Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei kjære sonevenner
En venninne av meg har kommet og bedt om min hjelp.
I januar hadde hun en levertransplantasjon og det er nå blitt noen komplikasjoner. Hun har trange galleganger og det har blitt betennelse i galleganger og bukspyttkjærtel.
Hun har også bakterier i blodet.
Jeg skal ha en healing på henne i kveld kl 2200 og hvis det er noen som føler seg kallet til å bistå å hjelpe så sier jeg takk for det - her trenges kraft for både henne og hennes familie.
RITA

GjenopprettetMedlem
Jeg vil gjerne hjelpe. Men jeg har aldrig gjort en fjernhealing på en jeg ikke kjenner. Hvordan skal jeg gå fram?
GjenopprettetMedlem
Å be om at det kommer fram til RITAs venninne fungerer for min del. En trenger ikke kjenne personen for å sende healing. Er med og sender i kveld kl. 22
GjenopprettetMedlem

Takk kjære venner :respect:
RITA
GjenopprettetMedlem
Er med kl 2200 vennen! Naboen min blir også med på dette!
Stor klem til deg!
GjenopprettetMedlem
Jag är med från Stockholm! /Mathias
GjenopprettetMedlem
Takk kjære venner, jeg formidler dette til min venninne. Jeg er rørt over deres hjelp.
Takk, takk, takk
RITA
GjenopprettetMedlem
Hei kjære sonevenner
Min venninne kom innom i dag og fortalte at blodprøvene hun har tatt (hun tar det hver dag nå) begynner å bli bra. De er ikke helt fornøyd enda, men det bedrer seg. Legene ble litt forundret over at det snudde så fort, men vi vet jo hvorfor det snudde så fort.
Jeg skal gi henne en ny healing mandag kl 2100, hun drar til Rikshospitalet tirsdag. Jeg sier tusen takk hvis noen fortsatt føler seg kallet til å sende kraft til healingen.
RITA
GjenopprettetMedlem
Kjære Rita!
Vi har jo god erfaring med gruppehealing fra Saivo. Jeg vil gjerne være med mandag kl 2100. Varme tanker til deg, Rita - og til din venninne.
Hjertefotklem!
moskus
GjenopprettetMedlem
Hei kjære sonevenner
Jeg vil på vegne av min venninne (og meg selv) få takke dere alle sammen for all hjelp. Hun har akkurat vært her på healing og takk for at dere sendte kraft og hjalp denne gangen også. Prøvene hennes er mye, mye bedre. I morgen reiser hun inn til Rikshospitalet, hun er veldig spent på det.
Takk igjen alle dere,
takk takk takk
RITA