Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Utdanner meg til soneterapeut, og har begynt å behandle så smått.
Jeg avslutter behandlingen med å holde håndflatene mot fotsålene til klienten, og får til min overraskelse høre at hendene mine sender
ut bølgende energi og at vedkommende får samme følelse som under reiki healing.
Jeg har aldri lært reiki, men jeg har lest om kvanteberøring og har praktisert denne teknikken på meg sjøl.
Nå er det da ekstra flott at dette funker uten at jeg anstrenger meg for å få det til. Tvert i mot , føler meg selv opplada og enda mer fylt av livgivende energi.
Men det beste er reaksjonen hos klienten, som sa han var opplada og høyt oppe i flere dager etter behandlingen - og at alle andre reaksjoner var svært positive.
hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
Hei Kariw

Så flott at du kan gi klientene dine denne opplevelsen  :eusa_clap: Jeg jobber i forhold til eldre på sykehjem og de setter utrolig pris på å bli massert på beina med kremer. Jeg får utrolig god respons fra dem. Jeg har gått på kurs i Rosen-metoden, og har mange fine opplevelser derfra. Det skjedde mye med "pasienten" som jeg ikke kunne tro skyldtes mine hender... :icon_biggrin:

Stå på i arbeidet med mennesker! Det gir så mye enrgi og glede!

Klem Svane
Francis [Bot]
Så flott at dere gjør det dere gjør!  :wub: Er en fantastisk flott følelse å sitte igjen med når man vet at man har hulpet noen og ikke minst får en så positiv respons tilbake! Alle har vi evne til å kunne heale, det gjelder bare å få "åpnet" opp "kanalene".
Nå er det ikke vi som healer , men vi er et redskap for den store kraften som sender healing energi gjennom oss. Da er det bare å takke i kjærlighet for at vi blir brukt som redskap for å hjelpe verden!
GjenopprettetMedlem
"Ulva":

Nå er det ikke vi som healer , men vi er et redskap for den store kraften som sender healing energi gjennom oss. Da er det bare å takke i kjærlighet for at vi blir brukt som redskap for å hjelpe verden!

Helt riktig det du sier, Ulva.  Ikke lite grublerier før jeg liksom torte slippe dette til. Men nå vet jeg at jeg er god nok som verktøy for den store kraften, og jeg lar den komme  uten å blande meg inn. Undring, undring og stor glede over å bare la det skje ...
hilsen kariw