Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Reumatisme er en vond og komplisert sykdom som kan være invalidiserende.

http://www.helsenytt.no/artikler/revmatisme.htm

RITA har reumatisme, og etter spørsmål fra meg, har jeg fått lov å spørre dere på sonen om dere vil være med på en healing for å bedre helsa hennes.

Hun er født 04.07.65

Healingen vil foregå kl. 22.00  i kveld (tirsdag).
GjenopprettetMedlem
Er med og sender. Ikke sikkert at jeg får det til akkurat i riktig tid da, men lover i alle fall å sende  :wub:
Anonymous
er med  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg er med ,hvis hun lover meg å ikke ta på seg unødvendige psykeske og fysiske belastninger og ta være på seg selv og elske kroppen sin.
Kritiken i fra andre og ikke minst seg selv burde Rita ikke gi seg lov til å motta .  :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk Inger Lise, Viljesterk og Jord

Takk Dimi
Jeg lover at jeg ikke skal ta på meg unødvendige psykiske og fysiske beslastinger. Er blitt mye flinkere til å lytte til kroppen , men lag på lag skrelles av.
Dette er noe jeg har slitt med siden jeg var 11 år gammel.

klem fra RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
hei rita
,hvem som sitter ,
med lyst hår,
opp i enga,
og med bekken under beina,
med en blå,
og veldig kort poncho over skulderer,
og mellom skuldrer øye som ser?,

jeg har glemt å spørre den damen som satt der.
GjenopprettetMedlem
Hmm, kanskje min tante Tÿÿne Nikoline. Hun var en vakker kvinne, hadde en fantastisk latter og brukte poncho over skuldrene, hun hadde to stykker, en oransje en og en blå en. Hun elsket å kjenne gresse kile under bena og så fort hun hadde mulighet så "satt hun i enga". Hun kunne minne om en Hulder med sin fantastiske smittende latter og vakre sangstemme (det var av henne (og min farmor) jeg lærte å synge). Hun så.
Hun var veldig snill, men også veldig streng. Hun var rettferdig.

Hun døde i 1983 av langvarig sykdom (kreft i 20 år) - hun valgte å dø, hun var sliten.

Takk Dimi  :wub: Kanskje jeg får hilse på henne i natt. Det er lenge siden nå - hun er velkommen i mine drømmer

RITA  :wub:
GjenopprettetMedlem
vel.
hun sitter der fortsatt i engen ,
og liten bekk er under beina,
en vakker poncho har hun også,
med øyen mellom skuldra,
da var det kansje bra ,
at jeg så ikke fjeset,
eller så kunne jeg ble fanget av hennes interesse.  :respect:

du blir kvitt dine plager!!!    :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk mine venner  :wub:

Hadde du sett hennes ansikt hadde det nok fanget din oppmerksomhet Dimi.

Nå kjennes det ut som jeg snart må til sengs, jeg er deilig trett.

RITA  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei.
Er selvfølgelig med :biggrin:
Håper at jeg greier det like bra med fjærnhealing, som det eg kan når eg har noen fysisk forann meg.