Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
kjære alle sammen, jeg har fått flere indigobarn eller stjernebarnklienter. De kan ha adhd eller de ønsker virkelig ikke å være her. Jeg får så vondt av dem, for jeg husker selv da jeg var liten og syntes at verden var et utrygt sted å være. Oversensitive, sårbare barn, hvordan få orden på rotchakra og jorde dem uten å ta fra dem den erfaringen det er å føle seg litt utenfor eller annerledes? Det er enklere å forstå sjelens lærdom når det er voksne det handler om. Små barn eller unge som har det vondt...jeg har ofte fått ned livsoppgaven til unge i kanaliseringer, det gir dem litt perspektiver og kan hjelpe litt, men jeg kjenner at dette er en liten nøtt for meg. Noen som har noen gode råd med denne typen klienter? Klem i natten fra Lykke
Anonymous
"Få orden på rotchakra og jorde dem...", skriver du.
Er dette noe som blir gjort i forhold til disse "spesielle" barna?

GjenopprettetMedlem
Alt som gjør vondt er speilbilder på egne sår, du beskriver deg selv og identifiserer deg med disse barna.
Uskylden, renheten, jeg forstår deg så godt, man husker jo egen oppvekst..
Men tror du ikke en intensjon om å gjøre det som er "til det beste" vil beskytte barna i det du gjør?
Barn klarer seg, stol på at det er en plan bak alt og følg det gode hjertet ditt.
Jeg har selv en liten sønn, uten adhd vel å merke, men få forstår seg på "dybden" i ham.
Men, kanskje er det slik med alle barn, ikke vet jeg, likevel...
Det jeg vet er at vi voksne har så altor lett for å se på disse små som "bare" barn
-og så glemmer vi at de er små mennesker med sjeler som ofte er urgamle og eldre enn våre egne.
Må stoppe opp og minne meg selv på det av og til.
Anonymous
takk Katonka!!! Takk for godt svar...mm, det er speiling. Derfor de kommer til meg skjønner jeg. Takk for det med tilliten, det skal jeg ta inn i hjertet mitt og følge...du har helt rett. Ønsker dere en fin kveld
GjenopprettetMedlem
Takk selv Lucky! Du var mitt speil -denne gangen, fortalte bare hva jeg så der

Anonymous
hehe, lucky..lucky strike var min favoritt i den tiden jeg var syndig og røkte:)
Spennende med speil. Liker dragen din!
tamtamtam....trommene slår i det fjerne...tid for å brenne litt skygge på bålet under fullmånen
GjenopprettetMedlem
"Lykke":
Oversensitive, sårbare barn, hvordan få orden på rotchakra og jorde dem uten å ta fra dem den erfaringen det er å føle seg litt utenfor eller annerledes?
Tror ikke du
tar fra dem noen erfaringer...men at du kan hjelpe de å forstå / akseptere hvem/ hvordan de er?
Anonymous
mm...du har rett, forståelse, huske hvordan det var....vet at vi får veiledning. Takk for det du skriver:)

GjenopprettetMedlem
de som ikke vil være her, vet at vi er i ubalanse!
de ser hvordan ting egentlig skulle vært!
Det er de som kan vise oss veien!!
mvh jim