Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei...

Jeg hadde min mest fysiske opplevelse etter å ha gitt en venninde healing igår...
Kun etter få minutter begynte hun med rykninger, som dro hun opp og ned som en sprelledukke..
I det hun ble sittende på benken jobbet jeg med en hand forann solarplexus, og en bak...
Når jeg dro hendene frem og tilbake, så følgte hun bevegelsen med hele kroppen..

Vi prøvde å legge hun på magen, men da krøket hun seg i fostersilling...
Hvor enn jeg jobbet så rykket hun bort fra meg, så kraftig at hun nesten falt av benken...
Etter 20 min måtte vi ende det...Men da fortsatte disse rykka 3 timer etterpå!
Jeg måtte holde avstand fra hun pga hun reagerte når jeg nærmet meg hun..

Jeg tok tak i pendelen for å kontakte hjelperne,
da fikk hun en reaksjon som vi begge ble sjokket over!!

Hun strakte seg etter pendelen, som om noen andre styret armen sa hun....
Vi begynte å spør...Endet med at pendelen svarte at det var vennindens avdøde mor som var
kommet med noe hun hadde på hjerte...Hun ville min venninde skulle få hennes datter til å
begynne på skolen igjen, å ikke la døden hennes komme i veien for fremtiden hennes....
Vi satt bare å gapet....Som min venninde sa, så styrte hun verken sine egne bevegelser eller noe!
Hun falt flere ganger på gulvet, og endet med å utføre både yoga og strakte armene mot himmelen..
Det var så sprøtt!...Hun følte det som om noen dro og dyttet fysisk i hun..

Endet med jeg ringte en kamerat som healer, han sa det var en sterk forløsning!
Men denne kontakten med vennindens mor og hjelperne vi følte sterkt nærvær av var utrolig...

Noen som kan si meg noe mer om denne hendelsen?

Kjærlig hilsen meg...
Anonymous
Hei PRANA

Spør selv  :biggrin: hehe. Jeg mener du kan sette deg ned og spørre dine guider om alt du lurer på. Kontakten er der  ;)

Spennende dette som skjer med deg  :eusa_dance:
Anonymous
Jag kan ikke ge noe bra svar, men vill bare fortelle att det har også blitt sånn med en veninne til meg. Hun bärer på gamle traumatiska erfaringer i sin kropp och när de fölelsene som er fast i kroppen slipper... da blir det slikt du beskriver.

Men det helt som Fönix skriver; du må ha kontakt med dine guider og hjelpere, for en forklaring passer ikke på alle... Hver menneske har sine individuelle erfaringer og reaksjoner. Så ha kontakt med guidene i dine healingsessioner og spör hva klienten trenger og trenger å vite.
Anonymous
jeg kjenner til noe lignende i det du forteller,det behøver ikke være det samme,men du kan jo nevne det for venninden din,det begynte på samme måte som du beskriver,de dro dem i bena-yoga stillinger bøyde å tøyde å strakk de, i senere tid viste det seg at det var deres hjelpere som nå når de jobber med healing tar over,de blir fysisk styrt dette har gått greit da de har fått god kominikkasjon med sine hjelpere det jeg føler er viktig er å komenisere, hva er hva ikke heale på andre før hun vet eller føler seg trygg på de som er med henne er hennes hjelper,eller så var det kun engangs foretak under healingen,det kommer hun jo til å merke om de fortsatt er der med sin fysiske tilstedeværelse eller om det kun var under den ene healigen mine erfaringer med dette er fra en åpen healingsirkel som jeg har klem bast  :)
GjenopprettetMedlem
Så spennende  :wub:
Nyskjerrig som jeg er, så lurer jeg på om du har opplevd tilsvarende med andre du har healet?

Fra mitt ståsted så begynner slike opplevelser å bli ganske "vanlig". Ikke nødvendigvis i min verden, men sånn generelt hos svært mange som driver med healing. Slik jeg opplever det, så er det spenninger i kroppen som slipper taket - og at man får litt kiropraktorhjelp fra den andre siden for å løsne på fysiske blokkeringer. Jeg har aldri opplevd at man har hatt en så konkret kontakt med den andre siden som dere hadde, så den biten er jeg skikkelig fascinert over. Har du hatt behandling på venninnen din i ettertid? Hvordan gikk det evt da?
Anonymous
Hei Vind    Vi jobber i healingsirklen i sammen, det som er forskjellen på oss når vi jobber er at hun blir fysisk styrt av sin guide som overtar healingen,ingen annen måte jeg kan forklare det på,ellers er åndeverden mye med meg når jeg jobber de kommer mest når det er mennesker som er klar over at de er der,det hender jeg får beskjed om at du holder meg i bena å på skuldrene samtidig,noen har fått masasje i hodebunnen når jeg satt ved bena osv det er koselig med besøk jeg er ydmyk å takker for deres tilstedeværelse under halingen,det er så mange måter å jobbe på eller skulle jeg sagt å jobbe med.det burde fulgt med bruksanvisning her å lest den godt,det som er riktig for en er ikke riktig for en annen.klem bast.
GjenopprettetMedlem
Hei.....

Jeg er veldig nysgjerrig nå når jeg skal ha healing på hun igjen!....
Det er rart, men de fleste har merket mer under healingen nå i det siste..
Tror det er den kraftfulle opplevelsen som åpnet for noe jeg (står under sjamanerfaringer)...
Det rare var jo når jeg sa følgende: Hvis det er hjelperne som er her så sving hun frem og tilbake...
Åh joda...det skjedde....Så vogger dere hun til sidene...joda da skjedde det også!

Jeg har aldri hatt så konkret kontakt noen gang! Så jeg ser fremover med stor glede :)
Anonymous
"PRANA":

Hei.....

Jeg er veldig nysgjerrig nå når jeg skal ha healing på hun igjen!....
Det er rart, men de fleste har merket mer under healingen nå i det siste..
Tror det er den kraftfulle opplevelsen som åpnet for noe jeg (står under sjamanerfaringer)...
Det rare var jo når jeg sa følgende: Hvis det er hjelperne som er her så sving hun frem og tilbake...
Åh joda...det skjedde....Så vogger dere hun til sidene...joda da skjedde det også!

Jeg har aldri hatt så konkret kontakt noen gang! Så jeg ser fremover med stor glede :)

Så spennende.  :biggrin:
Anonymous
Takk at jeg får ta del i dine og dere andres erfaringer!
GjenopprettetMedlem
Oi så herlig :)

Ja det er fantastisk å ha dere ALLE.....Med alt dere skriver om og erfarer.....
Godt å møte hverandre her "inne"
og dele de gaver livet har og føle den inderlige ubetinga kjærligheten :)

LOVE YOU ALL...............

Kjærlig hilsen Prana *Love & Light*