Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Når jeg ser ganden ,har jeg ingen nåde for den fordi jeg vet ,at den skal bruke min nåde eller bamhjertighet til å slå tilbake.
Ganden er lur,direkte ond,kynisk,og mye mer.
Gand ble send for å myrde mannen ,den gand tok seg god tid til å vente på det rette øyebliket for å slå til.
Da jeg kom til den manen så jeg ,at han lå i søllen av den verste sorten ,små og store onde ånder har vasset i han,brukte han som gang vei.De gikk ut og gikk inn i kroppen hans akkurat som det passet han , ganden var allrede på sitt høyeste ,den så meg og sa " hei du sjaman, jeg vil utfordre deg".
Jeg har ikke sett så frekke gander før."ha" sa jeg" du bløffer,jeg ser bløff i deg."
Neste dag jeg komm ,så var den ganden som har utfordret meg ikke der lenger.
Den gand var ikke bare evil,men direkte lur.Den delte seg i mange små gander som var ikke lett å spore opp eller jage vekk.
Jeg viste på hvem som var avsenderen.
Noen sier: ganden skal føres opp i lyset,det var ikke sllik i dette tilfellet.
I dette tilfellet skulle en del av ganden leveres tilbake til avsenderen noe til jorden og noe til lyset.
Da jeg hold på å sende gandet tilbake til avsenderen,sa åndene : gå og be for denne personen fordi den person skal få tilbake sitt ondskap.
Jeg gikk og ba over den personen og tårene rant ut av meg ,fordi jeg viste hva han skulle få i retur.
Resten ble send ned til jordet og lyset.
Mennesker som sender det onde enten ved hjelp av magi eller generellt ,vet ikke den sanne ansiktet til den energien de sender.
Om de så den sanne ansiktet til sin irritasjon,sinne,sjalusi,kranglefanteri,osv,osv ,de ville aldrig tenkt på å gjøre noe sånt .
Selv om en liten mindre ond tanke har en ansikt som er grusomt.
I eeren tråd har jeg ropt indirekte til dere om hjelp,til å hjelpe dere selv ved å lage gode eerener som kan senke den konsentrasjon av onde ånder.
Anonymous
Ondt skal ondt fordrive...
Nei,...GODT skal ondt fordrive...slik er det!

