Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
jeg tillater meg å be om healing av dere, har så vondt at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre...eter smertestillende i bøtter og spann( vanligvis holder jeg ut uten) , og det linder litt men...får ikke engang sokkenepå/ av nå lenger...uff bare klaging, beklager det...men nå er smerteterskelen min  nådd...tåler mye men nå ber jeg, vær snille å hjelp meg at jeg får sove en natt uten å våkne hver annen time

mvh  ho marihøna
GjenopprettetMedlem
Sender til deg med det samme  :)
GjenopprettetMedlem
Sender healing
sov godt marihøna :wub:

RITA
GjenopprettetMedlem
Smerter er ikke godt i vonde former, og det er klart min venn, du skal få all den hjelp jeg kan gi. Sender healing i bøtter og spann straks. Og en ting til lille marihøne; Dette innlegget er ikke noe klaging. Det er lov å be om hjelp.

klems :wub:
GjenopprettetMedlem
:confused: wow, hørtes ikke særligt godt ut,men jeg lurer på om det er følelsmesige problemer eller har du rett og slett vondt, skader altså?
GjenopprettetMedlem
takk snille dere, håper jeg får en bedre natt med hjelp av dere...liker ikke bry noen med mine vondskaper men  nå måtte jeg, holder ikke ut det her alene.
du KH, jeg har nok vondt, virkelig vondt,fordi jeg har en del diagnosirte sykdommer, dessverre...hadde håpet jeg ikke hadde det, men slik er nå livet, det kommer du også oppdage etterhvert at livet byr bare det  vonde og det gode :wub:
GjenopprettetMedlem
Kjære marihøna

Det er lov å be om hjelp når en ikke takler ting alene lenger.
Sender healing og bønn om at dine smerter skal forlate deg.

:wub:
GjenopprettetMedlem
http://sjaman.com/component/option,com_ ... pic,4117.0 her er det en link til deg der jeg har skrevet noe som jalt deg spesielt :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Kjære marihøna, jeg sender deg gode tanker og en bønn om at du får det bedre.
:wub:
GjenopprettetMedlem
jeg folder mine hender  og takker, fordi jeg hadde en bedre natt i natt på lenge...jeg våknet  par ganger og måtte kjenne etter, det var rart, ikke så vondt lenger, og jeg klarte å snu meg i sengen
uten å rope i smerte :) vondt er det jo enda men  det kjennes bedre  og det er jeg takknemlig for, for nå kan jeg kanskje redudusere bruken av smertestillende...ber bare at det holder nå, at det ikke kommer tilbake, for  det orker jeg ikke ...
takk at det finnes mennesker der borte bak pc-skjermene

:wub: klem fra marihøna så e glad idag
GjenopprettetMedlem
hei KH, skal fortelle en sann hendelse til deg her: det er noen år siden jeg var så skrøpelig at jeg ikke  kom ned trappene her hvor jeg bor, var m.a.o fanget i min leilighet 24 timer ukevis, månedsvis. Men så ble jeg kjent med en sjaman som  kunne heale, og han ga meg fjernhealing i mange måneder, målet var å få meg til beina slik at jeg da kunne reise til han og få ytterlige healing. Det gikk måneder men så en dag i august (2005) klarte jeg å stable meg på beina så pass at jeg og min mann kunne ta den lange reisen til han. Der fikk jeg healing men også beskjed for å gå til legen for han  kunne ikke helberede det som feilte meg, men han kunne lindre den fysiske smerten. Men sta som jeg er så gikk jeg ikke til legen med det samme, men ble lagt inn på sykehuset før jul år 2005, i siste liten. Jeg overlevde, og er glad for det. Så til poenget: jeg ser healing som et alternativ behandling, som hjelper kroppen å heale seg selv i enkelte tilfeller, og  ha healing som supplement ved det medisinske kan være behjelpelig med at helbereding kanskje skjer fortere. For vi mennesker er nå slike "energibomber" , som har en del med vår velbehavende å gjøre.
Det finnes mye mellom himmel og jord, det tror jeg på, har alltid gjort, for alt har en sammenheng
hilsen marihøna :)
GjenopprettetMedlem
:redface: det hvar en intresan historie som forteller mye om det negative også noe av det posetive som du har gått igjennom :eusa_pray: vi alle håper og ber om at du skal bli bedre. lykke til videre :wub: -kristian