Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dette høres kanskje merkelig ut, men av og til opplever jeg at energier slår ned i hodet. Det er som et smell, og så mister jeg retningssansen i 1 sekund, alt står på hodet. Så er alt som vanlig igjen. Andre ganger kjennes det mer ut som om energien går saktere ned - og fører da til trykkfølelse i hodet, med varme, og energien beveger seg i sirkel rundt og rundt. Dette varer opp til 5 minutter. Og andre ganger igjen er det som en risling over kronechakra.
Første gang jeg opplevde noe slikt var i løpet av et Reikikurs, men i fritida mellom kursdagene. Kurslederen sa at det kunne være "informasjon" som kom ned. Jeg har spekulert mye på hva dette kan være. Er det andre som har lignende erfaringer?
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Ja, har opplevd dette selv. Jeg tror det kan være at det skjer en åpning i kronechakra.
GjenopprettetMedlem

....Jaha?
Dette var merkelig. Jeg har verken hørt smellet, eller kjent det tror jeg

.
Men noen ganger er det som det jeg har tenkt tanken.
At jeg har tenkt tanken på et smell i hodet.
Vet det høres merkelig ut, men jeg har opplevd det mange ganger.
Jeg blir litt satt ut av det, å lurt på hva det kommer av.
Jeg kan egentlig stå å gjøre hva som helst, vaske opp...å ikke tenke på noe spesielt,
så plutselig slår det ned i meg, tanken om et smell i hodet.
Er på vidda kanskje nå...men slik er det...
Har også opplevd trykkfølelse, og prikkinger oppå hodet.
GjenopprettetMedlem
Jeg håper du ikke drikker for mye kaffe da kjære Stridshjelp,jernmangel,eller sukker-mangel.
Hørtes ikke godt ut å ha slike smell i hodet.
Eller kanskje reiser du deg for fort opp.
Blodtrykket er også litt treigere nå i mørker-tiden.
Men nå høres jeg ut som en vanlig lege vell.jaja.
Må kraften ta vel vare på deg.

FAST Enterprise [Crawler]
Jeg opplever og sånne smell, da helst etter at jeg har lagt meg, lukket øynene for å sove. samtidlig ser jeg lysglimt.

Har jo lurt på hva dette er, jeg og. Det Fønix sier høres jo fornuftig ut.
Kristine

GjenopprettetMedlem
Kan det være små sikringer som ryker,sånn kjennes det ut inni haudet mitt av å te.kom æg på
Anonymous
"teleterkji":
Kan det være små sikringer som ryker
aha, det kan det være

FAST Enterprise [Crawler]
Hæ?

Kristine

GjenopprettetMedlem
Dette høres kanskje merkelig ut, men av og til opplever jeg at energier slår ned i hodet. Det er som et smell, og så mister jeg retningssansen i 1 sekund, alt står på hodet. Så er alt som vanlig igjen. Andre ganger kjennes det mer ut som om energien går saktere ned - og fører da til trykkfølelse i hodet, med varme, og energien beveger seg i sirkel rundt og rundt. Dette varer opp til 5 minutter. Og andre ganger igjen er det som en risling over kronechakra.
Stridshjelp, går du på noen medisiner...? Akkurat dette opplevde jeg ofte da legen hadde gitt meg Seroxat for muskelsmerter. Det bare gnistret til i hodet, og jeg mistet retningssansen... et par sekunder.... Det var svært så skremmende....
Anonymous
Jeg har vel opplevd noe lignende, som det Stridshjelp beskriver.
Men jeg føler det mer som et lite "lyn-nedslag", med en stikkende smerte, ikke noe smell.
Jeg har skyldt på stress og har ikke lagt merke til hvordan jeg føler meg etterpå.
Neste gang det skjer, skal jeg sannelig finne ut av dette.
GjenopprettetMedlem
Hehe, her var det mange morsomme svar!
Jeg skal innrømme, teleterkji at kaffe får jeg for mye av! Men sukkermangel, det har jeg ikke , snarere tvert imot. Og sikringer, det skjønner jeg ikke meg på, men man vet jo aldri!
Jeg bruker ikke andre medisiner en tyroksin, og det her begynte lenge før dette.
Men jeg føler meg som regel vel etter en slik episode. Så jeg lurer liksom på om det har noe med healing å gjøre, eller at jeg har noe slags energier rundt meg av og til.
Mvh Stridshjelp
SEO Crawler
kanskje kan det være
energetiske
justeringer
utført av hjelpere
GjenopprettetMedlem
"torstein":
kanskje kan det være
energetiske
justeringer
utført av hjelpere
Ja, kanskje det er hjelperne? Det har jeg også lurt på!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Kanskje det er kundalinikraften som våkner...?

Anonymous
hei fra første gang jeg jeg åpnet meg for kraften har jeg kjendt energien i sirkler i kroppen noen ganger sidelengs fram tilbake jeg ser det som transformasjon inn til meg selv-ut til andre mange som jobber med healing balanse som jeg ønsker å kaller det. har opplevd det samme andre kjenner ingenting ingen er vi like.å vi får ting på forskjellige måter klem fra Bast