GjenopprettetMedlem
"Kira":
Ondt skal ondt fordrive... 
Nei,...GODT skal ondt fordrive...slik er det! 
Om en vil ,at godt skal for drive ondt,da må den manen vare godt selv,men så lenge manen har et lite snev av det negative blir det vanskelig å fordrive noe ond.
Derfor går vi til gode åndene etter hjelp,fordi vi er ikke reine selv til å fordrive det onde.
GjenopprettetMedlem
sjamanens troll-tromme
er sammen med sang skrik eller dyrelyder
den største medisin mot gann.
gann er lavmåls energier som kan spises opp
eller fordøyes av høyere energier
som sjamanen maner fram eller opp
til sin beskyttelse og kraft.
som et skjold.
Sjamanen er følsom,han kjenner energi skiftene
og vet at det er ånder på ferde.
han kan velge å la dem være og hygge seg i deres nærvær
eller han kan sende dem på sjøen,inn i ilden,opp i det åndelige universet.
Den som sender gann,gjør seg svært sårbar for en seende sjaman
for da kan den seende sjamanen sette øyet sitt på vedkommende
så han ikke får fred lenger,men må gå med hatt,eller stokk,og hviske i telefonen.
Slik vil ganneren leve lenge etter angrepet,og kanskje tyr han til brennevin
kanskje ser han lyset og finner seg en liten jobb ved en snackbar.
Og begynner å leie en masse komi filmer på dvd,kjøper masse unødvendige dingser med lys inni
lengter etter "noe",og så er det hans eget gode humør som har forsvunnet,men det er ikke noe en bare finner igjen
om en har ødelagt for en sjaman,eller forsøkt å ødelegge for en.
Slik lærer denne tullingen å huske,å HUGSA,som dei sa i gamle dager
og så blir han frisk på sjela si att.
Ved å innsjå kva han dreiv å pinte verda si med
klarte han å bli frisk
og sjamanen kom i tankane hans igjen.
denne gongen smilande å leande
som ein vandrande peike-finger
kledd i hjorteskinns trøye
og med høy hatt.
Anonymous
Det er vanskelig å opprettholde et rent, kjærlig følelsesforhold, når det florerer med negativitet og ondskap.
Den som klarer det, har funnet naturens sterkeste medisin.
Jeg har selv, iallefall en gang bevisst, sendt ut gand. Og jeg ble helt overveldet over hvor kraftig dette var. Merket ikke at jeg fikk noe negativt tilbake, men det kan vel komme av at den som jeg rammet, hadde gjort seg "fortjent" til det. Jeg skrev fortjent i gåseøyne fordi jeg iallefall akkurat da mente at * trengte en liten skyllebøtte p.g.a. noe * hadde gjort. Rettferdigheten seiret og alle levde lykkelig etterpå.
Ellers er jeg ikke for denne måten å greie ut ting på, selv om det holder hardt enkelte ganger.
Men at det fungerer, er jeg ikke i tvil om!
Det jeg finner intressant, er at du skriver om gand som om det er en ond ånd.
Er det slik, at når man sender gand, er det egentlig en ond ånd man aktiverer til å utføre de handlinger man da ønsker?
GjenopprettetMedlem
"Kira":
Det er vanskelig å opprettholde et rent, kjærlig følelsesforhold, når det florerer med negativitet og ondskap.
Den som klarer det, har funnet naturens sterkeste medisin.
Jeg har selv, iallefall en gang bevisst, sendt ut gand. Og jeg ble helt overveldet over hvor kraftig dette var. Merket ikke at jeg fikk noe negativt tilbake, men det kan vel komme av at den som jeg rammet, hadde gjort seg "fortjent" til det. Jeg skrev fortjent i gåseøyne fordi jeg iallefall akkurat da mente at * trengte en liten skyllebøtte p.g.a. noe * hadde gjort. Rettferdigheten seiret og alle levde lykkelig etterpå.
Ellers er jeg ikke for denne måten å greie ut ting på, selv om det holder hardt enkelte ganger.
Men at det fungerer, er jeg ikke i tvil om!
Det jeg finner intressant, er at du skriver om gand som om det er en ond ånd.
Er det slik, at når man sender gand, er det egentlig en ond ånd man aktiverer til å utføre de handlinger man da ønsker?
Ja ,noe sånt.
Det som er spesielt med gand i ,at den bærer på eierens karakter trekk ut i fra karakterens trekk kan en lett finne ut av hvem som er avsenderen.
GjenopprettetMedlem
Om noen gjør seg fortjent til et eller annet straff,så er det ikke din oppgave til å straffe vedkommende.
Ved å skrytte av ,"Jeg har sendt bevist gand en gang og var overasket over på hvor sterk den var,mottaker har fortjent det,rettferdigheten har seiret og alle var lykellig etter på."
Jeg blir trist av å høre noe sånt.
Anonymous
Nei, Dimi, det var ikke skryt. Er bare litt åpen og ærlig her og det er heller ikke skryt.
Jeg gjentar: Jeg er ikke for denne måten å greie ut ting på. Dvs at jeg er imot å bruke gand. Og dette var noe som jeg gjorde i uvitenhet og dumskap, overhodet ikke noe jeg er stolt over og ønsker å skryte av. Nei, det er ikke min oppgave å straffe andre. Beklager, skal aldri gjøre det mer. Så ikke vær trist mer du.
Likevel synes jeg dette er et intressant tema.
GjenopprettetMedlem
"Kira":
Nei, Dimi, det var ikke skryt. Er bare litt åpen og ærlig her og det er heller ikke skryt.
Jeg gjentar: Jeg er ikke for denne måten å greie ut ting på. Dvs at jeg er imot å bruke gand. Og dette var noe som jeg gjorde i uvitenhet og dumskap, overhodet ikke noe jeg er stolt over og ønsker å skryte av. Nei, det er ikke min oppgave å straffe andre. Beklager, skal aldri gjøre det mer. Så ikke vær trist mer du.
Likevel synes jeg dette er et intressant tema.

Anonymous
Takk!

GjenopprettetMedlem
Jeg har lest i avisen ,at det er 1000 registrerte magi utøvere bare i Moskva,dem kan man se i alle aviser og ukeblader i form av annonser.
De fleste utøver tvilsome tjenester .
Nylig har jeg sett på tv advarsler om å benytte seg av de tjenester som gis ut i aviser og ukeblader.
GjenopprettetMedlem
Ja, Dimi, slike kjeltringer som denne karen kunne vel Russland klart seg godt uten?:
http://www.stavangeravisen.com/art.asp?id=42627
Moskva: Hevdet han kunne få liv i døde - dømt til 11 år
En mann fra Moskva er dømt for bedrageri til 11 år fengsel for å ha lurt pårørende.
Mannen hadde oppsøkt sørgende og hevdet at han for penger kunne få de døde til å stå opp igjen. I en sak fra 2003 hadde han fått 9.000 kroner for å hjelpe en sønn til å berge sine døende foreldre. I en annen sak hadde han fått nær 27.000 kroner for at en kvinne skulle få tilbake sine to døde sønner, melder Reuters.
http://www.reuters.com/article/newsOne/ ... 2020080708
http://ru.wikipedia.org/wiki/Грабовой%2C_Григорий_Петрович
http://en.wikipedia.org/wiki/Grigory_Grabovoy
http://da.wikipedia.org/wiki/Grigori_Grabovoj
Les også:
http://www.skepsis.no/blog/2008/07/used ... ekkel.html
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=193248
http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/arti ... 3BGrabovoj