Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Liker ikke å måtte be om hjelp til meg selv, men innser at nå må jeg bare bite i det sure eplet... Har slitt en del i det siste med halsbetennelse og feber, men på grunn av min lange historie med gjentatte antibiotikakurer har jeg ikke så lyst til å gå til legen for n`te gang. I tillegg har jeg fått en skikkelig låsing i ryggen, midt mellom skulderbladene og litt ned. Dette har jeg virkelig ikke tid til nå, alt for mye som må ordnes og fikses for tiden, og ingen å delegere til. Så jeg spør dere snille sjeler her inne, kan noen være så snill å sende meg litt healing, siden jeg ikke har så veldig lyst til kiropraktoren nå.

Sender gjerne igjen hvis noen av dere skulle trenge hjelp  :wub:
GjenopprettetMedlem
Skal ta med meg halsbetennelsen og rygg-låsen,å sende dem inn i en passende stein jeg har.

Så tar jeg med meg denne til elva,ikke langt fra huset mitt,og kaster den uti.

Etter noen dager er du ved hektene igjen. (Du må ta det med ro en dag da,så det vonde finner veien ut selv.)

Fortell dine næreste at du trenger hvile,om du skal fortsette å henge med.

Hilsen Healeterkji.
GjenopprettetMedlem
Takker så mye, du snille sja(man(n)  :wub: Ser ut til at smertestillende begynner å virke, så da er det full fart igjen så lenge det varer  :o Skulle ønske det var en vei utenom alt dette papirarbeidet, vil mye heller sitte ute i naturen og snakke med åndene  :wub:
Anonymous
Kjære deg, som healer og står på for andre. Jeg kan ikke sende healing, men jeg tar deg med i en bønn, og ønsker deg alt godt.  :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Å sende gode positive tanker, er også healing!  :wub:
Her får du en god dose... Klem!
AdsBot [Google]
"Alias":

Dette har jeg virkelig ikke tid til nå, alt for mye som må ordnes og fikses for tiden, og ingen å delegere til.

Kjære Alias, kroppen din som skriker til deg for hjernen ikke vil høre. Vær så snill å hør etter.
Alle oppgaver kan vente til du har hvilt ut. Tiden det tar å hvile, kan ikke sammenlignes
med all den tiden det tar for å reparere skadene på kroppen i ettertid.
Så vær snill å hør etter kjære deg  :wub:

Liljee som skriver av erfaring
GjenopprettetMedlem
Vet det dessverre  :exclaim: Må innrømme at jeg ikke har sovet så veldig mye den siste tiden, det vil egentlig si siden begynnelsen av mars, da pappa fikk diagnosen sin  :shock: Skal bare ordne med en skifteattest nå, så får det ta den tiden det trenger. Har et år på meg eller noe sånt når det papiret er skrevet ut. Mange hensyn som må tas slik at jeg ikke blir sittende juridisk ansvarlig for noe som helst.  :razz: Og slappe av, ja, det har jeg virkelig tenkt å gjøre i kveld. Tar vel fram malesakene tenker jeg  :wub:
Anonymous
"Liljee":

Kjære Alias, kroppen din som skriker til deg for hjernen ikke vil høre. Vær så snill å hør etter.

Tänkte just det samme  ;)

Jag kan sända fjernhealing till dig på kvelden, hvis du önskar det.
Send meg mail (min adress er synlig) sa forteller jeg när jag sender.
GjenopprettetMedlem
Lie, jeg har sendt deg en mail. Innser nå at denne dagen er en fin dag å være hjemme på, en liten tur ned til butikken får rekke lenge.  :confused: Har vel oversett signalene fra kroppen alt for lenge, for av en eller annen merkelig grunn greier jeg alltid å hente meg inn igjen selv, bare ikke denne gangen :exclaim:

Takker alle dere varme sonefolk som er med og sender  :wub: Og som ei så fint sa det her, og sende gode positive tanker er også healing  :wub: Sender en stor klem jeg til alle som vil ha  :wub:
Nutch/CVS [Bot]
"Alias":

Dette har jeg virkelig ikke tid til nå . . .

Nei da, du har virkelig ikke noe tid. Det har du aldri!
Du kan bestemme deg om hva du vil gjøre og så tar det sin tid. Det er ansvaret du har for ditt liv, ja.

Det juridiske ansvaret er på en annen plan. Den verden fins også jeg vet. Se etter at ikke du blir revet i stykker mellom livet ditt og det juridiske ansvarets konstruksjon.

Lykke til (og min gode tanker går til livet ditt, ikke til ansvaret)
Gåååja
GjenopprettetMedlem
"Gåååja":

"Alias":

Dette har jeg virkelig ikke tid til nå . . .

Nei da, du har virkelig ikke noe tid. Det har du aldri!

