte meg føler bare ro når jeg tenker på dem fra en annen dimensjon,men det er klart vi må føle oss fram det er mange portaler som åpner seg,så vi må føle oss fram hva som er hva ikkesandt en ting er klart kommer de til meg å viser seg skal jeg skrive et innlegg om mitt møte klem bast
Anonymous
jeg har bare en ting å si takk for dine ord du er unik

de ord ga meg stor glede klem bast
Anonymous
"Dj David Spirit of Laughter":
"Fønix":
Et søt lite blå vesen. Det lurer jeg også på. Du lurer på det og jeg lurer på det. Er det en ånd?ja, en eller annen ånd. Hva kan jeg sense videre? En delfin? Er det et dyr? Hva sier den deg?Hva føler du selv den har for egenskaper?Hva tror du selv?Jeg tror, men du tror også. Du vet - jeg vet. Feel the energy - feel the blue energy. Det er en veldig ren farge. Still deg mer inn på det. Gå ut i Naturen. Jord deg bedre. Du trenger mer jording for å stille deg skikkelig innpå dette lille blåe vesenet. Som er en hjelper fra Universet. Den vil hjelpe deg på din vei. Den har med noe til deg. En gave. Vil du se?Ja, du kan se. Men det er viktig å jorde deg skikkelig. Vanne dine blomster. Vanne dine røtter. Return of Innocence. Løp ut i Naturen(et hemmelig sted) naken..bare for deg selv en liten tid...så kanskje du får etterhvert tune deg mer innpå hvem det er. Du er nødt til å være litt crazy for å tune deg mer inn på denne lille blåe karen. Mulig at det er en slags vanngreie der...vannelement. Følelser i sving hos deg. Spenende. Jeg gleder meg til å høre hva du har fått opp nå ang hva kan det være for noe. Og om du går ut i Naturen osv.
Er ikke så sikker på om han er så søt, hehe. Det føles som en kar, riktig nok. Han når meg opp til knærne, muligens høyere, tror jeg. Liker å stå inntil veggen attmed senga.
Jeg må sikkert lære meg til å bli mer crazy, men er det virkelig nødvendig at jeg må springe ut i naturen naken? hehe.
Må isåfall finne meg en bortgjemt plass til sommeren, hvor nå det måtte være.
takk skal du ha :)
Anonymous
"Fønix":
"Dj David Spirit of Laughter":
"Fønix":
Er ikke så sikker på om han er så søt, hehe. Det føles som en kar, riktig nok. Han når meg opp til knærne, muligens høyere, tror jeg. Liker å stå inntil veggen attmed senga.
Jeg må sikkert lære meg til å bli mer crazy, men er det virkelig nødvendig at jeg må springe ut i naturen naken? hehe.
Må isåfall finne meg en bortgjemt plass til sommeren, hvor nå det måtte være.
takk skal du ha :)
Jeg har ikke alle svar - et snev av sannhet - det har alle. Og jeg er så glad over å se at du vurderer å gjøre noe
som jeg gjorde i dag.

DO IT!Yeah!You will not regret it! Return of Innocence is a key to be more tuned with the spirit world. Oh yeah!
Anonymous
"Bast":
jeg har bare en ting å si takk for dine ord du er unik
de ord ga meg stor glede klem bast
Du speiler deg selv - du sier at du er unik. At jeg er unik. Jepp, det er vi alle. Det er ikke noe tull. Du kjenner det på deg - av hele din sjel. Det gjør jeg også. Jeg kan kjenne på all smerte som eksisterer på Jorden her og nå. Det kan du også. Det kan alle om de tuner seg inn på riktig frekvens.
Anonymous
"Bast":
jeg var på teveltunet for noen år siden,det var mitt første møte med andromeda galaksen samtidig bled det åpnet en portal til det blå folket,har ikke fortalt dette til mange,kanaliseringen kom igjennom lilli bendris,mange fikk puste problemer,da de sa nå har dere bedt om det så lenge så nå går vi inn å det skjer igjennom hjerte,energien var kraftfull,de sa den ville spre seg som ringer i vannet,jeg må høre på opptaket før jeg kan utale meg videre,jeg tror de er heldige de som for møte det blå folket møt det med kjærlighet de har sikkert et budskap til dere har hørt i ettertid om flere som har sett dem ved sengekanten,som bled litt satt ut det er ikke så rart at man reagerer når man aldri har hørt om dem jeg ønsker dem vellkommen til å kontakte meg føler bare ro når jeg tenker på dem fra en annen dimensjon,men det er klart vi må føle oss fram det er mange portaler som åpner seg,så vi må føle oss fram hva som er hva ikkesandt en ting er klart kommer de til meg å viser seg skal jeg skrive et innlegg om mitt møte klem bast
Åhh...for en inspirator du er kjære deg
jeg ønsker å møte disse blåe folkene
jeg må bare jobbe med å tune meg inn på dem
så finner jeg dem etterhvert
Andromeda!!!!Når vi søker mot stjernene så er det viktig
å være godt plantet på Jorden - det sørger Moder Jord
for med et brak
da blir vi fullkomne når vi er plantet på Jorden og leker med
Star children everywhere
de eksisterer overalt her på Jorden
jeg liker å leke med dem
jeg er også en av dem
det er også du
Jeg er ikke herfra
jeg er fra et annet sted
men jeg er her nå
så dette er også mitt hjem
jeg elsker Jorden
så vakker hun er
Vakkert hjem
Et hjem for alle!Home sweet home!
AdsBot [Google]
Kjære Dr. David Spirit of Laughter

Eg har eit litt kinkig problem;
Det er vår og fantastico vær, samstundes med at
eg har tatt på meg uhorveleg mange jobbeoppdrag...
!
Kva skal ein stakkar gjera?
Helsing fra ein vissen liljekonvall
SEO Crawler
JEG VET! JEG VET JEG VET!!!
Jobb utendørs!!!
(Ok, David, kuppa her...vi splitter honoraret...hva var det du sa Lilje..par tusen..går greit, siden det er du..)

Anonymous
"torstein":
JEG VET! JEG VET JEG VET!!!
Jobb utendørs!!!

(Ok, David, kuppa her...vi splitter honoraret...hva var det du sa Lilje..par tusen..går greit, siden det er du..)

Din røver, du stjeler mitt sted
hehe..neida, alle er velkommen og dine ord er som mitt ord
JOBB UTENDØRS¨
så løser du mange problemer
takk,Torstein - du vet mye du også
jeg vet det også
Muy Bien!