Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Til deg  :respect:
Nutch/CVS [Bot]
"cenobit":

Jeg er klar over at det ikke finnes noen bruksanvisning, men man forventer et minimum av normal folkeskikk fra velutdannede mennesker i omsorgsstillinger.

Jeg vet ikke hvordan det er i Norge. Men her i Sveits har du ingen sjanse å komme frem i helsevesnet om du bryr deg om menneskene som kommer til deg for å få hjelp. Det er bl.a. grunnen til at jeg jobber med fullt innsats og mer en full tid men tjener bare halvparten av det jeg er forventet å tjene. Men dette er mitt valg og jeg kan leve med valget (og sulter ikke).

Fremdeles god bedring!
Gåååja
SEO Crawler
ja, god bedring!
GjenopprettetMedlem
"Gåååja":

"cenobit":

Jeg er klar over at det ikke finnes noen bruksanvisning, men man forventer et minimum av normal folkeskikk fra velutdannede mennesker i omsorgsstillinger.

Jeg vet ikke hvordan det er i Norge. Men her i Sveits har du ingen sjanse å komme frem i helsevesnet om du bryr deg om menneskene som kommer til deg for å få hjelp. Det er bl.a. grunnen til at jeg jobber med fullt innsats og mer en full tid men tjener bare halvparten av det jeg er forventet å tjene. Men dette er mitt valg og jeg kan leve med valget (og sulter ikke).

Fremdeles god bedring!
Gåååja

Beklager Gåååja, men jeg kan ikke se at det å komme seg frem i et yrke på noen måte rettfediggjør at man oppfører seg som bøller.
Nutch/CVS [Bot]
Du har rett i det synes jeg. Bare husk: rettferdighet er en illusjon.
Ha en god dag!!!
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Jeg klarer ikke helt å bli klok på dette her... men jeg håper det synker inn snart  :)

Nuvel - Ha en fin dag Gååja  :)
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

Jeg har allerede gjort avdelingsleder ved behandlings-stedet oppmerksom på at jeg vil sende skriftlig klage og hva jeg vil klage på, men jeg venter med å sende klagene til jeg har mottatt epikrisen.

God bedring, godt å se at du er på farten igjen!  Viktig at vi klager om noe ikke er bra. Jeg vet det er mange som tenker at da vil de få dårlig behandling senere,men da er det jo bare enda en grunn til å klage! Jeg har selv levert klage, og fikk takk begge gangene. Den ene gangen av avdelingskirurgen, den andre gangen av trygdesjefen. Som begge sa: Om ingen sier  i fra, hvordan skal vi da få endret oss??

Kjenner igjen holdningen enkelte fra helsevesenet har til pasienter også. Har vært ut og inn på sykehus siden jeg var 5 år pga ryggen,- har lurt på å skrive bok om opplevelsene. Det er til tider groteske ting.

Stå på, det er deg og din helse du kjemper for og det er viktig at en står opp for seg selv i slike situasjoner.
Stoor klems fra arkadia