Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
æ driver å healer en gutt  . (etter forespørsel fra foreldrene) Vi skulle prøve for å se om han reagerte på healingen, og det gjorde han, positivt. Har holdt på i perioder siden febr.  Han merker stor bedring sjøl, og ønsker å fortsette behandlingen. æ synes det e helt vidunderlig å få lov til å hjelpe. og han e så fornøyd når han har vært hos meg. E det noen andre som har erfaring innen healing av barn? Hadde vært fint om noen isåfall ville dele den  erfaringen.
Anonymous
Kor flott at han har reagert positivt på healingen :) har ikke så veldig mye erfaring med barn og healing. men en historie fra da sønnen min fikk healing av en bekjent av meg.

Vanligvis så prater han uklart og om spill, tv osv, det vanlige som ungdommer på 13 prater om, men etter den healingen, så la han ut om napolion og napolionskrigen, detaljert om ka han gjorde feil, rett osv osv... haka mi datt i bakken og det gjorde venninna mi sin også, for når vi har besøk så er han egentlig ganske få melt. men her satt vi altså og hørte på et foredrag om napolion i rundt 20 - 30 minutter.  bare rått den forandringen som kom på han.
Synoo [Bot]
Barn er kjempefine å heale, de har ikke de blokkeringene som vi voksne har og er heller ikke forutinntatt
Husker jeg hadde en meget syk 2 åring til healing ( de måtte vente på å få komme til legen, derfor healet jeg først) Hun kviknet til med engang, det tok ikke mer en et par minutter og vi alle så hun kviknet til. Har også flere andre positive erfaringer med barn. De mest ekte og beste bekreftellsene vi healere kan få syns jeg :)
psbot [Picsearch]
Æ e helt enig med deg, wolfking. Det e så ubeskrivelig godt å få den bekreftelsen gjennom healing av barn. :D
Yahoo Slurp [Bot]
Hej ædni  :icon_biggrin:
Børn er vidunderlige... og WOW det er så dejligt at høre at du har hjulpet det barn, jeg nyder når hører sådanne ting.  :respect:

Hej  Narnima  :icon_biggrin:
Dejligt at høre at du bruger en healing til din søn, så han får det bedre, FLOT  :respect:

Hej Wolfking  :icon_biggrin:
Og du elsker børn...? selve healingen er det hele værd? Det er så smukt at høre og jeg kan mærke din store kærlighed til børn... WOW  :respect:

Til jer alle:  Børn er fremtiden, - pas godt på dem.  :eusa_pray:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Mitt indre barn er veldig glad og stolt over at det finnes noen som hjelper barn ved hjelp av healing blant annet! :respect: :eusa_pray: :eusa_dance: :eusa_clap: