Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
WiseNut [Bot]
Noen som har erfaring med å heale disse tilstandene,
eller har fått healing for disse og blitt kvitt plagene?
Jeg er lei, og synes det er på tide å bli ferdig med det!
GjenopprettetMedlem
Har ingen erfaring med s/h, men lurer på om det er deg det gjelder og om du ønsker hjelp.
Anonymous
Hei AL

Jeg skrev et innlegg tidligere og fikk noen gode råd for hypothyreose, hmm og her skulle jeg da altså legge ut linken

, slik at du kunne gå inn der og lese, men den gang ei. Det ligger under plantelære, urter for stoffskiftet.
Jeg har prøvd healing for hypothyreose, men har ikke blitt kvitt plagene av det. Jeg har fått energi til å begynne med, men så har det gått til bake til slik det var. Jeg vet det kan være viktig med kostholdsendring, og jeg fikk en del gode råd her inne.
Håper det kan være til hjelp for deg.
WiseNut [Bot]
Takk Kolibri! Nå så jeg på tråden du hadde starta.
Bierna - ja, det er blandt annet meg. Og det er i familien min. Og jeg har mange venner med disse problemene.
GjenopprettetMedlem
En "familiesvakhet" begynner ofte med at en person blir utsatt for en eller en rekke opplevelser.
Dette kan gi et avtykk i energifeltet, dette kan desverre overføres videre og da først og fremst til yngre generasjoner.
(Ofte gjennom handlingsmønster som man umulig kan se som en sammenheng med lidelsen!!)
En healing for å bli kvitt slikt vil være en reise tilbake i tid for å finne kilden, hente en forfars sjelebiter, for å løse opp det som så feilaktig blir kalt "arvesynd".
Andre vil kansje kalle den beste løsningen for å heale på "cellenivå".
Det begge synspunkt har felles er at slikt er basert på en arv som må omprogrameres.
Råder deg i alle tillfeller til å hente mest mulig info.
Ønsker Deg og Dine alt godt:)
Anonymous
Dette høres veldig interessant ut Biernna, noe å tenke på. Det går jo som regel igjen i familier, ikke bare lavt stoffskifte, men andre sykdommer også.