Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Efter en kort tid av jordning, har jag börjat ge healing igen och det är kul att se att man utvecklas, även under passiva perioder.

Vid ett tillfälle gav jag healing till en kvinna och en skikkelse i lilla lys åpenbarte seg och sa noen ord, som jag skulle formidle till min "klient". Efter att jag hade formidlet ord och utseende, sa kvinnan att det klart och tydligt var en död väninna till henne, som kom för att ge henne vägledning.

Det här med att få kontakt med "döingar", är rätt nytt för mig. Alltså… jag har haft andekontakt, men inte så mycket med specifika döda släktingar… medialt… Vet inte riktig vad jag själv tycker om det, men jag låter det komma.

Nästa helingstund var mycket intressant. Jag gav healing till min syster och när jag höll omkring hennes ena knä, kände jag mycket starkt av "dåliga energier"… men istället för att kunna trekke ut det dåliga, liksom sögs jag liksom fast och "kunde" icke släppa taget. Jag höll om hennes knä och funderade lite, hur jag skulle göra… och då kom en vit lys-skikkelse vi min högra sida och drog ur energin ut knät. Jag kände tydligt hur känslan i mina händer förändrades, under tiden. Det var en otroligt läcker upplevelse! WOW säger jag bara. Det är första gången jag så tydligt SER hjälpen jag har och att noen skikkelse virkeligt gör en synligt aktiv handling, for att hjälpa mig, under healing-session!

Spännande  :D
GjenopprettetMedlem
Ja de va spennande,Lie.

Du e en likanes sjel (kraft-sjel) som har sånne hjelpare,de har vel vore der lenge?? Ellr hur?
bare det att nå  s  e  r    du bedre en du har gjort før. Hm?

Jeg har ofte hatt den derre spiritisme følelsen,når jeg trommer. Som en av søstrene Fox som banker på hos åndene med tromma.

Lokker dem fram,en etter en,opp vil de,kan være mange til tider,de står i kø for å få sin plass, og de vil ånde-joike.

Keep up your good work. :icon_razz:
Anonymous
"Lie":

WOW säger jag bara. Det är första gången jag så tydligt SER hjälpen jag har och att noen skikkelse virkeligt gör en synligt aktiv handling, for att hjälpa mig, under healing-session!

Jepp. WOWsäger jag med.

Takk at vi kan følge med i din utvikling.
GjenopprettetMedlem
Sant at de er fine ja, disse hjelperne som ser ut til å dukke opp når man behøver de som mest  :wub: Endelig noen som klarer å sette ord på det, har vært borti det samme noen ganger ;)
GjenopprettetMedlem
Så fantastisk Lie, takk for at du deler  :respect:
AdsBot [Google]
:eusa_dance: dytter opp denne spennende tråden..
GjenopprettetMedlem
"Den som ber om hjelp og er innstilt på å ta imot skal få hjelp". Slik er det bare :icon_biggrin:
De "passive perioder" som du nevner er ofte underbevisshetens tidforbruk når nye erfaringer skal fordøyes.
GjenopprettetMedlem
Så flott ,Lie !
Det er virkelig spennende å lese om din opplevelse.

Det ER skiftninger som skjer nå. Jeg har selv ( og flere av mine venner ) , merket en merkbar skiftning i energier.
Jeg føler også at healingen er kraftigere/mer intens.Jeg  ser plutselig ting mer klart, og føler tilstedeværelse fysisk på kroppen.
Mange ganger er det helt elektrisk rundt meg, så jeg hører faktisk det gnistrer.

Håper flere gjør seg mer bevisst når de healer. Det er virkelig en spennende tid  :w00t:

:eusa_dance:

takk for at du deler
:wub: