Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Augustina og Jethro krangler om meg .... de er aldri enige!
Jeg opplever at de står over meg og diskuterer så fillene fyker.
Alene er Jethro en kar som kan opptre som en slags klovn -
får meg til å se lys i mørket når damen har tendenser til å deppe.
Han får meg på skinner igjen og det er kanskje hans nærvær som er sterkest og som støtter viljestyrken min.
Augustina opptrer som en slags tante Sofie, kan vel trengs det også ...
Om jeg stoler på dem - hmmmm....? Hvorfor denne evige diskusjonen....?
kariw
GjenopprettetMedlem
Kanskje du må ha et oppvaskmøte med dem....på kammerset
UlveMor
GjenopprettetMedlem
Hvem har oppvaskkum — på kammerset?
GjenopprettetMedlem
Sant nok Passopp....spør Ædni, hun har nok mer greie på dette.
Uff....ha meg unnskyldt hvis dette bare ble tull Kariwe....går meg nok godt vill i disse romma selv jeg.
Ulvemor
Anonymous
Det var artig å høre om hjelperne dine kariw

GjenopprettetMedlem
Ja...hvorfor diskuterer de?...gjør de det?...er de ikke enige i åndeverden heller?....bare en litt nysgjerrig, hihi

Anonymous
Ja varför diskuterer de?
Antagligen för att få DIG att se något?
Är det så att DU omvekslende lyser lite för mycket och deppar när lyskraften minskar?
Kanske de vill visa dig en konflikt... som finns i dig?
Att du bör balansere?
Jag vet ju inget om dig Kariwe, men det var de orden som
"kom till mig"; att det kanske är med dig, som med många av oss andra, att vi lyser över vår kapacitet - ger för mycket... och sedan lider brist på kraft och känner oss deppiga?
GjenopprettetMedlem
Tror det er noe i det der - de vil lære meg å lære å balansere ... og å trekke meg tilbake - unne meg selv beskyttelse ....
Kanskje er det verktøyene de er uenige om ... man kommer langt med humor - for eksempel...?
Strenge Augustina står for "spark i baken" .... kanskje vil hun jeg skal være mer "bitch" .... ?
Likevel forundrer det meg at de ikke kan bli enige om en felles strategi .... er de noen luringer eller er det nettopp denne kranglingen som skal gjøre meg interessert nok til å se ....
kariw
Anonymous
Det som slo meg også, da jeg leste innlegget, var en indre konflikt.
Hvis hjelperne og veilederne våre driver på på denne måten, vet jeg sannelig ikke om de er til så stor hjelp i mange tilfeller.
Tror nok de er "skuespillere på en scene", som forsøker å vise deg noe.
Det var min lille tolking.
Du finner nok ut av det.

Anonymous
Ops, der var du jo...før meg.
Tror du skal henge deg på de tankene der, ja!

Anonymous
"kariwe":
eller er det nettopp denne kranglingen som skal gjøre meg interessert nok til å se ....
Kanske det...

Anonymous
kariwe, jeg tror nok at denne kranglingen kan være et opprop eller noe lignende "som
skal gjøre deg interessert", som du sier.
Under de siste ukene av vårt ekteskap hørte både (eks)mannen min og jeg kranglende stemmer i huset om natten. Det var ikke vi som kranglet da, men vi hadde intense samtaler. Nå vet jeg at han løy systematisk mot meg under denne siste perioden. Det var altså mye grums og uklar kommunikasjon som kunne gi anledning til reaksjoner hos hjelpere. For jeg oppfatter det slik at det var hjelperne våre som diskuterte.
De høylytte stemmene var nok et opprop til meg til å begripe alvoret i situasjonen. Jeg kunne tatt fatt i ting der og da og funnet ut sannheten tidligere.
På den annen side er det viktig, synes jeg, at vi begge hørte hjelpernes krangling samtidig.
Det var fortsatt et bånd mellom oss. Det var nok den siste sjansen til eventuelt å rydde opp og redde forholdet. Men slik gikk det altså ikke.
Siden han flyttet ut, har det vært stille fra den kanten.