Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg bare....er så...hun er hjemme igjen. Den forfrossete, magre sjelebiten er hjemme igjen. Tror det er den sterkeste healingen jeg har opplevd. Som om et sort hull innvendig har blitt fyllt opp og den sosiale angsten (selv om jeg er såpass spesiell form nå at jeg ikke kan si noe veldig utover hva jeg føler her og nå), men den sosiale angsten virker veldig redusert. Nesten fordampet.
Så fra å være alt og ingenting, er jeg noen. Det føles sånn. Interessant å bli kjent med hvem den noen er....
Bare følte for å dele :)
GjenopprettetMedlem
Glad for at du deler....en fantastisk opplevelse å lese!

GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler kjære venn.
Så godt at du tok henne med hjem
RITA
GjenopprettetMedlem
Wow! Det høres jo helt fantastisk ut! Stell godt med henne...
Klem

GjenopprettetMedlem
Den der kjente jeg, gjenklang i meg selv over hvordan slikt føles -og en glede i meg over at du fant mer av deg!

GjenopprettetMedlem
Dette høres stort ut. Takk for at du deler det, og lykke til med forvandlingen.

Take care!

GjenopprettetMedlem
Takk venner

Det er stort ja

ting er liksom litt oppi lufta...(Men jeg får hjelp, fikk ikke i sove i natt, plutselig var det som om jeg lå inne i et lunt revehi og der var det trygt og godt å være

)
GjenopprettetMedlem
"Sommersky":
Jeg bare....er så...hun er hjemme igjen. Den forfrossete, magre sjelebiten er hjemme igjen. Tror det er den sterkeste healingen jeg har opplevd. Som om et sort hull innvendig har blitt fyllt opp og den sosiale angsten (selv om jeg er såpass spesiell form nå at jeg ikke kan si noe veldig utover hva jeg føler her og nå), men den sosiale angsten virker veldig redusert. Nesten fordampet.
Så fra å være alt og ingenting, er jeg noen. Det føles sånn. Interessant å bli kjent med hvem den noen er....
Bare følte for å dele :)
Så nydelig

Nyt det! Det er din fortjeneste,du har nok jobbet bra

GjenopprettetMedlem
Takk arkadia, jeg har jobbet ganske mye ja