Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
jeg har er specet resto shaman noen tips? jeg er main healern i karazhan og Gruul
AdsBot [Google]
Hva betyr dette?  :innocent2:
specet resto shaman?
main healern i karazhan og Gruul?
GjenopprettetMedlem
Lol du er på feil forum

L337 heal tip for wow finnes ikke her...
GjenopprettetMedlem
woops    :w00t:
Anonymous
:o Noen fra "out of space" her inne...?

Jeg kjenner ikke til språket.  ;D
GjenopprettetMedlem
"Kira":

:o Noen fra "out of space" her inne...?

Jeg kjenner ikke til språket.  ;D

:lol:

Her er en oversættelse:
sjamangutten spiller et computerspil, der hedder World of Warcraft (wow), og hans figur i spillet er en shaman. Og nu leder sjamangutten altså efter nogle healingstips til at styrke hans figur i spillet 8).
Anonymous
Og takk for det...!  :icon_biggrin:
Anonymous
velkommen til den ungdommelige  :wub: sjamangutten her er det alt fra a til å
jeg er jo her  :badgrin:  :lol:  :lol:  :lol:
trendhopern - av øystein sunde  :P    :lol:  klem bast  :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, velkommen til sjamangutten  :wub:
Jeg har en Warcraft III liggende, som jeg ikke er kommet i gang med – måske skulle jeg gøre det i aften, hvis jeg finder tiden til det  :eusa_dance:. Jeg kunne sikkert få brug for tips også  :biggrin:
psbot [Picsearch]
wow e tingen  :lol:
GjenopprettetMedlem
"sjamangutten":

jeg har er specet resto shaman noen tips? jeg er main healern i karazhan og Gruul

Hm.. har selv en resto specet druide lvl 61 men har ikke spilt han siden "burning crusade" kom ut..

hvilken server spiller du på?

mvh jim

PS:
"tjørn":

Ja, velkommen til sjamangutten  :wub:
Jeg har en Warcraft III liggende, som jeg ikke er kommet i gang med – måske skulle jeg gøre det i aften, hvis jeg finder tiden til det  :eusa_dance:. Jeg kunne sikkert få brug for tips også  :biggrin:

Warcraft III er ikke på langt nær "world of warcraft" så sorry ... ingen av oss kan gi deg noen tips der er jeg redd..
GjenopprettetMedlem
"jimango":

Warcraft III er ikke på langt nær "world of warcraft" så sorry ... ingen av oss kan gi deg noen tips der er jeg redd..

arrgh, busted – min viden om (også) computerspil er stærkt begrænset :icon_redface: :razz: :lol:. – Men jeg er nu lidt skuffet over, at jeg ligefrem skal gå til andre fora for at få hjælp til min Warcraft III  :moreevil: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
"tjørn":

[
Her er en oversættelse:
sjamangutten spiller et computerspil, der hedder World of Warcraft (wow), og hans figur i spillet er en shaman. Og nu leder sjamangutten altså efter nogle healingstips til at styrke hans figur i spillet 8).

Er dette et spill, man kan laste ned fra nettet? Jeg har en 11-åring som sikkert ville synes dette var spennende. Og hvem vet, kanskje ho mor også hiver seg rundt til sønnens store undring.
GjenopprettetMedlem
"Tullsjura":

Er dette et spill, man kan laste ned fra nettet? Jeg har en 11-åring som sikkert ville synes dette var spennende. Og hvem vet, kanskje ho mor også hiver seg rundt til sønnens store undring.

Her ligger en gratis trial-version for 10 dage: http://teaser.wow-europe.com/index_no.html. Har ikke prøvet den, så jeg ved ikke, om den er tungt for internetforbindelsen og pc'en, når man spiller. (Det er et spil, man abonnerer på løbende mod betaling :-\).

:lol: tjørn
GjenopprettetMedlem
hm betaling. i allefall takk for linken tjørn  :)
GjenopprettetMedlem
Det er skummelt med al det abonnement. Skal prøve min Warcraft III lidt nu. Det er et ældre spil, så det kan spilles uden at være online og abonnere :lol:
Anonymous
Hei Tullsjura. Jeg vil absolutt ikke anbefale det spillet til sønnen din.
Det er er evigvarende spill og morsomt og. men risikoen i det er faktisk å miste seg selv i en virtueell verden. (Vært mye snakk om at det er avhengighetsskapende) Altså online versonen. World of warcraft , burning crusade.
Broren min spiller det spillet og det er også det ENESTE han ånder for.  Selvfølgelig må du ta det valget selv, men hadde vært mye bedre , tror jeg, å skaffe Worldcraft III da. det ender nå ihvertfall.
Til sjamangutten. Vet ikke om thottbott er oppdatert lenger men skal du ha råd var det MANGE gode råd der før i tiden. Ut over det er du mest sannsynlig i en "guild" og der har man som oftest , i ditt tilfelle, det som før i tiden ble kalt priestleader. Disse kan sikkert hjelpe deg videre.

Til dere begge lykke til :wub:
GjenopprettetMedlem
bra du sier i fra Lilly. Nei, jeg skal ikke la min sønn få spille det.
GjenopprettetMedlem
"Lilly":

Hei Tullsjura. Jeg vil absolutt ikke anbefale det spillet til sønnen din.
Det er er evigvarende spill og morsomt og. men risikoen i det er faktisk å miste seg selv i en virtueell verden. (Vært mye snakk om at det er avhengighetsskapende) Altså online versonen. World of warcraft , burning crusade.

– Det var værre :(.

Her artikel om problemet: http://www.tomsgames.com/us/2006/08/08/ ... _addicted/

I artiklen siges det, at Blizzard (firmaet der laver spillet) med fuld overlæg designer spillet til at skabe afhægighed  :-\.

Sengetid for mig!
GjenopprettetMedlem
ja men faen!! jeg trenger hjelp!! Main tanken dø jo!!! asså OMG ZOMG FFS ROLF!! asså.. jeg vet ikke hvilket spec eg skal ha!! + at eg e tauren har + i stamina!!  Vi har begyntr med SSC no oxo!!! Trenger hjelp fort! Kor mye + healing burde eg ha? Kor mye mana regen? Har tenk å rerolle rogue/mage/warrior/lock for då sluipper jeg å heale!!! Men jeg vet ikke kordan eg spillar de classene!!! Trenger hjelp fort!!!
GjenopprettetMedlem
Hei sjamangutten...

dette er Sjamansonen! Et forum for de som er interesserte i eller som praktiserer sjamanisme...i virkeligheten  ;D

Du bør nok finne et annet forum for å få hjelp med problemene dine på WOW, for den verdenen er vi ikke så godt kjent i som vi er i åndeverdenen...

Mvh
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Dette er most def den morsomste tråden på forumet ATM

Var det noen som preika om at man lever i forskjellige virkeligheter.

Sjamangut: Her er hjelp: Finn power knappen på pcén. Ta på sko. Gå en tur i skogen.....
Anonymous
HAHAHA :lol: :lol: :lol:
AdsBot [Google]
Tror jeg følger det gode rådet jeg også  8)
GjenopprettetMedlem
:lol: