Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jag jobbade för ett tag sedan med att ge healing till mig själv; genom att lägga händerna på ett gammalt smärtproblem, på sidan av ryggen. Efter flera uker av vanlig håndspåleggelse kunde jag dra ut något och smärtan minskade. Morgonen efter upptäckte jag ett stort svart märke, där jag haft vondt...
En person trodde att jag hade varit "besatt" av en entitet...
Vad tror dere?
Någon som har någon refleksjon angående detta?
GjenopprettetMedlem
Det kan ha vært en fremmed energi du tok ut, ja.
Har selv opplevd å få fjernet noe fremmed og fått fysiske reaksjoner på det. Det ble ikke merker, men etterpå føltes det som om alle ribbeina på venstre side (der dette satt) var brukket, det var vannvittig vondt. Jeg hadde smerter i ribbeina i mange dager etterpå, og hadde nesten forventet å fått blåmerker

Anonymous
Tack för svar!
Kanske personer som annars har lätt för att få blåmärken också får dem lättare i såna här sammanhang...
Och jag är ju en sån, som lätt får blåmärken, ja

GjenopprettetMedlem
Hei Lie!
Dæ va jillt å læsa at du konna heala deg sjøl mæ hennene.drog ud en entitet!!

Tebage te entitet-landet sitt mæ di,frekkassa!!

Lie-Manitou!

Anonymous
Nu blir jag ambivalent teleterkji...
Er du ironisk, eller er du snill?
Jag vet inte vad jag ska tro nu
GjenopprettetMedlem
Jag er snæll! Jag har inte svenska symbåler på den hær tastatour,så att det bliver lite kånstigt,eller hur?
Jag tycker att du va snæll som delade din erfaring,o.k.?

Anonymous
OK! det var det jag trodde först
Ville bare sjekke
Tack!

Anonymous
Denne uken kom det en "entitet" ut av huden på skulderen min - i form av en bitte liten svart stein.
Det finnes mange former for herdet hud med mere, men etter nærmere øyesyn og forsøk å knuse dingsen kom jeg frem til at dette var et fremmedlegeme.
Godt å bli kvitt det i alle fall. Også en ekstraksjon.
Det du sier om blåmerker, Lie, får meg til å tenke på situasjoner der jeg merkelig nok ikke får blåmerker, selv om jeg forventer dem. (Ellers får jeg dem også lett.)
Under karatetreningen, dvs. partnerøvelser, kumite, har håndleddene fått mye hard medfart - når en testosteron- og muskelbunt av en mann f.eks. bruker sin fulle tyngde mot meg - men jeg har ikke observert et eneste blåmerke.
Og da tror jeg det spiller inn at jeg opplever hele treningen som velgjørende fokusering
og bevegelsesmeditasjon, energiene i dojoen er kun av det gode slaget - slik at
" virtually nothing can harm me" og smerte er kun en forbiflytende del i prossessen uten å etterlate seg spor.
Det er som et slags speilbilde av de fenomenene dere beskriver.