Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>i siste Programmet av talentiaden spøkte dommerpanelet om svart magi
om de ikke sa det rett ut, samtidig som Shamanen bled pipi ut av publikum
ja det er ikke ofte man får oppleve latter rundt dette evne, men det klarte denne shamanen.
klem bast</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Glad eg ikkje såg programmet,fjernsyn er for dei rett truande arbeider klasse mennesker.
Alltid denne nazi moralen i bakgrunnen.
I den rette å "muntre" setting har ein lov til alt,ser det ut for.
Dette minner meg om brunskjortenes "festlege" herjingar gjennom jødekvartera under nazi krigen.
Eg trur fargefjernsynet er ein vidareføring av hitlars misjoneringar og propaganda anfall mot det tyske folk
og på ein måte har han fått evig liv gjennom nettop dette hypnotiserande medium.
Sjølv var han jo som kjent ein forførar og hypnotisør av folket,og brukte psykose for å fange heile masser inn i visjonane hans,bygde på hans djupt forankra følese av å sjå ut som ein liten mørkhåra rabbi utan å kunne gjere noke ved det. ein høg uniform hatt redda sjølv følelsen hans,ei stund.
Men kva skjer når ei kule susar gjennom toppen på hatten og slepp kald vind inn på det vesle hodet?
Då er ein tilbake på skulebenken heilt bakerst i rommet,mumlande utan å bli høyrt,akkurat som heime på kjøkenet.
Då står ikkje berre sjølvfølelsen på spel,heile nazi maskineriet vaklar i takten til sammenbrudda til "føraren".
Sånn går det når ein lar andre føre
føraren er nettop ein arketype som skal lære oss dette,kva skjer når vi lar oss forføre?
Når vi legger livet vårt i hendene på noen som har en flott å høy hatt med elegant skygge?
Fjernsynet er denne uniforms hatten,skru den på hodet,og du tror snart du eier verden
og kan gjøre som du vil med den,du kan bare la det skure mens du gjør noe annet
du kan se at mennesker brenner opp i flammer,mens du koser deg med salte stenger å cola
du trenger ikke føle for dem,de er kun nødvendige brikker i et lusent spill,anyway,som de sier.
Er ikke dette nazismen i et nøtteskall,en råtten nøtt i et ellers flott skall?
Eg overdriver sikkert,det er så lett og fort gjort,før ein veit ordet av det,har ein smørt på så tjukt at det ikkje liknar grisen.</t>
GjenopprettetMedlem
"teleterkji":
fjernsyn er for dei rett truande arbeider klasse mennesker.
Alltid denne nazi moralen i bakgrunnen.
Heil teleterkji :eusa_clap:
Det liknar grisen.
GjenopprettetMedlem
ja når sandt skal sies, så holder jeg tommlen opp for Grisen som er et naturtalent
når det kommer til shamanen i dette programet så var kansje barne tv et bedre program å delta i enn
talentiaden, men det hadde bare passet før hun mista all jordinga på tv.
GjenopprettetMedlem
syyke syke kvinne
Bli med på eventyr (klikk på 3598 Mapanta Anjana Sjaman):
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=3330684
selvfølgelig vil jeg være med på eventyr, vil dere også? JAAAH!!! Åkææi!