Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Du blidgjer meg,sjølv seint på kveld.
Økonomisk globalisering er ingenting å kimse åt.Takk for linkane!
Kanskje er det likevel håp-for oss to? :innocent2:
Likevel vil eg freiste løyse meg litt  frå mine politiske tvangstrøyer og andre trasige ting,
og heller formidle dikt om venleik,ljos og gode kjensler. :wub:
AdsBot [Google]
Ambres har gjort inntrykk på meg. Kanskje fordi det klinger så godt med egne opplevelser.  ;D
Jeg er bl.a sikker på at våre religioner kun er hjelpemidler mens vi er på jorden ...

Jeg har lest i gamle beretninger om at Saivo kunne beskrives som et likt samfunn som jordelivet,
bare med dette unntak: Det er ingen mangel på noe, alle er lykkelige, alle er elsket.
Ambres beskriver litt av det samme, slik jeg oppfatter det.

Det får meg til å tenke videre, kan det være slik at vi til og med i "evigheten" har forskjellige oppgaver?
Er det derfor vi ikke kan være "enige" om hvordan "evigheten" er? Er det derfor det oppleves forskjellig?
Vi "jobber" med forskjellige oppgaver der også, dog uten å være i "krig" med hverandre.
F.eks. Pleiadene ~ eller ikke ...
Anonymous
"Liljee":

Det får meg til å tenke videre, kan det være slik at vi til og med i "evigheten" har forskjellige oppgaver?
Er det derfor vi ikke kan være "enige" om hvordan "evigheten" er? Er det derfor det oppleves forskjellig?
Vi "jobber" med forskjellige oppgaver der også, dog uten å være i "krig" med hverandre.

Ja! Det var nog det jag försökte skriva... !
Tack för en redig beskrivelse  :respect:
GjenopprettetMedlem
"Liljee":

F.eks. Pleiadene ~ eller ikke ...

Jeg tror det også.
Etter min erfaring med regresjon/ reiser ,  til åndeverden / sjelens base ( hvis jeg kan si det sånn )...er at flere av klientene
beskriver de er i forskjellige grupper , med forskjellige oppgaver. Det er helt naturlig at man spesialiserer seg på en eller flere ting.
I boken; Healing the Eternal Soul, av Andy Tomlinson , kan man lese om nettopp dette. Han har gjort research på samme grunnlag som Michael Newton ( Sjelereiser), men med en annen vinkling, han spør mer om sjelens oppgave, om jorden , andre planeter, hva vi egentlig jobber med når vi inkarnerer osv.

Det fortelles om f.eks grupper som kun jobber med natur/ miljø  osv.
GjenopprettetMedlem
Dette er eit gledeleg gjennombrot for oss her inne!
Det nye alternativ-slagordet: Respect other Peoples Business,from here to Eternity!
Kan ein reinkarnere over til ei anna gruppe undervegs?
GjenopprettetMedlem
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/klimatrusselen/artikkel.php?artid=518299

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/klimatrusselen/artikkel.php?artid=518277

No er i allfall frøbanken i boks,arne h..
Eg vart ikkje so sint når eg les det  no i dag. :)
GjenopprettetMedlem
Les mer her:

http://www.forskning.no/Artikler/2008/f ... 3933735.63