Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I mange år var jeg plaget med et komplisert sår på hælen. Uansett behandling ville det ikke gro. Til slutt gikk det verk inn i beinet (såkalt Osteomyelitis)
Tilstanden varte omtrent i 12 år. Men for litt omtrent to og et halvt år siden snudde det. Det var mange årsaker til helbredelsen, men jeg ble i hvert fall frisk. Det siste halvåret var alle spor etter såret borte. Den mirakuløse endringen – også for legen min – varte helt til forrige uke. Nå har såret åpnet seg opp, og det ser ikke særlig lekkert ut. Det virker dessverre som om det kommer innenfra. Jeg har selvsagt vært hos lege, men ettersom helsevesenet ikke klarte å fikse det på 12 år forrige gang, har jeg ikke annen tiltro til dem enn at de kan holde det i sjakk med antibiotika. Det er derfor ber jeg om healing her inne, og blir veldig takknemlig hvis noen føler seg kallet. Takk & takk!
psbot [Picsearch]
Æ sende deg healing i kveld, og de to påfølgende dager.
GjenopprettetMedlem
"heididi":
Stå på heididi!
GjenopprettetMedlem
"NNy":
I mange år var jeg plaget med et komplisert sår på hælen. Uansett behandling ville det ikke gro. Til slutt gikk det verk inn i beinet (såkalt Osteomyelitis)
Tilstanden varte omtrent i 12 år. Men for litt omtrent to og et halvt år siden snudde det. Det var mange årsaker til helbredelsen, men jeg ble i hvert fall frisk. Det siste halvåret var alle spor etter såret borte. Den mirakuløse endringen – også for legen min – varte helt til forrige uke. Nå har såret åpnet seg opp, og det ser ikke særlig lekkert ut. Det virker dessverre som om det kommer innenfra. Jeg har selvsagt vært hos lege, men ettersom helsevesenet ikke klarte å fikse det på 12 år forrige gang, har jeg ikke annen tiltro til dem enn at de kan holde det i sjakk med antibiotika. Det er derfor ber jeg om healing her inne, og blir veldig takknemlig hvis noen føler seg kallet. Takk & takk!
høres ut som du ble gandet!
GjenopprettetMedlem
"dimi":
"NNy":
Kvifor høyrest det slik ut?
Det er ikkje her NNy sitt subjektive syn på årsaken du legg til grunn, er det meir noko du
føler på deg,eigentleg?
Og vil det avgjere kva healingsframgangsmåte du vel??
Gand er mest virksam vis nokon fortel deg at det er nettopp er.... gand.. du er utsett for.
Kva med å tige still og berre eliminere det,no matter what?

GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
"dimi":
"NNy":
Kvifor høyrest det slik ut?
Det er ikkje her NNy sitt subjektive syn på årsaken du legg til grunn, er det meir noko du føler på deg,eigentleg?
Og vil det avgjere kva healingsframgangsmåte du vel??
Gand er mest virksam vis nokon fortel deg at det er nettopp er.... gand.. du er utsett for.
Kva med å tige still og berre eliminere det,no matter what? 
nei,tvert i mot ! Kansje det gjør henne oppmerksom på en vise ting.
Gand blir ikke mest virksom om jeg forteller det,den blir nok urolig.
Det er nok til å stikke et nål inn i fotavtrykket til en for ,at man får verk i beinet om ganden går ikke lenger opp i kroppen avhenger det av motstanden til personen og motstanden avenger av personens relasjon til omgivelser.Grovt sagt.
heididi kan sikkert elimenere det.

GjenopprettetMedlem
Nål i fotavtrykk?
Jajamennsann......

Vel,eg har no mine tankar om gand.
Det krev ein sendar,men også ein mottakar.
Mottakaren blir ofte "varsla".
Kanskje blir ganden uroleg,men det vert jammen ein del av mottakarane også.
Det er ikkje alltid heldig.
Det er forskjell på ein "igle" og ei "vorte",liksom.
Du riv kanskje av iglen,men vorta må behandlast annleis.
Dette har eg aldri lært nokon stad,det er noko eg tenkjer.
Uansett,whatever it takes.

GjenopprettetMedlem
"heididi":
Jeg er med.
GjenopprettetMedlem
Om heididi er ikke i mot,så vil jeg kikke på det med ene øyne.
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
"heididi":
Jeg er med.
Jeg også
psbot [Picsearch]
kikk ivei Dimi
Vi har alle forskjellig innfallsvinkel for healing antar æ
GjenopprettetMedlem
Er nny en man eller kvine?
I profilen mann,men bildet av en kvinne.

psbot [Picsearch]
Det e vel den vakre kvinnen du ser på bildet

trur eg......
GjenopprettetMedlem
"Gro H":
"Inger Lise":
"heididi":
Jeg er med.
Jeg også
- og jeg er med
RITA

GjenopprettetMedlem
Er med og sender til deg, med håp om snarlig bedring

GjenopprettetMedlem
Tusen hjertlig takk til dere alle!
GjenopprettetMedlem
Ok, da sender vi litt healing til fingeren samtidig

Anonymous
Kjære Nny, skal ha deg med i trommesermonien ikveld!
GjenopprettetMedlem
Hei
Som et lite tillegg til healingen som allerede foregår her har jeg lyst til å fortelle om leggsåret til svigermor. Der var det også "null håp" engang. Ingenting hjalp - masse antibiotika. Det var ille. Jeg hadde en gammel aloe vera plante - tok et stort blad - splittet det halveis gjennom på langs og la det på såret. Bandasje rundt. Hun sov med det om natten - dagen etter var det stor bedring. og det grodde fint etter noen dager. Du har sikkert prøvd alt, men tok ikke sjansen på at du kanskje ikke visste om dette
Om ikke annet så lindrer det - betennelse & verk.
God bedring!
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Hmm... Det der hørtes kjent ut. Jeg hadde på begge leggen sår som ikke ville gro. Dette var etter ett fall der jeg fikk revet vekk alt av vev på begge legger. Etter at det var satt på plass nye blodårer, vev, og skinn, så ville det ikke gro. Eneste tiden jeg hadde det bra, var om sommeren. Da fikk jeg vassa masse i salt sjø, samt at jeg fikk masse sol. Det hjalp. Samt fotbad i en diger bøtte, men innholdet sjøvann, blæretang, og maråta (nord-norsk uttrykk for en liten rekelignende skapning på under en cm.)
Da vinteren kom, så var det ikke så kult lengre. Sol og sommer var over, og vannet iskaldt. Det var da jeg kom over en oppskrift på en krem som hjalp. Jeg har dessverre ikke den mer, da jeg var så uheldig å låne den vekk. MEN... Jeg fant en annen krem som hjalp i samme grad. Den leger nesten alle sår. Synlige hvertfall. Skal se om jeg finner ut hva den heter, så skal du få vite det...
Ha en god helg...