Hmmm, der traff du spikeren på hodet gitt...Ga meg litt å tenke på det der  :innocent2:  Første jeg skal gjøre er å sette telefonene på lydløs, komme meg en tur ned på stranda i regnværet  :wub: Sommerregn gir alltid mer energi  :wub:
GjenopprettetMedlem
Kan det være sorgen som har satt seg i hjertet?
Og var det noe du ikke fikk sagt? Eller er det gråt som presser på i halsen? Mange ganger manifesterer det psykiske seg i kroppen, og med tanke på alt du har vært gjennom, så er det naturlig med en reaksjon.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Vet ikke jeg, har vært plaget med halsen så lenge jeg kan huske, fra og til. Halsbetennelse sånn omtrent 7-8 ganger per år har vært vanlig fra barnsben av. Men det har vært noe bedre det siste året, det vil si etter at jeg begynte å tørre å si fra. Ja, det er en del som skurrer, selv om jeg var veldig glad i pappan min hadde han nok noen svin på skogen, uten at jeg vil utdype det noe nærmere her. Har i alle fall jobbet en god del med det som går på selvtillitt, jobber mest med å skrive og male det av meg rett og slett. (Derav noen av diktene som dukker opp av og til ;) ) Vil jo så gjerne...
GjenopprettetMedlem
Kjære Alias
Ingefær og sitron blandet te er veldig godt når halsbetennelsen "slår en i bakken". Salvie og Solhatt er også et godt alternativ. Salvien har en kombinasjon som er antiseptisk, sammentrekkende og avslappende som gjøre den til et godt middel mot betennelser i hals og luftveiene. La Salvien trekke i 10 minutter og la det avkjøle litt. Gurgle bak i halsen og svelg uttrekket. Hvis du tilsetter 1 ts honning og 5 ml eddik så øker du effekten.

Ellers er jeg jo enig med de andre her... når kroppen sier i fra så kraftig så bør man bremse litt...
Jeg sender deg healing, lys og kjærlighet i aftenmeditasjonen min i kveld. Send meg en mail hvis du ønsker det.

klem fra RITA som ikke helt vet hvor bremsene er....
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen!

På tide å komme med en tilbakemelding  :D Jo da, levende bevis for at healing fungerer, men jeg tar til meg det dere sa om å bremse på tempoet. Feberen er så og si borte, bare litt hoste igjen. Og det som var full låsing av ryggen har gått over til å bli bare en liten murring. Jo da, jeg kom meg til byen i dag, men i stedet for å stresse rundt med papirer, endte jeg opp på dyrebutikken. Har nylig fått akvarie i hus, på grunn av at jeg er generelt imot at dyr skal være nødt til å dø på grunn av at eierne flytter  :innocent2: Dessverre var det noen få fisker som ikke klarte turen hit, så derfor kjøpte jeg fire nye venner i dag. En hann til en art som jeg allerede har der, og en helt ny art. Så det var min bytur, ren kos  :wub: Resten av dagen skal jeg veksle med å sitte foran datan og å leke sofagris ;)

Har også kjøpt inn ingefærrot og sitron, så i løpet av kvelden blir det nok en kopp te også. Takker for alle sammen som stilte opp, hjelper gjerne igjen hvis det skulle være noe :wub:

Varme tanker fra Laila ;)
Anonymous
Kjempe! :) her skulle jegh hatt en smiley med tomlene opp. :biggrin: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Så bra Alias :eusa_clap:

RITA :icon_biggrin:
Bing [Bot]
Sy puter under armene dine! Re en myk seng til deg selv! Jeg er en turbo som sjelden har tid til å roe meg, og noen ganger blir jeg så høy på denne energien at jeg går ut av mitt gode skinn, dvs ikke er i kroppen min, ikke vet hvem jeg er og hvorfor jeg er her...Da har jeg lært meg følgende: Vakker rolig musikk, danderer masse puter i sofaen eller senga, puter under knærne, under føttene, under nakken og under armene... :icon_rolleyes: så legger jeg meg godt til i dette redet med puter sydd under armene, kjenner at jeg har lov til å ta vare på meg, puster dypt og etterhvert så slapper jeg helt av. Lenge. Bare det å kunne kjenne at det ikke er noe jeg skal. Ikke noe jeg må. Som i meditasjon, men , når jeg er gira kan jeg jo ikke meditere. Og etter et par slike hviledager er kroppen klar for ny dyst. Men: Jeg kjenner i meg at jeg så inderlig ønsker nå å finne balanse på hvor mye og hva jeg skal ha i livet mitt.
Og du , Alias, har vært gjennom mye nå som krever at du kan gi deg selv rom for hvile. Stell pent med deg!
:wub:
Anonymous
Hva bra att det fungerte  ;)  Fortsett nu å ge deg selv healing.
Og så bra att du bremser på tempoet og hör på kroppens signaler!

Ingefærrot og sitron - det tipset ska jag spara på Rita!
GjenopprettetMedlem
Ja, jeg skal ta det til etterretning Lie, gi meg selv healing. Har hatt en enorm motvilje mot å gjøre akkurat det, men har i det siste innsett at det at jeg ikke har lov å gi meg selv er det reneste bullshit, for å si det rett ut. Vet ikke hvor den tanken kom fra, men den har i alle fall blitt drevet på flukt nå. Negativt tankespinneri skal ikke få lov å forgifte sinnet mitt igjen  :exclaim:

Varme tanker til alle sammen her inne :wub: