Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle.
Jeg har ikke særlig erfaring med å heale på dyr, derfor lurte jeg på om det blir litt det samme som å heale på mennesker?
Grunnen til at jeg lurer er en opplevelse jeg hadde for et par uker siden. Et jorde rett ovenfor huset vårt hadde nettopp blitt slått. Der var det et måkepar som hadde holdt til en god stund. Det er ganske sent på kvelden og jeg står ute og tar meg en røyk. Da blir jeg obs på den ene av måkene som til stadighet sveiper over jordet. For hvert sveip kommer den inn rett over hodet mitt og jeg får inntrykk av at den vil meg noe. Jeg blir stående og "lytte", og får etterhvert en "beskjed", føler jeg :måkene hadde hatt reir på jordet og nå var ungene, fire stk, blitt drept da jordet ble slått. Jeg føler jeg får kontakt med fire små fuglesjeler som jeg så hjelper over til andre sida. Så fokuserer jeg på den voksne fuglen for å "fortelle" at nå er det gjort. Fuglen kommer mot meg igjen, men retningen den kommer fra nå, er en helt annen. Den skriker en gang akkurat da den er rett over hodet mitt og fortsetter østover, ut mot Mjøsa.
Dette er første gangen jeg har fått så god kontakt med dyr/fugler føler jeg (botsett fra kraftdyr da). Jeg lurer vel egentlig litt om jeg er helt på jordet her....
Hilsen alabast
Anonymous
hi,hi. nei tror ikke du er helt på jordet. De ba deg jo om hjelp, og du oppfattet det.
Og du hjalp de små måkeungene over til den andre siden. Da fikk hannen som sveipet over deg fred og ro, og kunne fly videre.
GjenopprettetMedlem
kor heldig du va som fikk oppleve nåt sånt

Yahoo Slurp [Bot]
Hej alabast
Sikke en smuk og vidunderlig oplevelse du har haft. Det at kunne tale med dyr, er en fantastisk oplevelse, som hvis man lytter både kan give gode som dårlige oplysninger.. Du var så heldig at kunne hjælpe disse små fuglesjæle over på den anden side.
Tak fordi du delte denne oplevelse med os, - jeg tror du er helt på jorden, med nogle fantastiske evner
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Hei alle
Det var ihvertfall en veldig spesiell opplevelse for meg, og jeg blir både glad og trist hver gang jeg tenker på den. Etterpå har jeg opplevd at flere fugler har kommet tett innpå meg for å kommunisere

Får ærefrykt over den tilliten de viser meg

Måtte jeg aldri misbruke den
Hilsen alabast

GjenopprettetMedlem
Min erfaring med dyr er at de ofte er lettere å heale enn mennesker. Rett og slett fordi de ike har de samme sperringer som mennesker. Om de ikke har fått healing før blir de først litt forbausa og kanskje litt urolige. Så blir de gjerne døsige. Etterpå kan man oppleve at dyret får en kraftutladning (Jobbet mest med hester og hunder) Ble engang intervjuet av TvNorge hvor eieren av hesten etterpå skulle leie den ned i paddocken. Plutselig drar hesten henne opp i møkkadungen..hehe... Du kunne formelig se hesten flire
Den sannhet jeg formidler er min egen
whitecougar
Francis [Bot]
Så flott at du fikk kontakt med fuglene og kunne hjelpe! Tror dyr ikke har den "sperringen" som oss mennesker... de er mere åpen for å motta.
GjenopprettetMedlem
Morsomt å lese om din opplevelse. Det virker på meg som dyr er mer motakelige for healing, både de tamme og de ville. Jeg sender lys og healing til alle dyr jeg møter. Healer endel på hester selv og det er så fint å se hvordan de tar imot haelingen (Jeg spør dem alltid først før jeg begynner). Bruker både fjernhealing og hendene. Kan anbefale bøker av engelske Margrit Coates om har gitt ut bøker om healing på dyr.