Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg var hos en fantastisk dame i Oslo igår  :respect:Jeg skulle ha en kanalisering, og den var kjempenyttig. Men praten vi hadde etterpå var også spennende,- jeg ble jo nysgjerrig da hun fortalte at hun er sjaman  :eusa_clap:
Jeg fikk vite hva jeg holder på med akkurat nå, at det faktisk er en innvielse  8) Så nå går jeg rundt og sier :Jeg heter .... og jeg er healer. Jeg heter ... og jeg er en healer.
Har begynt å ha med meg visittkortene mine, med beskjed om å dele dem ut ikke bare ha dem i veska.....

Mye å tenke på, men jeg har fått mange svar og gode tips.

Det er mye god healing i å møte et sånt menneske. Jeg føler meg utrolig priviligert som fikk treffe henne,- og det blir nok ikke siste gangen heller.
GjenopprettetMedlem
Gjør det du føler du må :respect:
Anonymous
Det er altid godt å få en kanalisering av et annet medmenneske,få satt ting på plass.
har altid synes det er lettere å se for andre enn for seg selv,
nå bled jeg litt nyskjerrig når du ble kanalisert kom det kun fra henne eller skiftet hun energi så andre kom igjennom også klem bast  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei begge to  :)

Ørnen: jeg er en typisk vær, så det er ingen stor fare for at jeg gjør ting bare fordi andre sier jeg bør  ;) Men, jeg har ønsket lenge å kunne jobbe med healing og kanalisering, så hun svarte bare ønsket mitt. Men, det blir ikke enda. Har fortsatt noe jeg må rydde opp i.

Bast: Hun fikk inn beskeder, ble ikke "overtatt" av andre. Jeg har vært på en sånn kanalisering før,men syntes denne var mer konstruktiv. Om jeg skal jobbe med kanalisering, er det denne måten jeg kan tenke meg å benytte.

Kan hende jeg skal prøve Multi Inkarnasjonsmetoden for å jobbe med noen sperrer jeg har. Blir spennende.

For en utrolig spennende verden vi lever i :eusa_dance: (og jeg sier ikke det fordi jeg ikke har opplevd vonde ting, tvert i mot så har jeg valgt meg et kjempeslitsomt liv denne gangen!)
Ha en fin dag alle sammen 8)
Anonymous
Hei jeg ser jeg skrevet andre kom igjennom,jeg tenkte på om hun skiftet energi eks om du fikk beskjed fra slekninger fra den andre siden  :biggrin: ,eller brukte sine synske evner,det er jo så mange former for kanalisering jeg stiller meg aldrig direkte inn på andres energi,vet ikke hvorfor det er så viktig for meg, det med å gå ut å hente informasjon da kommer det så den det gjelder forstår å jeg behøver ikke å skjønne alt, jeg tror det har med respekt for den som skal kanaliseres,det man ser kan man ikke gjøre noe med sånn er det jo bare for oss alle  :wub:

Multi Inkarnasjonsmetoden hørtes spennende ut sperrer å blokkeringer føler jeg også at jeg burde jobbe mere med meg selv noen ganger føles det som når man blir kvitt en kommer en ny blokkering vi tar å hever det over bord.  kjærlighet - glede- frihet det vil vi ha, ikke sandt arkadia :eusa_dance: godt å se din positivitet hjerte klem bast
GjenopprettetMedlem
Hei Bast! Tror aldri vi blir helt kvitt blokkeringer. Det er vel noe av det som gjør livet spennende, at vi har noe å jobbe med mener jeg.
Hun forklarte det med at det ikke er avdøde slektninger og andre som dukker opp, hun får inn budskap uten at andre energier "overtar". Men hun var nok i en annen "sfære" tror jeg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det,men tror det blir sånn som jeg har opplevd litt av. Da kommer budskapene som tanker,men jeg vet at det ikke er mine tanker. Er det sånn du opplever det også?
GjenopprettetMedlem
Hei ,

Jeg mener at det er viktig å huske på om man skal jobbe med kanalisering at man ber om at man er en kanal for den høyeste sannhet og kjærlighet. Hvis ikke , kan man jo tune seg inn på hva som helst ( mange sjeler som ser etter en kanal)

Det er veldig effektivt i visse sammenheng.

I kjærlighet til dere , skjønne sjeler

:wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Malaika. Hun gjorde det. Klart det er viktig  :wub:
Anonymous
ok Arkadia hun bruker vel kun sitt høyere selv synskhet som kanal det er flere måter å jobbe på som Maliaika skriver om,helt klart å være bevist på hva man slipper inn,ingen forskjeld på kanalisering å healing alt er energi å frekvenser slik jeg ser det, ja jeg opplever det sånn at det kommer igjennom mine tanker noen ganger hører jeg det,eller bare vet eller beskjed i drømmer, det som kan være vanskelig i begynnelsen er hva er budskap å hva er fantasi det går imellom høyre hjernehalvdel der fantasien er etter vært skjønner vi hva som er hva i oss selv klem bast