Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Da jeg lenge har gått å grublet på en ting, og da situasjonen er blitt som den har blitt, så er jeg helt fullstendig tappt for energi. Jeg er rett og slett ikke i stand til å finne den her jeg sitter. Det var mye lettere da jeg enda var der Nordlyset skinner. I Nord. Som min kraftkilde Nordlyset er, sammen med stjernene, den klare luften, det klare månelyset, og alle de andre av naturens elementer, så ser jeg ingen av dem her jeg sitter i Sør. Det er kanskje for mye skog, det er kanskje for mye stress i hverdagen, det er kanskje for mye å tenke på.

Uansett: Jeg trenger sårt energi for å gå gjennom denne kampen jeg vet kommer. Hadde jeg visst utfallet av min kamp for min, og kanskje de jeg har rundt meg, de jeg hadde rundt meg, og de som kommer rundt meg, så hadde jeg også visst hvor jeg skulle hentet denne manglende energien fra.

Akkurat nå klarer jeg bare å hente den daglige dosen med energi gjennom å sove en drømmeløs søvn. Hvorfor? Vel, det kommer vel av at jeg vet hvor tøff den kampen jeg skal i, kommer til å bli. Jeg har vært der før. Jeg har akkurat nok energi til å ta vare på meg selv, og hun som står meg nærmest. Ikke mer, men heller ei mindre.

Nordlysets energi når meg ikke mer, og månen ser jeg ikke for bare skog. Ei heller hører jeg naturens lyder, for det er så masse støy i de urbane strøkene. Merkelig... før var jeg i stand til å høre naturen hvor jeg enn var. Jeg kunne kjenne lukten av den, jeg kunne se, og glede meg over dens stadige forvandlinger.

Jeg har ikke det med å tappe omgivelsene mine for energi, spesielt dersom det er negativ energi. Men, har du litt energi å avse til en svekket kriger, så blir jeg svært takknemelig for dette, for jeg har ikke tid til å hente meg inn. Ting skjer så himla fort.... :eusa_pray:
Anonymous
Jeg skal be nordlyset komme til deg akkurat der du er og fylle deg med den livskraft du trenger. Ja!
GjenopprettetMedlem
Sjøl om du ikke ser dem med blotte øyet,
så er de der, Nordlyset, Månen og stjernene
hent dem fram, du har god hjelp :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg skal sende energi i fullmåne natten.

Noe som hjelper meg når jeg føler meg helt tappet er å rense auraen min med salvie røkelse - og en isis krystall i høyre lomme er også til hjelp.

RITA
GjenopprettetMedlem
Sender deg kjærlighet og en bønn....

May the northern light shine upon
  your hart, tonight, tomorrow
      and the days to come
                  :wub:
Bing [Bot]
ønsker alt godt for deg!
GjenopprettetMedlem
Høyrest ut som du er i ein omstilling. Veit kor rart det er å sakne ein viss natur,ein viss stemning.
Nordlys.....
Vel,nordlyset er jo pr. definisjon elektronar ol. som oppstår gjennom solstormar og fyk inn i atmosfæren og møter gassar og svosj,så blusser det opp.....slik ca. i allfall. Kanskje du kan be om ein mental solstorm?
Lykke til!
GjenopprettetMedlem
Vil gjerne sende deg lys og gode tanker

Håper det vil hjelpe deg på vei

GjenopprettetMedlem
Ljus och energi till dig Nordlyset!