Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Han har hatt lungebetennelse, og er nå ferdig med antibiotikakuren, men hosten kom tilbake med en gang. Er så ille at han ikke får sovet stort... stakkar lille...
GjenopprettetMedlem
Hei Alenta.
Hjelper ham så gjerne! Healing er underveis.
GjenopprettetMedlem
Takk Alabast, han fikk iallefall en halv time på øyet, før neste rie kom.
Hoff dette er ille, hater å ikke kunne hjelpe..
FAST Enterprise [Crawler]
Kjære alenta!
Jeg har sendt healing til din sønn, håper han snart er bra.
Kristine
GjenopprettetMedlem
Jeg sender gode vibber - det er hva jeg kan, vet ikke om det er healing men det hjelper sikkert

GjenopprettetMedlem
Hosting som ikke tar slutt er fryktelig slitsomt, men det er også kroppens måte å få opp sekret som ikke skal være i luftveiene. Derfor er det ikke lurt å overdrive med hostestillende midler, men det er greit å kunne få hjelp til å få sove om natta.
Dersom gutten din ikke er allergisk mot pollen kan det prøves et middel som heter Urtepensil, og som faktisk er et middel av ulike urter som virker som naturlig antibiotika uten fare for at man blir immun. (Har nettopp hjulpet meg mot luftveisinfekson og bihulebetennelse sammen med Bisolvon.) Urtepensil får man kjøpt i de fleste helsekostbutikker. Bisolvon er et reseptfritt apotekmiddel som gjør slim lettere å hoste opp fordi det blir mer tyntflytende. Om det kan brukes kommer an på alderen på ungen ...
Jeg er ingen healer, men varmeste tanker til deg og gutten...
Hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
Han ble mye bedre i går kveld, fikk sovet hele natten uten å hoste! Det surkler ennå, og han er tungpustet, men hosten er kraftig redusert!
Kariw, han er tre år. Skal se om jeg finner Urtepensil i helsekostbutikkken vår.
Tusen takk til alle som prøver å hjelpe.

GjenopprettetMedlem
Hei Alenta.
Et godt råd kan jeg nå komme med.Har brukt det mange ganger i praksis sjøl.Både på egene barn og i joben (helsevesenet)
Ta en par bøker på størrelse med et leksikon,og legg dem under hodeenden på senga til pjokken din.Heve med ca 10 cm.Prøv deg frem.
Da vil han få mere åpene luftveier og bedre pust når han sover.
God helg til deg,og pjokken din vil komme seg

Klem fra Tara

GjenopprettetMedlem
Jo, Tara jeg har prøvd det og, med resultat at han snur seg i senga og ligger i nedoverbakke i stedet

Men nå går det iallefall langt bedre!