GjenopprettetMedlem
Brukernavn:
Som Kira sier, du er i ferd med å utvikle deg i en veldig positiv retning, med kjærligheten til deg selv i fokus og det er viktig.
Jeg har selv en del traumatiske hendelser bak meg og en ting som har hjulpet meg er troen på at jeg kan finne tilbake til kjærligheten som bor i meg. Dt er den største gaven jeg kan gi meg selv, for uten den blir jeg mindre enn jeg er og det kan jeg ikke tillate. At hendelser påført meg av andre skal ta fra meg dette blir da det største tapet. Så kjemp videre, ta frem det barnet du en gang var, før alt dette skjedde, og plei det, elsk det, la kjærligheten som var i dette barnet komme frem igjen og ta bolig i deg på nytt. Se verden med barnets kjærlighet og tillitsfullhet og bland det med dine voksne erfaringer og du vil se at verden ikke blir så skremmende og vanskelig lenger.
Ønsker deg alt godt

GjenopprettetMedlem

Tuuuusen takk for mange flotte og interesannge innlegg....

GjenopprettetMedlem
Har selv reiki 1 og 2. Jeg må si at denne formen for healing er fantastisk! Og absolutt verd og sitte seg inn i.
Den har iallefall hjulpet meg videre på utrolig mange måter! Har gitt healing til noen, og brukt det når jeg renser hus. Men bruker det mest til og heale meg selv. Reiki har iallefall åpnet opp en helt ny verden. Og håper at når tiden er inne, og jeg er klar for det, kan gå videre til reiki 3.
Anbefaler det på det sterkeste.
I lys og kjærlighet
Frøy
GjenopprettetMedlem
Har reiki 1-2og 3,har healet mange med gode resultat,renset hus og selvhealing.Sterke saker,anbefales

Anonymous
hei silva.
reiki er en fin innfalsport til healing energien som går igjennom invielser rene gode energier jeg selv begynte på et kurs som heter reiki 1-2-3 etter å ha jobbet dagelig i 6 måneder tok jeg Master kurset [lærer] alt går igjennom kraftfulle invielser deretter the international center for reiki training Karuna Reiki 1-2 Practitioner etterfulgt av international registrered karuna reiki maser det er bare en ting jeg vil si det er det samme hvem vei - kurser vi går bare vi følger kjærlighetsenergien som jeg altid har sagt alle med god empati kan bli kraftfulle healere slik jeg ser det klem Bast
GjenopprettetMedlem
Har meldt meg på kurset som Kari-Ann Lamøy holder her i Bodø 23-25 mars. Er det noen andre herfra som skal på samme kurset?