Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg har i det senaste lest ganska mye på evnet sjelehenting bla. Soulretrieval av Sandra Ingerman. Jeg synes det er ett mye intressant ide att sjelen kan fara iväg så där. Jeg fick också forklaringen på mye som rör både meg og personer i min naerhet

. Är det någon som har erfaring av sjelehenting? Antingen fått en sjelehenting gjort på seg selv eller gjort det på noen annen. Vill gjerne höre om deres erfaringer av sjelehenting.
GjenopprettetMedlem
HEI
dette er ikke noe svar men en opplevelse som eg har hatt
SJELEHENTING: det er noe rart som eg ikke klarer å sette fingeren på enda, eg e nok alt for ny....
det som eg vil fortelle er at for ca 1 uke siden. så oplevde eg det som eg kaler for litt rart.
Eg har hatt et problem som har vart i mange år. så er jeg i en samtale med en sjaman, han foretar en tromme reise. når vi var ferdige så snakker vi om det eg hadde opplev, å ingen ting av det handlet om problemet så sier han plutselig, jeg pluket opp denne sjelebiten på trome reisen, den har stor betydning for deg, jeg ble veldig overasket å tengte at så lett er det bare ikke, men ut over uken så har eg fåt litt mer fred i sjhelen for hver dag som har godt, broblemet er ikke borte men det er vel sån at vi skal jobbe samtidig for å få den på rett plass, at vi blir bevist på at det skjer noe.......... eg vet ikke, dette er bare ting som eg har følt den siste uken
klem fra lilleblomst
Anonymous
Jag har ingen praktisk erfaring på evnet sjelehenting så det är morsomt å få höre om någon som har varit med om det. Det låter ju som att det har verkat på dig,hppas att det blir ännu bättre. Jag tror att jag kanske också skulle må bra av en sjelehenting.
GjenopprettetMedlem
Hei!
Jeg har lest en del om dette temaet men har selv en del erfaringer som jeg har fått masse positivt ut av.
Siden januar har jeg gått til en sjaman som har hjulpet meg masse. Det vi jobber med er kroppen, hjernen, genetiske svekkelser og holdninger. Nøyaktig hvordan han jobber er ikke jeg i stand til å forstå med mitt intellektuelle sinn, men jeg har fått mye større innsikt i hva det er som sakper ubalanse i systemet. Alt handler om å være sjefen i sitt eget liv slik at man er fir til å ta sine egne valg uten å bli styrt av følelser og holdninger vi har dratt med oss fra dette livet og tidligere liv. Det er somregel slikt som stopper oss i vår eget utvikling, følelser og hendelser vi har opplevd som stress,frykt som hindrer oss i å handle utifra vårt innerste ønske og lyst. Det kan være snakk om flere millioner billioner holdninger. Hjernen vår er unik, den har i seg all information for å få hele kroppen vår til å fungere og ta i mot og sende ut information. Men det kan bli en del forurensninger i systemet vårt som trenger å frigjøres. Det at sjelen vår kan sitte fast i gamle møstre kan utspeile seg slik at du i dette livet unngår en del situasjoner som minner deg om noe du opplevde på en annen tid i et annet liv. REGRESJONSTERAPI kan hjelpe deg til å gå tilbake og se og slik at du kan forstå bedre. Men mye dreier seg om hjernen vår og hvor mye vi bruker av den. Da jeg begynte hos sjamanen brukte jeg bare 7 og 8 % av hjernen, jeg følte meg mye sliten og trøtt og hadde ofte stress og depressive perioder. Nå er jeg stort sett oppe i 80% og høyere og det er lettere for meg å ta mine egne valg uten å bli styrt av frykt og tanker som begrenser meg i å gjøre det jeg har lyst til og på den måten henter jeg mer og mer av meg selv og blir den jeg er. Jeg er evig takknemlig for at jeg fant denne personen og jeg har full tillit til at jeg utvikler meg i den retningen som jeg ønsker. Dette er mine erfaringer,men dette er ikke lett å forklare og ikke heller forstå, men hjernen og kroppen vår er flotte kommunikasjonssentre og jo bedre dette instrumentet fungerer jo bedre fungerer vår sjel. Lykke til.
Anonymous
http://sjaman.com/forum/index.php?topic=71.0
Her står det endel om sjelehenting og erfaringer fra flere mm.
Anonymous
Det har kommet ut en ny bok i år som heter Sjelehenting av Alberto Villoldo,
med eksempler på hvordan man trene seg opp til dette selv.
Anonymous
"Kristin":
Det har kommet ut en ny bok i år som heter Sjelehenting av Alberto Villoldo,
med eksempler på hvordan man trene seg opp til dette selv.
Han går vel også inne på dette med DESTINY RETRIEVAL - Skjebne henting også. Jeg regner med å kjøpe boka innen noen måneder.
Anonymous
Ja, det stemmer. Takk for inf. Visste ikke at det het det.
Jeg har såvidt begynt å lese. Spennende! Og han skriver bra

!
Sidene flyr liksom bare avgårde