Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kjære alle sammen.
Nå begynner ting å løsne litt. Eller ta form. Dimi har i løpet av dagen i dag snakket med sin mors advokat, og hun kunne opplyse at Dimi, sammen med mange andre, ble gitt amnesti for noen få år siden. Dette betyr at det militære ikke egentlig har noen sak mot ham. Antakelig prøver de bare å skremme ham litt for å tyne penger av ham. Han har jo bodd i rike Norge.
Derfor trenger han nå en god advokat til å ta saken for ham, men familien hans er ikke rik. Noe kan de klare selv, men et ekstra bidrag hadde hjulpet på situasjonen. Jeg vet at det er mange av dere som har vært med på å hjelpe med å sende healing og energier. For de av dere som ønsker, kan dere nå også være med på å støtte i det praktiske. Fordi det koster endel å sende penger, og er en vanskelig prosess (har gjort det en gang allerede så jeg vet), settes pengene inn på en konto jeg eier, så overføres de derfra til en konto i hans mors navn når beløpet er stort nok.
Når det har kommet inn nok penger til å dekke advokatutgifter, legger jeg inn en melding om det her i tråden.
For dere som ønsker å støtte ham, send meg en PM.
Mvh.
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
En stor takk til deg Inger-Lise,som jobber for vår Dimi Bror.
Du er G o d.

GjenopprettetMedlem
Takk Teleterkji, du er GOD du også
Siste nytt om Dimi...
er ikke lett å spå
Det kommer nye opplysninger hele tiden, og jeg rekker knapt å snu meg. Men slik det er nå, sier militæret i Murmansk at saken aldri har blitt lagt bort. Jeg leter i UDI`s arkiver med lys og lykte for å finne bevis på det motsatte, og håper arkiveringsmetodene her i Norge er noe mer oversiktlige enn de er i Russland.
Dimi har blitt beordret til å reise til Abakan og psykiatrisk sykehus i morgen. Han har sendt telegram om at han pga helsa ikke kommer før på mandag. Men kan hende de henter ham likevel.
Det har også etterhvert vist seg at det er folk høyt oppe i det militære systemet som er ute etter ham, kanskje er det noen som ønsker å hevne seg etter at han hoppet av, noen som kanskje mistet ei stjerne eller to den gangen..
Dette fører til at de som er lavere i systemet, ikke tør å hjelpe ham heller, noe de kunne vært tilbøyelige til å gjøre ellers.
Så nå håper jeg at UDI ikke har rotet bort papirer, og at Dimi får tak i en dyktig advokat.
Dimi hilser masse til dere alle her på sonen og takker for all deres støtte.
Anonymous
Jeg ber også for Dimi-bror at ting skal løse seg!
En får ikke håpe at han går i samme spor som Leonard Peltier - Lakota-Oglala hendelsen på 70-tallet og han er enda i fengsel. Nei, det skal ikke skje. Dimi må bli fri.Slipp Dimi Fri!
GjenopprettetMedlem
Det skulle vel herske liten tvil om at Dimi også trenger økonomisk hjelp for å komme seg ut av den situasjonen som her blir beskrevet.
Et lite bidrag er bedre enn ingenting!
Takk, Inger Lise! Takk for at du gir oss muligheten til å støtte Dimi på flere plan

GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen.
Siden det nå kan se ut som om det kanskje ordner seg for Dimi, vil jeg be om at dere ikke sender mer penger nå.
Vi fikk inn til sammen 4000,- !!
Dimi hilser dere og takker så mye for all hjelpen og støtten han har fått fra dere.