Takk for healing
Kjære søster, kjære Fred,
Nå er det et år siden du kom og bodde hos meg. Du skulle møte Ailo for første gang på ni år. Du var spent og litt redd, tror jeg, men mest av alt var du fylt av glede og forventning.
I de ni årene har du tatt tøffe tak alene. Med plutselig å få eneansvar for tre flotte barn, flyttet du fra hjembygden vår. Uten støtte og økonomisk trygghet til å begynne med, tok du fatt på en lang utdannelse. Min mor kom å hjalp deg senere, men det hadde også sine omkostninger for deg.
Samtidig utviklet du dine healerevner, i ensomhet. Du vandret i åndeverdenen, du møtte skrekk og gru, men ble også fyllt av stor kraft. Jeg beundrer deg og respekterer deg voldsomt for dette.
Da du kom hjem etter første besøket hos Ailo, lyste gleden av deg. Da tok kraften tak i meg også, men det visste jeg ikke da. Jeg var og hørte på at Ailo fortalte om sin inntreden i sjamanismen, for ca. 15 år siden. Den gang torde jeg ikke å spørre om å få komme til ham. Men jeg glemmer aldri da vi sto på hver side i det lille rommet og han smilte til meg. (den gang Ailo... så ung og vakker (SMIL)). Nå innbiller jeg meg at han så, at en dag ville jeg få mot nok til det. Og det motet hjalp du meg til å få Fred!
Et øyeblikk jeg aldri glemmer, da du var hos meg, vi sto på soverommet vi to, du snudde deg å så på meg og smilte, en voldsom kraft traff meg midt i magen, jeg ble fysisk helt utslått og en del merkelige ting skjedde den kvelden.
Vi lå i dobbeltsengen, vi to, jeg lå å så på at du sov dypt og trygt, med et smil om munnen. Da åpnet mitt hjerte seg for deg. Jeg fikk min lillesøster tilbake, en lillesøster som var så stor (liten av vekst) og sterk og god.
Over telefon hjalp du meg senere på sommeren, da jeg satt alene på hytta og var så redd, så redd. Du sendte en kraft inn i meg som sa; vær ikke redd for naturen, husk det er din far du frykter og han er jo død. De neste dagene vandret jeg som i en fortryllelse rundt om kring på øya i trygg ensomhet.
Da jeg en stund ble redd for min eldste sønns livsvalg, hjalp du meg også. Nå er han trygg, glad og sterk igjenn. Den gang hjalp også vår mor meg.
Og sannelig brøyter du ikke vei for meg ennå, slik at jeg tør legge frem på sonen en dyp hemmelighet, som har vært grusomt vondt å holde skjult.
Ved at du har gitt meg et lite innblikk i opplevelsene dine på Mesnabakken i pinsa, gjør du det lettere for meg når min tur kommer.
Jeg takker deg av hele mitt hjerte.
Måtte sommerens blomsterprakt omfavne deg.
Kjærlighet fra Shri
PS. Tusen takk til dere sonefolk også, for kraftfull healing de siste dagene!
Klem og villroseduft til dere alle
I kjærlighet til dere ønsker jeg dere en åndefylt sommer.
www.youtube.com/watch?v=J72hq9kLyUQ