Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Jeg lurte på om noen hade lyst til å sende meg,Healing?
Trenger noe påfyll av energi,tom i toppen,vondt i kroppen og litt til uten å utdype det helt her da.
Men om noen av der vil?Så sender jeg såklart også en tilbakemelidng.
Men vil å si ikke gjør det bare fordi jeg spør!De/dere som eventuellt vil gjøre det sier jeg tusen takk til.
Og jeg gir dere også en tilbakemelding om dere ønsker?
Fra Tara

Anonymous
Hei tara

Kan sende deg healing, gjør det om få strakser.
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri

.
Du kom som en Engel! Jeg må nok referere til din ord i et av dine inlegg.Kjærlighetens kraft!
Det var som å bli pakka inn i varme tepper med en ubeskrivelig,ømhet/kjærlighet og varme!
Følte,vet ikke om jeg var våken eller sov.Men følte at jeg ble løfta opp kanskje25 cm.Kjente og så også i et øyeblikks sekund en slags lysstråle som traff meg midt i hodet.Og der jeg kjente smerte,du vet.

Kjente jeg at det gløda samtidig som om et av dine Kraftdyr ville ete det opp!Men det er uansett ikke så enkelt å definere denne opplevelsen med skrevende ord hva jeg følte og så.Jeg vil men får det ikke til,og da er det nok en mening med at denne opplevelse skal jeg bevare i mitt indre!
Tusen Tusen takk Kolibri!
Du er et Unikum!

Du har Evner!
Du har en kjærlighet i deg som er unik!
(En liten ønskedrøm helt til slutt)
Om alle verdens mennesker hadde vært som deg Kolibri,da hadde jorda vært en fulkommen plass for alle!
Stor klem til deg fra meg Tara

Anonymous

Jeg blir rent flau over denne rosen fra deg, men takk for det tara

Du er slikt et fint menneske.
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri.
Takk for det,ja æ prøve nå å være ok.
Men uansett hadde jeg hatt slike evner,så ville jeg garantert brukt dem til å hjelpe andre.
Uten å teke på egen profitt.Da det å ha en slik evne i seg selv er en Gave.Og jeg vet at om jeg da hadde hatt dette,ville da denne gaven i seg selv,gitt meg en gave tilbake i form av å,eventuellt kunne hjelpe andre.
Fra Tara

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Tara
Du har fået en fantastisk healing af Kolibri, og jeg vil give dig ret i, at hun er GOD til det.

Håber du selv har fået det bedre?
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Etter tilatelse fra Tara slenger jeg ut tilbakemeldingen fra healinga ho fikk fra meg:
Hei Animalspirit.
Tusen tusen takk du er en skjønn person.
Kjente når jeg satt ved pc'n at hjerte mitt begynte å donke la me kalle det en rytmisk måte,ikke ubehag.
Sendte da mine tanker til deg,og gikk å la meg på sofaen.La meg ned og kjente en slik nydelig behagelig varme,som fyllte hele kroppen.Den varme ga meg et behag og en sinnsro som fyllte hele meg.
En nytelse skal du vite!Lokket øynene bare for å nyte.
Når jeg lokket øynene,kunne jeg skimte,hvitt som kom mot meg som i en runding,jeg tenkte da på månen

og farger av,Lille og Grønt.Vet ikke hvor lenge dette varte,hadde ikke tidsbegrep.
Jeg sovna.
Når jeg våknet kjente jeg meg god og mett invendig,la meg kalle det det.Og en indre ro.Ikke noe stress,bare godt!Føler meg sliten men på en god måte.Ikke bare det jeg må også begynne å kjenne på min såkalte''nye''nakke! .
Håper du forstår,eller det vet jeg at du gjør.Ikke så lett og forklare exakt dette med ord.
Men jeg vil si deg,Tusen tusen takk!Du viser en omtanke for en person du ikke engang kjenner!Og det skal du ha all min respekt for Animalspirit!
Store klemmer til deg og håper du får en fin helg!
Fra Tara
(grunnen til at ejg legger dette ut er pga det er veldi sjeldent jeg får en slik klar tilbakemelding)

Anonymous
Hei Animalspirit

For en vakker healing tara fikk fra deg

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Animalspirit
FLOTT, at du kunne hjælpe Tara med healing
Hilsen Shamanen