Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
I dag, etter jobben, gikk æ ut å la meg i solen, naken.
Æ la meg rett ned på jorda, ba om healing.
Lå der leeeenge.
Plutselig kjente æ at det begynte å kravle på meg.
Æ va full av små maur. Hørte det surra rundt ørene. Noen fluer fant det for god å formere seg på min nakne kropp

Æ la hodet bakover, å lot lyden komme. Det ble en noe forunderlig lyd fra strupen. Strupesang, dog ikke så vakker.
Deretter hørte æ at det store treet vedsiden av meg begynte å synge. Først stille, så høyere og høyere. Så feide det en vind over kroppen min, å treet ble stille igjen.
Sikkert et morsomt syn for forbi passerende.
Healing for meg.
Deilig.
GjenopprettetMedlem
Så flott å lese ædni. Godt å få nakenbadehealing med lyd i sommer varmen om høsten.
RITA

GjenopprettetMedlem
Huæææh...tøff e du!

og artig!

Sterk opplevelse du skildre
Tror det e kjempehealing med en sånn total kropp-bakkekontakt.
Også med klær. Det redda trolig min forstand en gang, fortapt i det vakre ytland..

GjenopprettetMedlem
Nærkontakt er healende,stå på

Nutch/CVS [Bot]
Det minner meg om det jeg skrev en gang om sansene.
Jeg prøver oft å oppdage verden med sansene mine. Kanskje verden er ikke slik jeg hadde trodd siden lenge? Men hvordan da?
lykke til
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Hadde det bare vært litt varmere i været så... Men det er ikke noe alternativ for en frossenpinn som meg. Det nærmeste jeg kommer nakenbading, eller det vil si bading i det hele tatt, er å senke seg ned i badekaret med deilig varmt vann og eteriske oljer. Da koser jeg meg da

Dessuten bor jeg på et lite sted med masse sladrekjerringer... hmmm kunne vært interessant...

Anonymous
"Alias":
Hadde det bare vært litt varmere i været så... Men det er ikke noe alternativ for en frossenpinn som meg. Det nærmeste jeg kommer nakenbading, eller det vil si bading i det hele tatt, er å senke seg ned i badekaret med deilig varmt vann og eteriske oljer. Da koser jeg meg da
Dessuten bor jeg på et lite sted med masse sladrekjerringer... hmmm kunne vært interessant... 
Jeg synes du skal kaste deg ut i dette alias.. nakenbading foran sladrekjerringer kan nok bli fantastisk healing både for deg og for dem

Det blir nesten som en healingsirkel det

GjenopprettetMedlem
Huff ja... bare at jeg ikke bor oppi gokk, selv om det kan minne om det. Fluer har vi nok av, og sladrekjerrnger

Ikke det at jeg bryr meg så veldig mye om hva de sier, da hadde jeg ikke kunnet bo her. Hmmm, det finnes jo noen bortgjemte vann her på øya da.. Men det er kaldt... I går måtte jeg faktisk fyre i ovnen en stund her

Bing [Bot]
nakenbading på Afrodites strand i fullmåne var jeg med på. skjønt å kunne gi sin kropp til solen og jorden, på ferie i sommer i varmere sjø enn den vi har her hjemme nøt jeg på en stille strand både ild,luft, jord og vann. ligge i den myke varme sanden, solen som varmer og bringer sterke rødorange fargetoner inn bak lukkede øyne, kjenne sval vind stryke naken og våt kropp, la bølgene skylle over og skyve kroppen, kroppen som et stykke drivved, hudgrensen utvisket og opplevelsen av å være forenet med alt. kraftfull healing og takknemlig kan jeg ennå kjenne den i kroppen flere uker etter...
GjenopprettetMedlem
Herlig , ædni
føler på meg at det må prøves...

( jeg har ikke så mange naboer...så jeg skremmer vel ingen

)
GjenopprettetMedlem
Her får du en liten rapport fra min siste nakendans Ædni
jeg går naken ut
i nattens varme
sommerregn
lar meg skylle
av tårer over jord
den sannhet som
skyller over meg
forteller om noe ekte
våre tårer er ikke forgjeves
de forteller alltid sannhet
lidelsen er ikke
uten verdi
vi har vokst oss store
vi har kommet hjem igjen
jeg gir meg til regnet
og jeg gir meg til jord
som jeg gir meg til
deg jeg elsker
og når jeg nå gråter
vil jeg at det skal være
i takknemlighet
og yrvill glede
UlveMor
FAST Enterprise [Crawler]
Kunne vært godt med en nakenbadehealing ja. Men jeg bor midt i sentrum, så det lar seg desverre ikke gjøre.
Dere som kan gjøre det er heldige syns jeg.
Kristine

Bing [Bot]
Akkurat i dag oppdaget jeg at lindehekken ved veien vår er høy nok. Høy nok til at jeg kan nakensolbade meg. Hellig og heldig morgenstund i dag for meg i solen.
Anonymous
Hørtes kjempe deilig ut. Naken på Moder Jord

Var på telt tur i sommer og da gikk jeg så mye jeg kunne rundt i nettoen. God bading og god healing, pluss at jeg fikk plassen for meg selv. Ingen turte å slå seg ned der

Anonymous
for en flott healing opplevelse i ett med moder jord