Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei alle!
Mottok et nødrop i dag fra en dame som ikke har det bra. Hun vet at jeg har skaffet hjelp via alternative forum tidligere med god effekt, og ville derfor at jeg skulle be om hjelp til henne.
Hun er kraftløs og har veldig angst. Hun mistet sin datter i kreft i fjor, og fikk omtrent samtidig sin egen kreftdiagnose, så det er forståelig at hun har hatt en vanskelig tid.
Hvis det er noen som vil prøve å hjelpe henne med healing, send meg en personlig melding, for jeg ønsker ikke å legge ut navnet hennes her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej White Owl
"WhiteOwl":
Hei alle!
Mottok et nødrop i dag fra en dame som ikke har det bra. Hun vet at jeg har skaffet hjelp via alternative forum tidligere med god effekt, og ville derfor at jeg skulle be om hjelp til henne.
Hun er kraftløs og har veldig angst. Hun mistet sin datter i kreft i fjor, og fikk omtrent samtidig sin egen kreftdiagnose, så det er forståelig at hun har hatt en vanskelig tid.
Hvis det er noen som vil prøve å hjelpe henne med healing, send meg en personlig melding, for jeg ønsker ikke å legge ut navnet hennes her.
Jeg sender positive tanker...
Hilsen shamanen

Anonymous
Takk til dere som har stlt opp!! Det er så flott!
Hun ringte igjen i kveld og ba om healing igjen, hun var visst ikke blitt no bedre enda. Men når så mange flotte hjelpere trår til, så må det vel bedre seg snart!
Anonymous
Jeg skulle hilse så masse til dem som har vært med å sende healing til denne damen, - fra henne. I løpet av natten hadde det skjedd en endring, og jeg hørte på stemmen hennes at hun var kommet mer på plass i seg selv igjen. Det var liv i stemmen. Hun følte seg bedre, men nå var det pusten som mangla.
I alle fall, hun ville at jeg skulle sende en stor takk!
Anonymous
Jeg har mottatt et nytt nødrop..
Nå er denne damen dårlig igjen, plages veldig med angst og ondt i ryggen.
Hun syns det hjalp sist jeg fikk dere til å hjelpe til, så hun ba meg spørre på nytt.
Det er ondt å høre hvor ille hun har det.
GjenopprettetMedlem
Ny telefon fra denne dama, og jeg måte love henne å gjøre som sist.. Så her er vi igjen.
Er det noen som kan tenke seg å sende litt healing?
Anonymous
Hei whiteowl

Jeg kan godt prøve å heale henne.