Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Tsepel er nesten 16år. Han er et år siden i Sveits. Men hans mor er fremdeles i Tibet, syk og uten penger for lege eller terapi.

Han savner henne. Så gråter han, stille og ikke å se fra ute. Denne usynlige tårer har blitt til vann i brystet.
Så mye at han ikke kunne puster og trengte å blir lagt inn i sykehuset.

Han er alvorlig syk. Lege i universitets-sykhuset (i midte av Sveits) vil gi han sterk medicine for to år. Om han overlever det (sykdom & terapi) er ikke klart.

Takk for alle gode tanker og hjelp!
Hvis noen trenger mer info for det så sender meg gjerne en PM - TAKK!  :respect:
Anonymous
Sitvasjons healing på vei til Tsepel  :wub:
GjenopprettetMedlem
Lys å varme på vei til Tsepel.  :wub:
Anonymous
Sender varme tanker.
Bing [Bot]
Lys og varme tanker til Tsepel.  :wub:
Anonymous
Sender healing i kveld.
GjenopprettetMedlem
Sender varme og kjærlighe tanker  :wub:
Anonymous
Tusen takk for all hjelp og varme!  :respect:

Jeg var i går til besøk oss han. En sykepleieren har brakt tibetansk bønn-flagger og bilder fra Tibet, som gjør romet hans mer "hjemmelig".

Han hadde det bedre. Man kunne føle så god all varme og gode krefter - så tusen takk til alle dere!

I hans tanker kom opp planer for framtiden, en del av livskraften har kommet tilbake.

:eusa_clap:  :respect:  :wub:
Bing [Bot]
:wub:
masse kjærlighet og gode tanker til Tsepel, godt å høre at det går bedre.
GjenopprettetMedlem
"antje":

Tusen takk for all hjelp og varme!  :respect:

Jeg var i går til besøk oss han. En sykepleieren har brakt tibetansk bønn-flagger og bilder fra Tibet, som gjør romet hans mer "hjemmelig".

Han hadde det bedre. Man kunne føle så god all varme og gode krefter - så tusen takk til alle dere!

I hans tanker kom opp planer for framtiden, en del av livskraften har kommet tilbake.

:eusa_clap:  :respect:  :wub:

Det var fint å høre at han får respekt for det som for han er hjemlig :)

Dette er jo et stort problem siden det er mange foreldre som velger å sende barna sine til utlandet for å bevare kultur og religion (jeg vet ikke om det er derfor han er i Sveits,men det er veldig vanlig)
Søsteren til Dalai Lama startet en SOS-barnelandsby i nord India. Den er ikke for foreldreløse barn (slik det er vanlig i barnelandsbyene), men for barn som smugles over fjellet fra Tibet.
Det er nok mange både barn og foreldre som sliter pga dette.

Jeg håper det snart finnes en løsning på okkupasjonen. Det tibetanske folket har lidd lenge nok nå :eusa_pray:
Anonymous
Nå er det nesten to måneder siden at jeg har settet inn denne tråden.
Så jeg vil gjerne gi en tilbakemelding som stor takk til alle.  :respect:

Før min reise til Tibet har vi tatt avskjed her i Sveits. Det var rørende. "Vi be her og du be der". Under hele reisen var forbindelse følbar i hjerte.
Når jeg har kommet hjem, har vi møtet.

Han er nesten ferdig med behandlingen i sykehuset. De har tidligere som tenkt avsluttet en stor del av behandlinger. Fordi han er i slik en godt forfatning og helse.

Og han stråler..."Jeg er en ny Tsepel nå." si han...og ved siden av han stå sine tibetanske kjæreste.... :wub:
GjenopprettetMedlem
Antje! Tusen takk for at du forteller oss hvordan det går med Tsepel, godt å høre at det går bra nå :eusa_clap:
Bing [Bot]
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
alle gode ønsker for Tsepel!
GjenopprettetMedlem
Flott å høre at det går bedre. :wub:
Anonymous
Gode tanker videre på veien til Tsepel, klem bast