Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Er det noen som kan sende healing ti meg?. Jeg er gått tom for energi, :sad2: jeg hadde blitt veldig takknemlig for det.
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Kolibri!
Sender gjerne litt healing til deg.
Kristine :wub:
Anonymous
Tusen takk for det :wub:
Anonymous
Nu när du har fått litt påfyll av energi borde du reise till dyret ditt och spör om en ritual eller hvordan du skall kunna fylle på energi selv. Det är en viktig del av sjamaniserandet att alltid vara så kraft-full en kan, full av kraft, alla tider. Att inte bruke egen energi f eks.

Lycka till!!
Anonymous
Hei trumman :)
Det var et godt råd du kom med, det skal jeg prøve.  :eusa_pray:Jeg opplevde nå nylig å bli nærmest knust til pinneved, av et dyr som kom i en meditasjon.Har ikke møtt på dette dyret før.
Hva i alle dager betyr det, trumman? Hvis jeg skal tolke det selv, ble jeg frarøvet noe, for så så bli satt sammen igjen. Etterpå tok dette dyret meg langt ned i jordens indre, der mange merkelige ting skjedde.
W3 [Sitesearch]
hva slags dyr var det ?
Anonymous
Bjørnen. Jeg opplevde å gå inn i Bjørnen, mens jeg vandret ned i jorden.
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri.

Hvis du føler at bjørnen tok bort noe, var det nok antageligvis noe du ikke trengte. Å bli most og/eller spist av et dyr er stor healing.

Inger Lise
GjenopprettetMedlem
hail the great beasts that returns us to the earth and our truth!
Anonymous
"alabast":

Hvis du føler at bjørnen tok bort noe, var det nok antageligvis noe du ikke trengte. Å bli most og/eller spist av et dyr er stor healing.

Inger Lise

Ok, takk for opplysningen :)