Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har tatt på meg et litt småvanskelig oppdrag. Har begynt å jobbe med en klient (som coach og terapeut) og har blitt guidet til å finne en mannlig sjaman som skal holde til i Oslo. En bestemt person m.a.o. En stemme hvisker meg i øret at han ikke annonserer noe sted og har heller ikke tenkt å gjøre det. Men han er her på dette forumet... Klienten min bor på Kapp. Jeg har forsøkt Gule sider uten å finne sjamanen der og søkt på nettet via diverse motorer. Fant dette stedet og fikk en følelse av at her ville han dukke opp. Klienten min er manisk depressiv og er i en vanskelig omveltningsfase for tiden = livskrise - hvor han leter etter nye holdepunkter, nytt virke, ny giv og ut av depresjonen. Småskeptisk til alternative ting, men er såpass desperat at han er villig til å prøve ut ting han selv ikke ville vurdert. Jeg har via en liten tankestorm testet meg fram til virkemidler som vil funke best for ham. Et par møter med denne sjamanen vil gjøre mye godt. Er du her eller vet om en som er og er villig til å lirke denne mannen ut av sitt kontrollerende skinn så han kan komme seg vidre til noe mer fruktbart? Betalt oppdrag.
GjenopprettetMedlem
Hvis du skriver navnet på den du søker blir det helt klart enklere å få tak i denne personen...
Hvis han er på dette forumet kan han så sende deg en PM.
psbot [Picsearch]
Æ trur det e akkurat det som e problemet Inger Lise. Perelandra søker en mannlig sjaman, men han er ukjent.
GjenopprettetMedlem
Nemlig - det hadde ikke vært nødvendig med en etterlysning hvis jeg visste navnet hans. Jeg er guidet hit for å finne ham. Jeg er ikke "klarhørt" nok til å få med meg navnet som hviskes meg fra den andre siden...  ;)