Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
En god venn av meg har oppdaget at han har evner for healing. Han sier selv han har healet noen personer uten at han visste hva han gjorde. Nå vil han lære mer hvordan han kan utvikle evnene sine og hvordan han kan bruke dem og for å forstå mere hva som skjer.
Kan noen her gi tips og gode råd?
GjenopprettetMedlem
Jeg synes Ailo sine råd om Healing fra det høyeste kan være gode å ta med seg.
Jeg fikk meg en a-ha opplevelse der. Ellers er jo intensjonen viktig, regner med at den er der.
I følge folk som driver med reiki - alle lære seg dette, og det har jeg sett og lært andre steder også.
Har man evnen med seg fra fødselen av er dette en gave som man blir bevisst mer og mer - og som blir sterkere jo mer man bruker den...
kariw
GjenopprettetMedlem
Han kan også prøve å "kjenne" seg frem til hvor han skal holde hendene for at det skal være mest mulig effektivt. Tegn på at han holder hendene på rett plass kan være varme, kulde, prikking, press, elektrisitet eller vind i hendene, eller følelser som plutselig dukker opp i hans egen kropp. Han kan også se etter reaksjoner hos den på benken som f. eks blinking med øynene og ujevn pust, som ofte er tegn på at nå skjer det noe. Det samme gjelder ufrivillige bevegelser hos personen på benken. Da er det bare å fortsette videre.
En viktig ting er å innse at energien ikke kommer fra ham selv, men at han er en kanal for den universelle energien, eller Gud . Da blir han ikke tappa selv. Han kan da ikke ta æren når det går bra, eller skylda hvis det ikke skjer noe.
tips:
www.reconnection.no og
www.relax.no
mvh Stridshjelp