Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Noen som har erfaring med healing til voksne personer som ikke gir sitt samtykke til det?
kariw
Sensis [Crawler]
Min erfaring er at detg tgrengs etg ja fra den som skal heales for at healingkraften skal nå inn. Jaet åpne døren. Slik bør det også være.

Mvh Ailo
Yahoo Slurp [Bot]
Hej kariw  :icon_biggrin:

Ja, det har jeg en gang imellem, men det er vist mere, når jeg spørger om de vil have healing, uden de er kommet til mig. For hvis mennesker er kommet til mig, er det jo for at få hjælp  :eusa_pray:
Man kan / bør ikke presse noget ned over andre mennesker, lad dem komme til dig, hvis de vil have hjælp.  :wub:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Så er da dette med de tvetydige ... som gjerne vil ha hjelp til å bli frisk, men som av ulike årsaker ikke vil eller ikke tør få hjelp via healing.
Som venn eller pårørende kan man jo selvsagt "ønske" folk friske, men jeg tror nok også - som dere sier - at man må ville det selv - i seg selv ...
Yahoo Slurp [Bot]
Hej kariw  :icon_biggrin:

Måske du skulle prøve roligt at fortælle dem nogle healingsoplevelser du har haft med andre, så de kan mærke / se / høre hvordan en healing fra dig foregår. Vind deres tillid, det er meget vigtigt hvis man gerne vil heale andre mennesker.
Ellers må du jo bare lade dem være... det er deres valg.  :eusa_pray:

Anonymous
Hvorfor skal man gi healing til noen som ikke ønsker det? Hver enkelt er sjef over sitt liv og sin helse, og det skal vi vel respektere? Dessuten finnes det vel evig mange nok som vil ha healing som man kan "gå løs på"??
Hvis man føler behov for å heale disse som selv ikke ønsker det, så tror jeg at man heller skal gå i seg selv og titte på hvorfor man føler dette behovet for å hjelpe dem. Er det fordi det er personer vi er "avhengige" av, eller er det kanskje slik at deres problemer er lik våre egne? Vi ser ofte at andre trenger healing for de samme ting vi selv gjør, og det er lettere å gå ut og redde noen andre enn å virkelig gå i seg selv og løse problemene der.
La andre mennesker beholde styringa i livet sitt, men hjelp dem der du kan, når de vil, mener nå jeg.
Anonymous
Jeg jobber ikke med healing, men spurte på generelt grunnlag.
hilsen kariw
Yahoo Slurp [Bot]
Hej WhiteOwl  :icon_biggrin:

Vi hjælper jo gerne alle mennesker ikke? :eusa_pray:

Vi giver jo heller ikke healing til dem der ikke ønsker det, vi servere heller ikke kaffe til dem der ikke vil drikke det. Men for mange mange mennesker er de stadig usikker på hvad healing er for noget, men ved at lade dem forstå på en stille og rolig måde hvad healing er og hvad man gør ved dem, kan vi vi igen kan få en dialog uden det behøver at blive noget unormalt ved det.

Anonymous
Man skal ikke gi healing til en person somm ikke har sagt ja til det. Unntak er hvis personer er så syk at man ikke er i stand til å svare ja eller nei på det, da kan de nærmeste i familien gi samtykke. Unntak er også barn, der kan foreldre avgjøre. Det blir ikke riktig å smug behandle noen, da kan uheldige blokkeringer oppstå. Mange kan reagere sterkt på healing og da bør de vite om hva som skjer. :respect:
Francis [Bot]
Jepp er enig med deg i det du sier Runar. Vi har alle fri vilje og bestemmelsesrett over eget liv, derfor er det ikke riktig å heale noen uten at en selv vil det. Men, en annen ting er jo når man vet at personen er for healing og ville tatt i mot healing. Da synes jeg det er greit å be om healing for en person eller heale personen selv. Har selv vært borti mange tilfeller hvor personer har vært for healing og blitt healet uten å blitt spurt først, hvor de i ettertid syntes det var godt at en ble healet uten å bli spurt først. Har aldri vært borti problemer eller hørt om noen som har stillt seg negativt til healingen som ble utført.