Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
Jeg føler meg berørt av det jeg ser på nyhetene fra Burma.
Munkene som bærer plakater av Buddha (i kitsch hare krishna-variant), som bildet på
idealet.
Aung San Su Kui som sitter i husarrest er en sann helt, i klasse med Mandela og Vaclac Havel.
Det er fullmåne. På nyhetene sier de at det fryktes for morgendagen, i et militærdiktatur er det meste mulig.
Så da er planen å bruke noen minutter i kveld på å erkjenne seg som en del av enheten. Med litt hell eller trening "forsvinner delen", og kun enheten er igjen. Så se for seg og takke for det best mulige utfall der nede. En type magisk bønn el. manifestasjon. Man ser det positive utfallet, og takker, man muliggjør det utfra sine beste intensjoner og hjertet.
That I am going to do. I welcome you to join me. Please

GjenopprettetMedlem
Ja,det er spennende og skummelt det som skjer i Burma nå.
Jeg håper av hele min sjel at det ender med at militærdiktaturet innser at de er nødt til å samarbeide nå. Det er uansett flott å se hvordan folk lager beskyttelseslenke langs de demonstrerende munkene og nonnene

Det var jo uventet og positivt at Aung San Su Kui fikk lov til å gå ut og prate med demonstrantene.
Hørte akkurat nå at det er innført portforbud,-skummelt.
Jeg blir gjerne med i en bønn for at prosessen skal ende godt.

GjenopprettetMedlem
Jeg er med, Torstein.
-til det beste for alt og alle-