Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har gitt healing til mine nærmeste, men jeg har ikke opplevd tilsvarende som nå da mannen min fikk seg et skikkelig gammeldags "rygghaill" (nordnorsk for muskelkrampe i lumbalregionen)- m.a.o. djevelsk ondt.
Under healingen ble jeg skikkelig kvalm og fikk  ondt i ryggen på samme sted som han.
Fullførte healingen og kvalmen forsvant, men murringa i min rygg fortsatte. Da vi hadde lagt oss slo kvalmen inn for fullt, måtte flytte meg unna han og "stengte energibobla mi" - kvalmen forsvant.
Han var arbeidsfør etter 2 dager, og jeg merker ingenting til verken kvalme eller ryggsmerter. En erfaren sjaman ga meg for ikke lenge siden rådet å ikke gi healing til mine aller nærmeste. Blir det for nært...?

hilsen kariw
Anonymous
du kan gi healing te dine nermeste.
men det er lett å blande i de ting du føler pga at dokkers energier er mixet sammen.
men det gikk jo bra . men husk å rense ut etter en behandling. i deg selv og hus for det som ble frigjort.
du ska gjøre det du tror e rett for deg .
for e det ærligt og fra hjerte kan det ikke gå galt
klem
namaste :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Ja det virker absolutt som om du er for nær.
Energiene flyter over i hverandre,istedet for å forløses.
Det kan hjelpe med en beskyttende stein f.eks.bergkrystall,eller at du maler deg grundig i ansiktet for å lure åndene.
(type krigsmaling).
:respect: